Ik kon mezelf niet zo ver krijgen om weer Goblin Green base randen te schilderen![]()
Met deze ingetogen bruine kleur zien ze er zó veel beter uit.
Dus ja, ik zal er nog s voor moeten gaan zitten om van al die andere modellen de randen over te schilderen
Zoals de meeste mensen die me de afgelopen weken op de clubavond aan het werk hebben gezien wel weten, ben ik dus inderdaad bezig geweest met het overschilderen van de base randen van al mn oude Dwergen.
Die Goblin Green randen waren misschien wel heel nostalgisch voor iedereen die GW modellen uit de jaren '90 kan herinneren, maar ook 15 jaar geleden konden ze echt niet meer.
Dat felle groen trok veel te veel de aandacht weg van de modellen.
Heeft even geduurd, want alleen op de clubavonden gaat het niet zo snel, maar het hele leger is nu gedaan

Ik heb verder gewerkt aan de Longbeards, met nog s 6 modellen af

Begint op een unit te lijken

En ik heb daadwerkelijk nieuwe modellen gekocht
Er is niet veel meer over van de GW Dwergen collectie, maar die 'nieuwe' plastic Ironbreakers zijn nog steeds verkrijgbaar. Zelfs in zo'n voordelige Start Collecting set met de 'nieuwe' plastic gyrocopter en characters.
(Ja, die hele generatie kits kwam uit in 8e editie toen ik helemaal niet meer met Fantasy bezig was, dus voor mij zijn ze allemaal 'NIEUW'
)Fraaie kit en volgt nog steeds de klassieke klomp-metaal-met-een-baard van de Ironbreakers.
Lekker ambitieus doe ik de hele unit tegelijk.
Kleine beetjes niet-metaal en de basislaag boltgun metal is gedaan, komende week wordt baarden schilderen.

.