Warhammer Ancient II

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Warhammer Ancient II

Berichtdoor Beastherder » 05 dec 2010 22:41

Haha!

Maakt niet uit hoe ondergestoft, het is nooit te laat om aan een project verder te gaan :D

Ik zocht even wat anders om te schilderen dan mn WO2 micro-mannetjes, en na lang twijfelen welk project ik uit het stof zou trekken toch maar voor wat historische mini's gekozen

Afbeelding
Afbeelding

Wat Bataafse Auxiliares
Oke, het 'bataafse' zit vooral in mijn hoofd tot ik de banners heb gedaan, maar met hun voorkeur aan broeken, snorren en gouden 'torc'-stijl juwelen zijn ze wel duidelijk van Noordwest-Europese afkomst

De schild-decoratie zijn bijgeleverde decals.
Vroeger zou ik dat een absolute nachtmerrie gevonden hebben, maar met wat micro-set en sol ging dat uiteindelijk prima :yes:

Beviel me uitstekend om hier weer s mee bezig te zijn, en zeker zin in meer, maar voorlopig nog geen idee wanneer ik hier weer wat mee verder ga
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 11 maart 2011 21:08

[quote="theWoodcutter"] het heeft gevolgen gehad, het meesturen van dat plaatje. Dat kunnen jullie misschien binnenkort zien. ^_^

Even mezelf citeren, om aan te geven dat wat in het vat zit, niet verzuurd! ^_^
Maar eindelijk staat Frank zijn Asterix in de nieuwsbrief en op de site van warlord games: http://www.warlordgames.co.uk/?p=10682
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Beastherder » 13 maart 2011 17:03

[quote="theWoodcutter"]Frank zijn Asterix staat in de nieuwsbrief en op de site van warlord games: http://www.warlordgames.co.uk/?p=10682

Afbeelding

Oh yeah
Ik word hartstikke beroemd B)
Als ik op Salute bij ze langs ga zal ik eens kijken of ik ze wat gratis goodies kan aftroggelen nu ze mijn pupkes voor promotie gebruiken :whistle:

Ondertussen ga ik maar s verder met te proberen een kleine deuk te slaan in de enorme 'to do' stapel die ik nog heb
(al sinds Januari geen nieuwe modellen gekocht :o en maar een klein beetje last van afkick-verschijnselen :wacko: )

2 nieuwe Bataafse Auxiliaries, dit keer in de rol waar ze het meest beroemd mee zijn geworden: cavalerie
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Bataafse cavalerie stond heel hoog aangeschreven in het romeinse leger, de persoonlijke lijfwacht van keizer Augustus bestond zelfs uit Bataafse cavaleristen B)

Zelfde kleurenschema en schilden als de voorgaande infantrie, om zo duidelijk te maken dat ze uit dezelfde gemengde eenheid (Cohort Equitata) komen

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 13 maart 2011 23:46

Yay! Frank is beroemd! Eeuwige roem en glorie en gratis bier bij Paul Sawyer thuis enzo! :thumbup:

Heb je er nu opeens ook zo'n last van dat mensen spontaan flauw vallen wanneer je over straat loopt of is dat alleen maar wanneer je Nurglings in de white dwarf hebben gestaan? :unsure:
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 20 maart 2011 17:11

Paul Sawyer komt over als een geschikte kerel, dus dat biertje zal vast goed komen :grijns:

Op Salute zal ik wel zorgen dat ik een pen bij me heb voor de hordes fans die daar mn handtekening willen hebben :yes:
Kent iemand toevallig nog een goed adresje voor een stel bodyguards, voor als ze te opdringerig worden? :wink:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 20 maart 2011 19:14

Ik!
Ik ben heel goedkoop, alleen maar de kosten van de reis, hotelkamer en kaartje salute :grijns:
Gegarandeerd dat je niet onder de voet wordt gelopen door je fans anders geld terug :yes: :yes:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 20 maart 2011 19:58

Hmm, interessant
maar heb je ook zo'n dingetje voor in je oor en zo'n stoere zonnebril B)
de juiste look is alles, natuurlijk -_-

dan moet je alleen nog even 20cm groeien en een paar manden naar de sportschool en we hebben een deal :wink:

Afbeelding
(baardje is optioneel ^_^ )

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 21 maart 2011 13:12

-zonnebril check
-oortje check
-Baardje kan ik voor die tijd laten groeien, check
-onbeperkt fitness abonnement check

Als je donderdag mijn kaartje enz. overhandigd ga ik wel elke dag naar de fitness B)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Bobske » 21 maart 2011 16:45

Damn, 20 cm groeien gaat niet lukken :td:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Bobske
BOFH

Berichtdoor henerius » 21 maart 2011 19:40

ahum :henerius:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs