Behold the glory of the mighty throng of Karak Undaz
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Dat is een flink leger, zeker goed voor een 3000+pts, mischien wel 4000 als ik flink uitpak met de magische items
Het gat in de voorkant van de Ironbreakers is 'correct' (ik heb ze gekocht in 4 blisters van 4 + een command blister van champ, music en banner voor 19, en ze krijgen toch altijd wel een character mee, dus 19 is prima)
De champion van de jongens met Great Weapons is echter verdwenen
Misschien dat ie nog tevoorschijn komt.
Nou zou ik het daar gewoon bij kunnen laten en weer hiermee gaan spelen, maar where's the fun in that?
Zelfs de nieuwste modellen hier zijn al gauw 15 jaar oud en sommigen significant ouder.
Nu ik ze allemaal weer zie is de overheersende gedachte toch wel
"Ai, dat kan beter"Ze in de verfverwijderaar gooien en opnieuw beginnen is een optie, maar de meeste zijn ook wel te redden met wat nieuwe highlights.
En natuurlijk zijn er ook nog genoeg modellen in de Pile te vinden om verder uit te breiden

Klassieke Longbeards en Miners staan hier nog steeds geduldig te wachten op hun verf, en ik vond ook nog 16 Slayer Pirates en High King Thorgrim op zijn troon
Ook even gekeken wat GW zelf nog verkoopt aan 'gewone' dwergen (dus niet fantasy-squats of fyreslayers) en dat is niet veel...