Mijn eerste stapjes in 40k

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor bas_2312 » 13 okt 2008 11:06

Ik denk eigenlijk dat ik die Nob unit zo goedkoop mogelijk wil houden. Stuk of 2 of 3 Klaws.. want voor die unit die jij neerzet kun je rond de 80 boys neerzetten! Ik heb liever 60 boys dan 10 nobs. Ik geloof in strength in numbers.. maar ik ben dan ook een 40k noob :p
Legers die ik speel: Chaos Dwarfs, Ogres, Otherstuff..
Avatar gebruiker
bas_2312
Prozac of Khorne
 
Berichten: 90
Geregistreerd op: 07 nov 2006 01:49
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor TROLL » 13 okt 2008 15:06

hehe daar geloof ik zelf ook in hoor ^_^ (goffs)

maar goed, het was een voorbeeld van hoe het zou kunnen, meer acceptabeler zou dan worden:

7 nobz (140pts)
2x powerclaw(75pts)
1x painboy (30pts)
7x cybork body 35pts
280pts.

ze zijn dan wat minder sterk etc, maar nog steeds heel goed ^_^
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Berichtdoor vhati » 13 okt 2008 16:27

nou in de oude editie (4th) heb ik tegen zo'n unit gevochten met mijn Tau, op het moment dat je je feel no pain blijft rollen is die unit echt eng. maar goed ik wist dan ook weer niet dat als je armour negeert, ap2 wapen bijv. je ook geen feel no pain rol mag maken, dat maakt m als stukje minder eng, maar anders maakt die ene unit gewoon 2/3 van je leger dood
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
Avatar gebruiker
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails
 
Berichten: 164
Geregistreerd op: 29 sep 2007 16:48
Woonplaats: Out of My Mind

Berichtdoor Richard » 13 okt 2008 16:37

hehe... zeker bij de O zo non-Close Combat tau ;).
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Avatar gebruiker
Richard
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 05 maart 2007 09:55
Woonplaats: nijmegen!

Berichtdoor bas_2312 » 13 okt 2008 21:40

Ik ga nog wel even kijken hoe ik die unit uitrust. Ik denk toch een stuk of 3 Klaws, en misschien een Banner erbij.

Maar voor nu heb ik weer een schilder update!

Ik heb de eerste 20 Shoota Boys af!

Afbeelding
Afbeelding

Deze unit heeft wat Ultramarine stuff geloot. Uiteindelijk hoop ik elke unit zijn eigen space marine chapter te geven, voor wat samenhang binnen de unit en wat leuke flashy kleurtjes. De volgende unit krijgt Imperial Fist onderdelen (dat is toch dat gele chapter?) en die daarna een rood chapter (nog effe uitvogelen welke dat is :P). Misschien zit er toch nog wel een Deffskull in me..

Afbeelding

En ik ben begonnen aan de Big Mek:
Afbeelding
Legers die ik speel: Chaos Dwarfs, Ogres, Otherstuff..
Avatar gebruiker
bas_2312
Prozac of Khorne
 
Berichten: 90
Geregistreerd op: 07 nov 2006 01:49
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor TROLL » 13 okt 2008 23:26

ziet er heel goed uit ^_^

Die big mek word volgens mij nog wel wat :) kijk er naar uit om dat pupke af te zien
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Berichtdoor bas_2312 » 19 okt 2008 21:33

Het mag een wonder heten.. ik heb nog meer boys af! :o

Dit wordt een unit van 30 Boys. Het zijn gewoon de poppen uit de Black Reach doos. Misschien ga ik ze nog gebruiken als Ard Boys, dus daarom hebben ze wat extra armour. Verder heb ik een Rocket Launcher gemaakt uit de Loota/Burna set. Wat een awesome doosje is dat, loads of bits en poppen zitten erin!

Afbeelding

Dit keer geen Ultramarines, deze gabbers hebben Imperials Fists in stukken gehakt!

Afbeelding

Naast de volgende lading boys ben ik weer ns aan de slag gegaan met de Deffdread. Hij is nog erg WIP, maar ik vind m nu al heel erg schattig. Ik heb alleen geen idee wat ik met die turret gaten moet doen. For now heb ik er maar wat armourplates op geknald, maar er moet toch wat leukers te bedenken zijn. Iemand hier nog een geniaal plan?

Afbeelding
Legers die ik speel: Chaos Dwarfs, Ogres, Otherstuff..
Avatar gebruiker
bas_2312
Prozac of Khorne
 
Berichten: 90
Geregistreerd op: 07 nov 2006 01:49
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor Squiggoth » 19 okt 2008 21:38

Ziet er goed uit meneer de Loota ... :yes:

Die gaten in de dread z'n pens zijn uiteraard schietgaten voor z'n big shootaz/rokkit launchaz/kustom mega blastaz/whatever je erin gaat plakken. Bellyguns zijn lekker Orky. B)
Squiggoth
 

Berichtdoor Benman » 19 okt 2008 21:52

Akelige converters ook allemaal ........ :P
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Berichtdoor TROLL » 20 okt 2008 10:54

Watch it, its gonna stomp you ^_^

tof ding man :)
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron