Rogiers goblins in 2006 en 2007

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor TROLL » 27 jun 2007 06:20

zeker mooi geschildert en die spear chukka is een heel vet model:)
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Berichtdoor Squiggoth » 29 jun 2007 19:00

Ooooeh, hip hout op die tweede pear Chukka. :wub:
Ik weet nog niet helemaal zeker wat ik van een paarse spin vind .... het geeft in ieder geval wel een goed contrast met de botten en de Goblin.
Over twee weken maar eens effe in het echt bekijken terwijl mijn bruine spinnen ze genadeloos afslachten. :P
Squiggoth
 

Berichtdoor Rogier » 09 jul 2007 20:41

Dat hout doe ik zo op al mijn warmachines... ben er wel tevreden over.

receptje:
scorched brown basis
wetbrush bestial brown
wetbrush snakebite leather
bruine inkt
snakebite highlight
3 tot 4 mixjes snakebite/kommando kaki tot bijna puur kommando kaki.

easy as pie!

nog een paar finishing touches op de chariot, dan die trol voor de chariot, en dan:

Afbeelding


:wub: :wub: :wub:


yaaaaay!!!
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Avatar gebruiker
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 13 maart 2006 22:56
Woonplaats: Vught

Berichtdoor TROLL » 11 jul 2007 06:13

hehe vet SQUIGS!!!!!
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Berichtdoor Rogier » 27 jul 2007 00:15

Goblins ftw! omg!

Eerste twee potjes gespeeld, dat hoort wel thuis in dit blogje denk ik.

Anyway, 1-1 na de smadelijke nederlaag van de vuurdoop van deze incarnatie van het FC Goblin '07 vorige week tijdens de vierdaagse, hebben ze zich deze week gewroken!
:harhar:

"Stomme Rogier", zal Nas nu wel naar me gePMd hebben via warhammer.org!!!

Bizarre Voorvallen waren deze week de Brimstone Bauble die voor 1 extra puntje CR zorgde waardoor Nas een 5 en een 6 gooide op de ploptest voor zijn nuglings. En die dikke Marauder unit die van de tafel afpanicte.
En die goblin shaman die door twee eigen units heen racede.

Vorige week was de Squigbomb in de laatste beurt de showsteler. En overal terror. ennuhm... wat nog meer ook al weer?
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Avatar gebruiker
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 13 maart 2006 22:56
Woonplaats: Vught

Berichtdoor Rogier » 30 jul 2007 17:49

hier nog even wat plaatjes van die twee battles:

Deployment potje 1 Martijn, die met een Hordes of Chaos boek probeert een vervaagspreuk over zichzelf te casten. Protego!

Afbeelding

Deployment potje 1 Rogier
Afbeelding

Meer foto's had ik niet gemaakt...
Resultaat was dus nagenoeg een wipe-out van de goblins in 6 beurten... er stonden nog wat archers en dat was het wel geloof ik.

potje 2: deployment Martijn en van mij in 1 foto... mijn squigs staan links net uit beeld.

Afbeelding

Nurgle gewiped in 4 beurten:

Afbeelding

Martijn begint dat truukje met vervagen door te krijgen :P
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Avatar gebruiker
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 13 maart 2006 22:56
Woonplaats: Vught

Berichtdoor Squiggoth » 08 aug 2007 10:32

[quote="Rogier"]"Stomme Rogier", zal Nas nu wel naar me gePMd hebben via warhammer.org!!!


Dat was twee weken geleden al, gek! :P

Bizarre Voorvallen waren deze week de Brimstone Bauble die voor 1 extra puntje CR zorgde waardoor Nas een 5 en een 6 gooide op de ploptest voor zijn nuglings. En die dikke Marauder unit die van de tafel afpanicte.
En die goblin shaman die door twee eigen units heen racede.

Vorige week was de Squigbomb in de laatste beurt de showsteler. En overal terror. ennuhm... wat nog meer ook al weer?


Een handjevol Goblins dat de halve battle aan het kibbelen bleef en de units daarachter lekker in de weg liep. :p

Martijn begint dat truukje met vervagen door te krijgen :P


Naaah, ik heb van Allessio Cavatore een Time-turner gekregen zodat ik nu stiekem een beurt terug in de tijd kan gaan als er iets mis gaat. Vandaar dat je me zo nu en dan ziet vervagen, ik heb dezelfde CGI-effecten als The Prisoner of Azkaban!

Wacht maar tot de revanche-match, dan gebruikt m'n Exalted Daemon een keertje een fatsoenlijke Avada Kedavra in plaats van dat suffe Wingardium Levio-SAH. ;)
Squiggoth
 

Berichtdoor Squiggoth » 08 aug 2007 10:33

[quote="Rogier"]"Stomme Rogier", zal Nas nu wel naar me gePMd hebben via warhammer.org!!!


Dat was twee weken geleden al, gek! :P

Bizarre Voorvallen waren deze week de Brimstone Bauble die voor 1 extra puntje CR zorgde waardoor Nas een 5 en een 6 gooide op de ploptest voor zijn nuglings. En die dikke Marauder unit die van de tafel afpanicte.
En die goblin shaman die door twee eigen units heen racede.

Vorige week was de Squigbomb in de laatste beurt de showsteler. En overal terror. ennuhm... wat nog meer ook al weer?


Een handjevol Goblins dat de halve battle aan het kibbelen bleef en de units daarachter lekker in de weg liep. :p

Martijn begint dat truukje met vervagen door te krijgen :P


Naaah, ik heb van Allessio Cavatore een Time-turner gekregen zodat ik nu stiekem een beurt terug in de tijd kan gaan als er iets mis gaat. Vandaar dat je me zo nu en dan ziet vervagen, ik heb dezelfde CGI-effecten als The Prisoner of Azkaban!

Wacht maar tot de revanche-match, dan gebruikt m'n Exalted Daemon een keertje een fatsoenlijke Avada Kedavra in plaats van dat suffe Wingardium Levio-SAH. ;)
Squiggoth
 

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten