Frank's Random 40/30k Dingetjes

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Frank's Random 40/30k Dingetjes

Berichtdoor Beastherder » 23 dec 2018 17:15

Randen van markers en tegels zijn allemaal geschilderd, en de kaarten zitten in sleeves. Tijd om aan modellen te beginnen ^_^


Player Characters zitten in de primer, maar ik dacht 'laat ik eerst met wat simpels beginnen'
(want dat zijn die character modellen zeker niet, zo veel details! :wacko: )


Ur-Ghuls zijn alleen maar huid, dus dat kan lekker snel

Afbeelding
Afbeelding

Witte primer, mix van groene en blauwe wash, drybrushes met blauw-grijzige kleuren tot bijna wit, paarse wash over de handen en bij de neus, wat laatste details en highlights en 4 modellen klaar in 1 avond :D

De Studio modellen van GW hebben nog een gestippelde camo op de rug en bovenbenen die ze wel extra interessant maken.
Misschien dat ik die later ook nog s toevoeg, maar voorlopig vind ik ze zo goed genoeg.

Bases moet ik nog over nadenken :scratch:



En gisteravond wat tijd over (en de characters zagen er nog steeds te indrukwekkend uit) dus maar begonnen met de andere simpele modellen, de Spindle Drones

Afbeelding
Afbeelding

Simpele, scherpe highlights op het zwart.
Het blauwgrijs is metallic gemaakt met de Metal Medium van Vallejo voor een meer alien robot vibe.
Paneellijnen gedaan met zwarte wash, en een highlight met zilver.
Magenta voor het 'oog' geeft een mooi contrast met de andere kleuren en matched de lichteffecten op de Fortress tegels.
Laat mooi zien dat de Drones onderdeel zijn van het Fort zelf :yes:

Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Random 40/30k Dingetjes

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 dec 2018 08:19

Super mooi. De kleuren van de spindle drones zijn erg goed gekozen, en het contrast tussen schild en oog is prachtig. Mooi ook dat je de link hebt gemaakt met de kleuren van het bord. :worship:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Frank's Random 40/30k Dingetjes

Berichtdoor Beastherder » 13 jan 2019 16:18

Tijd voor de eerste van de Blackstone Fortress player characters.

In de vorige WD staat een intro-avontuur dat zich afspeelt voor de 'main' campaign.
Leek een goed idee om daar maar mee te beginnen om de spelregels onder de knie te krijgen.
Het focust zich op de 2 religieuze fanaten van de set, de Priest en de Zealot, dus die mochten als eerste onder de kwast.

Pious Vorne (religieuze fanaat met kettingzaag/vlammenwerper) is al redelijk ver gevorderd, maar de eerste die klaar is is Taddeus 'the Purifier'.


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Zó veel details om te schilderen, maar het loont de moeite om er de tijd voor te nemen.
Super indrukwekkend model :yes:

Niet geprobeerd om heel erg origineel te zijn met de kleuren (het volgt redelijk het GW model) maar ik heb meer paars gebruikt.
Alvast 'future-proofing' zodat het model past bij mn Sisters of Silence/Battle ^_^

Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Random 40/30k Dingetjes

Berichtdoor Beastherder » 20 jan 2019 15:40

En Thaddeus zn vaste partner: Pious Vorne

(wat is er nou meer 40k gothic weirdness dan een vlammenwerper-kettingzaag? :grijns: )


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Met al die vlammen zijn er vast mensen die prachtige dingen doen met 'source lighting' effecten, maar ik heb daar niet genoeg ervaring/vertrouwen mee om te proberen -_-
Paarse kleur ook weer terug laten komen in het gewaad, maar duidelijk een slechtere kwaliteit/meer slijtage dan de luxueuze gewaden van Thaddeus.


Klaar om komende donderdag met de Cleansing Fire of the Emperor's Wrath het Blackstone Fortress te bevrijden van de Taint of Chaos B)

Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Random 40/30k Dingetjes

Berichtdoor Max » 20 jan 2019 19:47

Ziet er cool uit!
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Ultramarines, ynnari, aeldari. Warhammer killteam: harlequins, drukhari
Max
Halfling disguised as Tzeentch
 
Berichten: 236
Geregistreerd op: 01 jul 2018 14:31

Re: Frank's Random 40/30k Dingetjes

Berichtdoor brammo1991 » 22 jan 2019 16:59

ziet er erg cool uit, wat zijn je plannen voor de bases?
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: Frank's Random 40/30k Dingetjes

Berichtdoor Beastherder » 22 jan 2019 17:37

Vrij simpel. -_-
Zwart/donkergrijs zand met zwarte rand

Heb ik nu al gebruikt op de Drones en Ur-Ghuls en dat ziet er prima uit
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Random 40/30k Dingetjes

Berichtdoor Amran » 22 jan 2019 20:15

Mooi werk weer hoor :thumbup:
Geen schrift onder je bericht, dat is geen gezicht.
Legers die ik speel: In ontwikkeling (vroeger Ogre Kingdoms, Empire en Daemons of Chaos)
Avatar gebruiker
Amran
A Bray-shaman with the niftiest pigtails
 
Berichten: 174
Geregistreerd op: 18 nov 2018 01:53

Re: Frank's Random 40/30k Dingetjes

Berichtdoor Beastherder » 03 maart 2019 22:31

Ook al te zien bij de Golden Squig schilderwedstrijd topic, maar voor de volledigheid horen ze hier ook thuis:



Obsidius Malex, de Big Bad van de Blackstone Fortress doos
(in mijn versie een ex-Night Lord B) )

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.




En mn Night Lord daemon prince

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Niks specifieks tegen Dark Angels, maar dat is de meest herkenbare good guy Chapter dat goed contrasteert met de rest van het kleurenschema. ^_^
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Random 40/30k Dingetjes

Berichtdoor Caladai Doomblade » 04 maart 2019 11:43

Errug mooi hoor Frank! :worship: En fantastisch dat je de gelegenheid hebt genomen om je daemon prince te schilderen. Lang leve de painting competition! :thumbup:

Ga je nu met Night Lords de Golden Dreadnought spelen? :wink:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron