Dark Eldar

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Dark Eldar

Berichtdoor FrankV » 16 apr 2018 19:03

Dag mensen,

Ik heb nog niet zo veel hier gepost, maar ik heb nu een nieuw projectje en het leek me wel leuk om het een en ander te delen. Ben een tijdje terug begonnen met het samenstellen van een Dark Eldar-leger en ik heb er erg veel lol mee. Gewoon leuk om een leger te hebben en het van mij te maken.
Excuses voor de wat mindere kwaliteit van sommige foto's :)

Archon, gemaakt van een Ynnari Visarch:

Afbeelding

Afbeelding


Deze lui was ik van plan om te gebruiken als Kabalite Trueborn. Die staan helaas niet in de nieuwe Codex dus ik moet nog even kijken of ik ze speel met de index-stats of als iets anders gebruik. Ik vind ze in ieder geval erg cool geworden. Armen en wapens van Kabalite Warriors, de rest van Black Ark Corsairs.

Afbeelding


Die Black Ark Corsairs hebben een hoop leuke onderdelen die goed te integreren zijn Dark Eldar modellen.
Hier een torso die ik wil gebruiken voor de leider van een groepje Kabalites.

Afbeelding


Verder heb ik een doosje Wyches en een doosje Escher gangers gekocht om te combineren en ook wat uniekere Wyches te maken. De hoofden en armen van de Eschers zijn net iets kleiner dan van de Wyches, dus ik hoop dat dat niet al te veel opvalt :grijns:

Afbeelding

Ten slotte heb ik ook nog wat Harlequins aangeschaft, want ja, waarom ook niet :) . Ik ben niet zo'n fan van die maskers die die lui normaal gesproken dragen, dus ook voor hen ben ik creatief bezig. Hier een uitprobeersel voor een mogelijk hoofd:

Afbeelding

Afbeelding

Laat gerust reacties en suggesties achter; ik hoor graag van jullie.

Groeten,
Frank :)
Legers die ik speel: 40K: Orks
FrankV
Jealous Beastlord, banning pigtails
 
Berichten: 181
Geregistreerd op: 08 jul 2017 15:28

Re: Dark Eldar

Berichtdoor Beastherder » 17 apr 2018 09:32

Leuke combi's van de verschillende series elven :yes:
Dadelijk kan je je ook gaan uitleven met die nieuwe water-elven :grijns:

De combo met Eshers is heel apart, had ik zelf nooit bedacht, maar werkt uitstekend :tu:

Corsair bits passen prima, maar die linker met het grote kanon lijkt wel een erg onnatuurlijke pose te hebben zo :unsure:

Het idee van die narren-kap voor de Harlequin is origineel, maar ik weet niet zeker of ik het een verbetering vind. Is een kwestie van persoonlijke smaak.
Heb je iets van een ijzerdraadje onder de greenstuff gedaan? Ander word het erg kwetsbaar ben ik bang.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Dark Eldar

Berichtdoor Bobske » 17 apr 2018 12:49

idd goede combo's
en die harlekijn muts, fantastisch :wub:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Dark Eldar

Berichtdoor FrankV » 19 apr 2018 07:57

Dankjewel allebei, ben erg blij met hoe het wordt :)

Corsair bits passen prima, maar die linker met het grote kanon lijkt wel een erg onnatuurlijke pose te hebben zo


Inderdaad geen ideale pose. Ziet er in het echt wel iets beter uit dan op de foto.

De harlequinmuts is nog maar een uitprobeersel, maar ik ga wel op dezelfde voet door. Ijzerdraadje is inderdaad een goed idee.

Mijn ideeën zijn nog lang niet op dus er komt nog veel meer.

Groeten,
F
Legers die ik speel: 40K: Orks
FrankV
Jealous Beastlord, banning pigtails
 
Berichten: 181
Geregistreerd op: 08 jul 2017 15:28


Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron