Frank's Warcry

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Frank's Warcry

Berichtdoor Beastherder » 28 jul 2022 10:28

Mijn Daughters of Khaine warband kon nog wel wat uitbreiding gebruiken.

Die slangendames (Melusai) geven die fragiele Witch Elves een nodig stukje stevigheid in het spel en die metalen non-GW modellen vervangen door plastics maakt me een stuk minder zenuwachtig om ze heel te houden (en het scheelt uitleggen waar hun kleding is gebleven :whistle: )
De Daughters set die ze hebben uitgebracht voor Warhammer Underworlds was een goed begin, en die slangendames zaten in zo'n voordeelset.

Dus ik heb nu ook een Altar of Khaine voor... gebruik... in Warcry?? :roll:
Oh wacht, die characters die daar op staan kun je los op een base zetten en die zijn wél inzetbaar in Warcry. Zie, het was eigenlijk een hele logische aankoop :wink:

Eerste 2 slangendames (1 uit de Underworlds set, andere met speer uit de 'normale' doos)
Afbeelding

Afbeelding

Erg coole modellen.
Ik heb er dus nog 4 andere in de eerste fases van het schilderwerk, die volgen.... later. -_-

En de Witch Elves van de Underworlds set
Afbeelding

Afbeelding

Geen fan van het gezichtsmasker van de dame met zweep, maar het is wel een geweldige dynamische pose.

Samen met de 2 vliegende modellen van eerder geeft dat deze 1000pts warband
Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6140
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Warcry

Berichtdoor Guy » 31 jul 2022 15:04

Fraai modellen en fraai kwastwerk Frank :tu: Natuurlijk ook fijn dat je nu niet meer hoeft uit te leggen waar al hun kleding gebleven is :P
Het rode armour werkt erg goed, ik overweeg iets soortgelijks te doen met een paar vampieren die ik ook uit een Underworlds set heb gehaald.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1058
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten