Return of the Troll...

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Return of the Troll...

Berichtdoor TROLL » 04 maart 2020 11:27

In een donkere kamer, gevuld met dozen ging in een hoekje een lichtje aan... dit licht scheen op een doosje met daarin een ware schat... Een miniatuur model onbewerkt en vrijwel vergeten... Verderop een kist met penselen, verf en andere hobby materialen. De kist voorzien van een ongezonde laag stof... De verf in een staat die menig hobbyist een traantje doet wegpinken...

Mijn hobby heeft al jaren weinig aandacht genoten. Maar nu heb ik het voornemen (ja ja, dat kan net zo goed falen, kom maar op met die yoda quotes) om het schilderen en gamen weer op te gaan pakken! :grijns:

Ik heb de kist ontdaan van stof en een paar modellen uitgepakt. Ik kies ervoor om weer helemaal van voor af aan te beginnen, schilder filmpjes kijken op YouTube en in mini stapjes de hobby weer nieuw leven in blazen. En daarvoor heb ik jullie hulp nodig!

Ooit poste ik foto’s via Photobucket. Geen idee of dat nog werkt. Hoe doen jullie dit nu? (Photobucket was redelijk omslachtig)

Als jullie mooie/handige filmpjes hebben dan hoor ik het graag ^_^

Mijn hernieuwde avontuur gaat beginnen met een Space Ork. En wel een sneaky git... Boss Snikrot!
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Return of the Troll...

Berichtdoor Furios666 » 04 maart 2020 12:00

Hulde! :cheer:

Photobucket werkt niet (goed) meer...maar, er is een alternatief genaamd "Imgur". Even googlen, klikken, accountje aanmaken en je kunt daar kijken hoe je de foto's kan uploaden (kan ook via app en mobiel). Dan kun je de foto's aanklikken en de bronlink kopiëren. Dan kun je ze hier posten met de volgende code: [rimg]XXX[/rimg] (gewone [img] werkt niet i.v.m. afmeting foto).

Verder kan ik toch wel Contrast paint van GW aanraden. Zie in mijn oranje topic hoe dat er uit ziet. Het werkt snel en relatief mooi (tabletop ready). Je kan het altijd nog uitbreiden met uitgebreider methodes. Ik heb er relatief snel 1k aan space marines mee geschilderd in ieder geval.

Veel succes! :thumbup:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Avatar gebruiker
Furios666
Elf on a hot tin roof
 
Berichten: 719
Geregistreerd op: 17 maart 2006 12:53
Woonplaats: Arcen

Re: Return of the Troll...

Berichtdoor Bobske » 04 maart 2020 13:46

Er klonk een kreet in het duister.
Iemand had Het Pad weer betreden. Een dapper ziel.
Zij die voorgingen op Het Pad moedigden hem aan.

TROLL! TROLL! TROLL! TROLL! TROLL!

:thumbup: :cheer:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Return of the Troll...

Berichtdoor TROLL » 04 maart 2020 21:58

Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Return of the Troll...

Berichtdoor Beastherder » 05 maart 2020 09:35

Sneaky Orc! :ninja:

Heel cool B)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Return of the Troll...

Berichtdoor henerius » 05 maart 2020 16:38

kom maar op met die yoda quotes


Do or do not, try no option.


:dunno: Waar gaat de wereld naartoe, er worden Yoda quotes gevraagd en die worden dan niet gegeven. :snif:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Return of the Troll...

Berichtdoor TROLL » 08 maart 2020 13:14

Dank u Henny :wub: De zondag was heerlijk rustig, lekker even rustig kunnen schilderen.

Flink wat aandacht aan de huid kunnen geven, verder wat basis kleuren. WiP alle tips zijn welkom ! :grijns:

Ik vraag me vooral nog even af hoe ik de metalen bits ga doen. De camo wordt, paars met zwart en grijs.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Return of the Troll...

Berichtdoor Caladai Doomblade » 09 maart 2020 12:06

Cool! Ziet er al mooi uit. En alsof je er van genoten hebt :wink: :thumbup:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Return of the Troll...

Berichtdoor TROLL » 09 maart 2020 13:12

Thx, jazeker tussen de luiers door is schilderen echt genieten :grijns:

Een boss is geen boss zonder een paar bijpassende evil henchmen.

Vijf Kommando’s, met een kleine aanpassing. De unit champion had een powerklaw maar nu een Choppa :)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Return of the Troll...

Berichtdoor drava » 09 maart 2020 14:53

AH cewl om de orks zo te zien! Veel schilder plezier! :)
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
Avatar gebruiker
drava
BOFH
 
Berichten: 562
Geregistreerd op: 15 maart 2006 23:37
Woonplaats: Nijmegen

Volgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron