Titaantjes

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Titaantjes

Berichtdoor Furios666 » 22 apr 2020 06:47

Ziet er goed uit, Guy! Erg cool thema ook :thumbup:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Avatar gebruiker
Furios666
Elf on a hot tin roof
 
Berichten: 719
Geregistreerd op: 17 maart 2006 12:53
Woonplaats: Arcen

Re: Titaantjes

Berichtdoor brammo1991 » 22 apr 2020 09:07

hmm, al een maand niks geupdate in dit blog, en dat terwijl de kwasten niet stil hebben gestaan :scratch:
Zal hier niet alle plaatjes uit de app delen, dat wordt wat repetitief. Wel is hier allereerst met gepaste trots de 2e Reaver, Asterix

Afbeelding

(met op de achtergrond wat scenery voor Wolsung waar ik de laatste tijd ook mee bezig ben geweest).

En een groepsfoto; alle modellen uit de starterset zijn nu geschilderd. De doos bevat voor de Reavers van elke wapenoptie
één exemplaar, 8 verschillende wapens in totaal; op de foto ontbreken hun close combat wapens.
Afbeelding


In 't midden van de achterste rij is nog een plekje vrij, welke opgevuld gaat worden door deze meneer:
uiteindelijke naam wordt Vercingetorix, werktitel is 'The Headless Warlord'
Afbeelding

De meeste pantser platen zitten er nog niet op, die worden apart geschilderd (van Bram afgekeken).
Wapentuig is uiteraard gemagnetiseerd om variatie mogelijk te maken.


Tip: schilder ook de achterkant van de armorpanels want die zie je voor een deel ook.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: Titaantjes

Berichtdoor Guy » 22 apr 2020 13:39

Dankjewel Simon :D
@Bram: bedankt voor de tip :tu: :D
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron