Frank's Song of Ice and Fire

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Frank's Song of Ice and Fire

Berichtdoor Amran » 17 mei 2021 11:58

Prachtig werk weer Frank
Dat wordt wat hoor, als de club weer open gaat! :thumbup:
Geen schrift onder je bericht, dat is geen gezicht.
Legers die ik speel: In ontwikkeling (vroeger Ogre Kingdoms, Empire en Daemons of Chaos)
Avatar gebruiker
Amran
A Bray-shaman with the niftiest pigtails
 
Berichten: 174
Geregistreerd op: 18 nov 2018 01:53

Re: Frank's Song of Ice and Fire

Berichtdoor Beastherder » 09 jan 2022 20:31

Zo, dat is alweer even geleden hier :whistle:

Werd weer s hoog tijd om hier weer wat mee te doen.

Natuurlijk nog heel veel Stark units te gaan, maar de eerste gedachte gaat dan toch naar de Lannisters ^_^

Een unit die ik nog mistte zijn de Pyromancers.
Ja, die gasten met wildfire :hehe:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Een enorme 'glazen hamer' unit.
Nauwelijks pantser, niet heel dapper, met een kans dat ze zichzelf in de fik steken :laugh: maar ze kunnen ook veel schade doen en de tegenstander heeft niks aan zijn pantser.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Donker en vrij sober gehouden, zodat de flesjes extra opvallen.
Zeker geen held als het gaat om Source Lighting, maar ik ben er redelijk tevreden mee.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Song of Ice and Fire

Berichtdoor Beastherder » 09 jan 2022 21:00

En wat extra dagen vrij met kerst en nieuwjaar dus ook maar weer s wat characters.
Neutral voor maximale flexibiliteit ^_^

Varys 'The Spider'
Afbeelding Afbeelding

Petyr 'Littlefinger' Baelish
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Veel neutraler krijg je het niet, die twee kunnen op ieder moment aan iedere kant staan omdat het toevallig zo uitkomt (en misschien wel aan beide kanten tegelijkertijd)


En dan had ik deze al een hele tijd op de lijst staan, een absolute fan-favoriet: Brienne

Er zijn 2 verschillende versies van Brienne in het spel, dus ik begin met chronologisch de eerste.
Brienne the Blue
Lid van de Rainbow Guard van Renly.
Alle leden dragen een regenboog-gestreepte cloak, met pantser in 1 van de specifieke kleuren (Brienne was dus blauw)
De regenboog is een heilig symbool in de religie van Westeros (7 goden, 7 kleuren, samen 1 etc :priest: ) en voor Renly is zo'n religieus symbool natuurlijk een hele slimme zet om m te onderscheiden van zn broer Stannis met zn vreemde buitenlandse vuur-religie.
Helaas niet zo'n geweldig idee voor ons arme schilders die zo'n regenboog-streep dan voor elkaar moeten krijgen :disturbed:
Afbeelding Afbeelding
nog geen gras op de base, want ik weet nog niet hoe die wil hebben áls ik ooit besluit tot een Baratheon leger.

En dan de Neutral Brienne
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Regenboog cloak ingeruild voor wat neutrale groen-grijze kleding en wat delen van het panster zijn vervangen door 'gewoon' staal.

Het zwaard is een stuk indrukwekkender.
Niet zeker of de sculptor het zo bedoeld heeft, maar ik heb m geïnterpreteerd als Oathkeeper, het Valyrian zwaard dat Brienne krijgt van Jaime, dus met Lannister rood en goud op het handvat en schede en een blad van rood metaal.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Song of Ice and Fire

Berichtdoor Atze » 09 jan 2022 21:37

Heel vet gedaan Frank! Erg gecharmeerd van beide Brienne modellen, de ene lekker kleurrijk en in t ook springend door de regenboogcape en de ander heel subtiel met t kleurrijke zwaard. Snap je keuze om bij dat model voor Oathkeeper te kiezen :)
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Avatar gebruiker
Atze
Halfling disguised as Tzeentch
 
Berichten: 234
Geregistreerd op: 15 okt 2006 14:03
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Song of Ice and Fire

Berichtdoor Guy » 10 jan 2022 09:51

Dat ziet er fraai uit Frank :tu: De regenboog Brienne is een leuke afwisseling tussen alle geuniformeerde troepen.
Ook grappig om te zien dat die pyromancers graag op veilige afstand van hun collega's over het slagveld bewegen (er zou maar eens iemand per ongeluk een flesje laten vallen :wink: ).
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Song of Ice and Fire

Berichtdoor TROLL » 13 jan 2022 11:22

Pfoe… dit zijn toch wel hele gave miniaturen. ^_^

Beide Brienne uitvoeringen zien er piekfijn uit, al voel ik op het slagveld niet zoveel voor die regenboog cloak :huh: maar lorewise natuurlijk wel gaaf ^_^
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Frank's Song of Ice and Fire

Berichtdoor Beastherder » 06 feb 2022 16:52

Eindelijk dan toch weer een unit voor de Starks: de boogschutters

Afbeelding
Afbeelding

Relatief simpel, met hetzelfde kleurenschema als de Stark swordsmen, maar met wat minder pantser.


En dan ook maar meteen weer wat van die stapel characters afwerken.

Eerst Rodrik Cassel, de master-at-arms van Winterfell
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Traditionele Stark kleuren, met een versierd randje op de cloak om de hogere rang aan te geven
(Alsof die geweldige snor en bakkebaarden niet genoeg zijn :wink: )

En 1 van de fan-favoriete Neutrals: Bronn
Afbeelding Afbeelding
Sober met practisch leer en chainmail voor de no-nonsense stijl van deze huurling.

Heb ik alle modellen voor mijn thematische King's Landing Defenders lijst B)
Tyrion als generaal, Pyromancers met Bronn, Sandor Clegane en Kingsguard Mandon Moore in verschillende units.
Cersei en Joffrey als non-combat-characters
(Als de battle bijna is gewonnen kan de unit van Mandon Moore die van Tyrion aanvallen :laugh: )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Song of Ice and Fire

Berichtdoor henerius » 06 feb 2022 17:11

Het ziet er weer helemaal top uit Frank!
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Frank's Song of Ice and Fire

Berichtdoor Guy » 06 feb 2022 17:49

Mooi kwastwerk Frank :thumbup:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Song of Ice and Fire

Berichtdoor Beastherder » 21 aug 2022 20:29

Natuurlijk staat er nog een héle stapel Starks en Lannisters te wachten om geschilderd te worden, maar toen ze met een doos draken en Danaerys kon ik die natuurlijk niet weerstaan. ^_^

Heeft even geduurd voor ik er tijd voor kon vinden om er aan te schilderen, maar ik ben begonnen.

Eerst the Unburnt, Queen of Meereen, Queen of the Andals and the First Men, Khaleesi of Great Grass Sea, Breaker of Chains en Mother of Dragons: Danaerys Targaryen B)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding


En de eerste draak, Drogon

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Samen met 'moeder' voor schaal

Afbeelding

Zn 2 broertjes word momenteel aan gewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron