Problemen met ingelogd blijven

Een forum-bug gevonden. Plaats dat in dit forum. Dit is ook de plaats voor mededelingen over aanpassingen e.d. van ons Hive-forum.

Re: Problemen met ingelogd blijven

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 15 jun 2015 19:47

Idem
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines
 
Berichten: 400
Geregistreerd op: 14 aug 2012 14:16
Woonplaats: Eindhoven

Re: Problemen met ingelogd blijven

Berichtdoor Guy » 16 jun 2015 11:50

Idem
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Problemen met ingelogd blijven

Berichtdoor Skevan » 16 jun 2015 14:00

Ik heb geen noemenswaardige problemen. Af en toe een keer. maar de laaste week niet. :grijns:
Laatst bijgewerkt door Skevan op 16 jun 2015 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Avatar gebruiker
Skevan
BOFH
 
Berichten: 1168
Geregistreerd op: 16 maart 2006 19:27

Re: Problemen met ingelogd blijven

Berichtdoor Caladai Doomblade » 16 jun 2015 19:33

Ik heb er vooral op mijn werk last van, thuis minder. En op mijn telefoon helemaal niet (tot nu toe)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Problemen met ingelogd blijven

Berichtdoor Beastherder » 17 jun 2015 19:05

Afgelopen week was het heel erg, maar ik heb er nu geen last meer van
(knock on wood :unsure: )

Zit hier nu toch al een tijd heen en weer te klikken en het werkt weer prima :yes:


glitch verholpen?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Vorige

Keer terug naar Forum- en Bug Board

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron