Warhammer 40,000 Campaign 2007

Bespreek hier van alles met betrekking tot de 40K campaign van 2007.
Nurglings FTW!

Berichtdoor Atze » 11 apr 2007 06:07

Shas'El O'Var: Lijkt me leuk :D , het is in ieder geval beter dan alles wat ik tot nu toe in elkaar heb kunnen krijgen :P
och, het hoeft nou ook weer geen winnende lijst te zijn, zolang ik er maar mee kan spelen en er mooie poppetjes in zitten ben ik blij :p
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 11 apr 2007 09:46

[quote="drava"]Ik ga eerst wachten op de nieuwe chaos codex, geen idee wanneer die precies uit komt maarja waarschijnlijk veelste laat voor de campaign.

En ik wacht nog altijd op een nieuwe ORKS codex. Sinds '99 geen nieuwe codex meer gehad! BOEH!

Chaos hebben er al 3 gehad ofzo..
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Geen
GrunkSkullsmasher
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Caladai Doomblade » 11 apr 2007 10:45

Ork codex? wat is dat. Orcs in 40K? zijn dat niet een soort van chaos dwarves?? Eigenlijk uitgestorven en vergeten, maar sommige koppige mensen willen het idee maar niet los laten?

I kid, I kid!!

Ork codex zou nice zijn, maar hoop er maar niet op. High Elves komen waarschijnlijk eerst!!!! mwuahahahah!!!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Bob » 11 apr 2007 13:17

Volgens mij zijn er geen echte Ork spelers meer, ook nooit geweest.
Een Ork zou nooit gaan huilen omdat hij geen Codex had, maar gewoon doorvechten met wat hij had.
Al die Ork spelers zijn whiners ;)
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Caladai Doomblade » 11 apr 2007 16:20

Nee, alle High Elf spelers zijn whiners. Ork spelers zijn gewoon miskend en hebben onderdrukte gevoelens voor hun moeders of zo... ;-)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Leander » 11 apr 2007 16:38

chaos codex ? alweer!?!
ik wil plastic chaos termies ben ik al heel happy
codex alleen als ze mijn reaper auto cannon rapid fire maken
Leander

Berichtdoor Taurgle » 11 apr 2007 22:00

[quote="lordra"]Shas'El O'Var: Lijkt me leuk :D , het is in ieder geval beter dan alles wat ik tot nu toe in elkaar heb kunnen krijgen :P
och, het hoeft nou ook weer geen winnende lijst te zijn, zolang ik er maar mee kan spelen en er mooie poppetjes in zitten ben ik blij :p

Mooie poppetjes is met Eldar geen probleem, ik zal je armybook alleen wel even moeten doornemen maar ik moet toch even wachten tot Bobske vrij is om mijn Necrons te molesteren :p
Taurgle

Berichtdoor Atze » 12 apr 2007 06:06

In de rij staan om vernietigd te worden... waar gaat het toch heen met de wereld :P
Maar ik zal m'n armybook zeker bij me hebben ^_^
Atze

Berichtdoor Taurgle » 13 apr 2007 16:01

Je lijst zag er oke uit hoor, goed om mee te starten.
Moet zelf alleen nog even een start lijstje gaan herzien :scratch
Met mijn nieuwe units kan ik een betere gaan opzetten denk ik...
Taurgle

Berichtdoor Atze » 13 apr 2007 16:23

Hoe beter hoe leuker toch ^_^
maar ik ga van 't weekend ook maar eens een poging tot schilderen wagen en hopen dat er wat van terecht komt :dunno:
Atze

VorigeVolgende

Keer terug naar 40K campaign 2007