Dan zal ik me ook maar even kort (?) voorstellen:
ik luister, tenminste als ik de noodzaak daarvoor voel
, naar de naam Joost. Ik ben een ruime 28 jaar geleden in Nijmegen geboren, woon een aantal jaren in Cuijk en werk daar als programmeur bij een klein internetbedrijfje.
Ik kom bij Moenen over de vloer sinds ik geloof een paar maanden (eind 1996/begin 1997 of zo) nadat Erik zijn zaak had geopend. Pas sinds vorig jaar oktober heeft Warhammer de plek ingenomen die voorheen gereserveerd was voor de vele cardgames die ik in de loop der jaren gespeeld heb (Star Wars CCG, LotR, B5, X-files, X-Men, Magic).
Daarnaast heb ik ook nog andere hobbies, waaronder nog meer miniatuurspellen.
Maar dan van de voorbeschilderde aard (Axis & Allies/D&D). Daarvoor ben ik de meeste zaterdagen wel bij Moenen te vinden.
Buiten de spelletjes zijn er nog meer hobbies, zoals het luisteren naar (harde/vage/of soms normale) muziek, het kijken van (goede) films en het lezen van (comic)boeken.
Omdat ik het toch een beetje kort wil houden, bied ik mensen de gelegenheid om mij of vragen te stellen in dit topic (en nee ik zal niet alles beantwoorden....
) of via PM of in persoon.
Groenten,
Joost
p.s. mijn avatar is een tekening die ooit een keer door een Groningse striptekenaar van mij gemaakt is. Hij lijkt wel in ieder geval (vooral als ik mijn groene jas weer aan heb
)