Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Peter de tweede » 31 jul 2019 14:08

Hoi Kevin, welkom!
Legers die ik speel: Beastmen, Dark elves, flames of war Duitsers, Kill Team tyranids
Peter de tweede
Giant dwarf

Berichtdoor Johan » 01 aug 2019 19:25

Welkom Kevin!
Commander of a Cadian Tank Companny "I don't command Infantry, just tanks, artillary and aircrafts, and ow... a heck of a lot a maintenance crew carrying lasguns".
Legers die ik speel: Warhammer 40 kaas: Imperial Guard, Imperial Knight, Space Wolves, Space Marines, Assassins, Tau, Orks. Flames of War: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Polen (1th Armoured)
Johan
Chaos Dwarf with the hat of Nagash

Berichtdoor Cronos-Stef » 07 aug 2019 15:14

Hey allemaal,

Ik werd geïntroduceerd op dit forum door mijn goede vriend en painting buddy Kevin, die zich hier onlangs ook heeft aangemeld. :D
Mijn naam is Stef, 31 jaar, kom uit Velp (bij Grave, niet bij Arnhem).
Toen ik een jaar of 10 was heb ik m'n eerste model geschilderd bij een neef van mij, een Ork uit de Star Quest doos.
Daarna was ik helemaal om en heb mijn eerste modellen ook bij Moenen & Mariken gekocht.

Mijn allereerste leger was Lizardmen, een leger dat ik in mijn jonge jaren redelijk opgebouwd had.
Maar enige tijd heb ik daar toch afscheid van genomen om mij op mijn huidige legers te focussen.
De legers die ik momenteel schilder en speel zijn Orcs/Orruks/Orks in alle varianten.
Na de Lizardmen raakte ik verslingerd in de Orcs & Goblins, waar later ook Orks van 40k bijgekomen zijn.
Ondanks dat ik de hagedissen vaarwel had gezegd is er toch een Seraphon Start Collecting box op mijn 30ste verjaardag bijgekomen.

Door de jaren heen heb ik heel wat modellen verzameld en geschilderd, maar in verhouding weinig gespeeld.
Samen met Kevin leren wij gaandeweg de regels en het wordt alsmaar leuker, dus we moeten eigenlijk veel meer spelen.
Ik intussen ook alle varianten van Kill Team, Skirmish en zelfs de nieuwste Warcry in huis gehaald.
Het kleine compacte battlefield spreekt mij enorm aan en mogelijkheid tot campaigns en scenarios vind ik ook geweldig.

Wie weet leidt dit forum tot nog meer motivatie en enthousiasme om te schilderen en te spelen. :thumbup:
Just chillin'.
Legers die ik speel: Orcs (Orruks), Orks
Cronos-Stef
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Furios666 » 07 aug 2019 16:16

Welkom Stef! Spelen, schilderen, bouwen, het is allemaal mogelijk bij ons. Bij het dating bureau kun je een oproep voor een potje plaatsen, zij het killteam of wat anders. B)
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Beastherder » 07 aug 2019 22:39

Welkom, welkom. :)

De komende weken zal er geen gebrek zijn aan mensen die Warcry zullen willen proberen
Kom gerust langs
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Flesh Tearers, Night Lords, KillTeam Tau, Necromunda en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Vorige

Keer terug naar De kroeg