Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Johan » 11 jan 2021 09:59

Dag Niels, welkom!
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor kingjayko » 11 jan 2021 15:41

Welkom aan boord Niels. :grijns: Normaal zou je ons inderdaad op donderdagavonden in de kelder van M&M kunnen treffen, maar ja, daar komt op dit moment iets tussen... :dunno:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor NJCcomix » 11 jan 2021 23:51

Dankjulliewel! Ik hoop idd dat de situatie spoedig verbeterd zodat ik jullie irl kan treffen op een spelavond. Ik heb inmiddels wel besloten om mijn space marines uit te gaan breiden en ik hoop komende maand al wat units toe te kunnen voegen (Guilliman als warlord voor een supreme command detachment wordt denk ik de eerstvolgende aankoop).

Blijf vooral gezond allemaal!
Legers die ik speel: Nog geen
NJCcomix
Towns Fool
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 10 jan 2021 20:00

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Bobske » 12 jan 2021 06:52

Welkom Niels,

Leuk dat je er bij bent. Het Forum is een beetjes rustig omdat een deel van de mensen in deHive Novio app zit.
(en dat is nu eenmaal makkelijker, de mens is lui, maar je bewaart niks en nieuwe mensen zien niks) :snif:
Ik zit er niet in, te druk voor mij, maar iemand anders wil je vast toevoegen. :yes:

Mensen PM Niels even voor zijn 06 zodat jullie hem aan de E-Hive App kunnen toevoegen :thumbup:
(en zet het hier even neer zodat niet iedereen hem pm-d) :disturbed:

p.s. space marines, altijd een goed keus om mee te starten. Ultramarines of eigen chapter, of afsplitsing van de ultra's ?
Tip, start een blog, is goed voor de motivatie
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3915
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor NJCcomix » 13 jan 2021 15:52

Hey Bobske!

Thnx voor de tip! Hoop ervoor uitgenodigd te worden.

Ik zat zelf te denken aan een battleforged ultramarines leger maar een gemengd imperium leger zie ik ook wel zitten (in de toekomst wellicht aangezien ik ook wat Custodes heb liggen en de Sororitas ook tof vind).

En een blog...geen ervaring mee maar dat ga ik wel zeker in gedachten houden! Wie weet is het wel wat voor me.
Legers die ik speel: Nog geen
NJCcomix
Towns Fool
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 10 jan 2021 20:00

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Rudi XXL » 20 jan 2021 15:01

[quote="Bobske"]Welkom Niels,

Leuk dat je er bij bent. Het Forum is een beetjes rustig omdat een deel van de mensen in deHive Novio app zit.
[/quote]

Je kan tegenwoordig ook een uitnodigingslink delen, dan ben je niet afhankelijk van 1 persoon die iedereen moet toevoegen. Misschien een idee om die ergens in het intro-topic te posten?
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Avatar gebruiker
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 354
Geregistreerd op: 15 maart 2006 21:33
Woonplaats: This is Terra ! [300 rip off]

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor NJCcomix » 22 jan 2021 23:10

[quote="Rudi XXL"][quote="Bobske"]Welkom Niels,

Leuk dat je er bij bent. Het Forum is een beetjes rustig omdat een deel van de mensen in deHive Novio app zit.
[/quote]

Je kan tegenwoordig ook een uitnodigingslink delen, dan ben je niet afhankelijk van 1 persoon die iedereen moet toevoegen. Misschien een idee om die ergens in het intro-topic te posten?[/quote]

Dit zou zeker handig zijn. Ik wacht geduldig af :)
Legers die ik speel: Nog geen
NJCcomix
Towns Fool
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 10 jan 2021 20:00

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor FrankV » 23 jan 2021 13:18

Ik heb je een PM gestuurd met een link :)
Legers die ik speel: 40K: Orks
FrankV
Jealous Beastlord, banning pigtails
 
Berichten: 181
Geregistreerd op: 08 jul 2017 15:28

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Evergreen » 22 feb 2021 14:39

Dag Hive.

Ik ben Maarten net begonnen met de hobby.
Ben wel al volop aan het schilderen, helemaal geweldig.
Nog niet begonnen aan een airbrush maar who knows.
Ben 40 en werk als hoofdconciërge op een internationale school.
Heb veel te veel hobby's maar daar kan nog wel wat bij.

Heb net voor de lockdown de stoute schoenen aangetrokken en ben daadwerkelijk naar de games workshop gewandeld.
Heb kill teams en start collecting craftworlds gekocht.
Ik weet nog niet helemaal of ik tau of ynnari wil spelen.
Misschien is tau wat makkelijker voor een eerste leger ?I don't know.
Anyways leren uit het boek ben ik nooit zo goed in dus ik schuif graag aan bij een potje om voor de basics, DAMN YOU CORONA. Dat duur waarschijnlijk nog wel even

Maar zodra het kan schuif ik graag aan.
I'll bring the drinks!!

Kijk er enorm naar uit.
Legers die ik speel: Geen
Evergreen
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 22 feb 2021 13:21
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor kingjayko » 22 feb 2021 22:20

Welkom bij de club, Maarten. :) Op dit moment zijn er inderdaad (sinds een tijdje eigenlijk al) geen clubavonden meer, maar zodra het weer kan, kun je er vanuit gaan dat we allemaal in de rij staan. :grijns:

Tot die tijd moeten we ons vermaken met het beschilderen van de voorraad plastic. ;)
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten