Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Berichtdoor Avathar » 06 mei 2006 10:45

wel my turn :)

ik ben dus Rob ben opmoment 22 en woon nog voor een maand in Nijmegen en dan in Alverna.
ik ben begonnen met warhammer 40k toen ik 10 was.
ik had het op dat moment nog nooit gespeeld en toen ik 19 was, werd ik lid van de HiveNovio en sinds dien speel ik het ook yay

mn verdere hobbies zijn met poppetjes spelen, mn schietijzeren, mn beroep ben ik ook veel mee bezig school en stuff dus

oh en nou nog een recente foto ik haat fotos en fotos haten mijn terug dus dit is de meest recente vorige week nog gemaakt ^^
Afbeelding
Avatar gebruiker
Avathar
Mastah
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 19 maart 2006 21:05

Berichtdoor henerius » 18 mei 2006 13:04

[quote="Skaoot"]Welkom welkom!
Plaatjes... ik weet wel hoe je het doet, maar niet hoe je dat duidelijk uitlegt... :blink:
effe denken... foto uploaden (photobucket bijvoorbeeld), de link die dan bij IMG staat kopieren, en die hier plakken.
En dat is het. Geloof ik... :huh:

En daarom vraag ik liever niet de weg aan een vrouw! :unsure: juu

Je hebt wel gelijk overigens maar ........, tja!

Goed je opent dus een account bij een fotoboer op internet (duh). Als je je fototje daar hebt staan kopieer je idd de [img]fototje%20tekst[/img] en die kopieer je gewoon in je post waar je hem wilt hebben. Dan kunnen wij zien wie je bent.

Bijvoorbeeld ik met highlandgames bezig met crucifix. (Ja die kilt staat me schattig ik weet het :P )
Afbeelding
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor marachii » 24 mei 2006 22:32

hallo mensjes,

ik ben hier al een keer eerder op dit forum geweest maar zoals je misschien wel weet gaan computers en ik niet zo goed samen.

Ik ben dus Vincent (Thomas voor nas), ik speel nu al zo'n 2 jaar warhammer en wel met dark elves!

hoop snel uit te vinden hoe je zo'n vet plaatje naast je naam krijgt enzo.. mja zien we wel. Als iemand me bijles internetten wil geven, ik schrijf me in ;)
Avatar gebruiker
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 24 mei 2006 22:04
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Guy » 01 sep 2006 19:25

Hey mensen,
heb me na anderhalf jaar maar eens op dit forum aangemeld.
Ik ben Guy, 20 jaar, druk met studeren en tussendoor speel ik het liefst warhammer en/of drink ik bier.
Op het moment speel ik alleen fantasy, heb een hekel aan 40k en moet van lotr ook niks hebben.
Mijn pride en joy is mijn empire leger, maar naast dit main army verzamel ik ook mortal slaanesh, orcs&goblins en skaven.

Moge we nog vele battles uitvechten,

Make them feel our Imperial steel!
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor bas_2312 » 07 nov 2006 12:03

Ok.. ik zal me ook effe voorstellen..

Ik ben Bas. Woon in Hilversum. Ben 20 en studeer in Utrecht.

Ik heb dit forum gevonden via erm.. geen idee eigenlijk.. en ik zag al die puike werkjes, dus ik moest maar effe registreren om jullie te aanbidden.

Ik ben nu een jaar of 6 popjes aan t schilderen. Ik ben ooit met Orcs begonnen, maar sinds ik de Chaos Dwarf lord op stiertje zag, ben ik helemaal verliefd op die kleine rekels met hun mooie krulletjes en stoere hoeden.. ^_^
Ik heb nu dus ong. 3000 punten Chaos Dwarfs, een klein begin voor een Chaos Dwarfs themed Ogre army (kben echt verslaafd aan die mutjes) en ben op het moment bezig met het opbouwen van een Night Gobbo horde. Verder heb ik nog een hele zwik hoedloze kabouters in een bak liggen, waarmee ik ooit nog iets moet doen.

Ik speel verder nog een beetje Mordheim, en ik heb een McSquig staan voor Brewhouse Bash. Ik hoop ooit nog ns een setje Man 'o War aan te kunnen schaffen, want dat lijkt me toch wel een kostelijk spel.

Well..als er nog iets anders is wat ik toe moet lichten.. vraag maar ^_^
Legers die ik speel: Chaos Dwarfs, Ogres, Otherstuff..
Avatar gebruiker
bas_2312
Prozac of Khorne
 
Berichten: 90
Geregistreerd op: 07 nov 2006 01:49
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor inferno » 07 nov 2006 20:36

ok mijn naam is chris borremans ik woon in druten ik ben 15 jaar en een maf joch ik ben een begingeling in warhammer 40k en ik ebn er dol op :hc: en nog veel plezier als je mee doet
we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

-Winston Churchill-
Legers die ik speel: 40k: space marines, tau en de imperial guards/ warhammer: the empire/ fow: brits recce welsh guard
Avatar gebruiker
inferno
Not banned yet
 
Berichten: 190
Geregistreerd op: 18 jun 2006 20:52
Woonplaats: druten

Berichtdoor Sander » 24 nov 2007 11:34

Haaaay ik ben Sander Dolstra uit Wijchen ik ben 13 jaar nu en ik heb me net op de site aangemeld. ik speel Warhammer 40.000 ik heb bezig met een Imperial Guard leger (nog lang niet compleet) dus dat wou ik effe kwijt en ik had gelijk een verzoekje: wil iemande binnenkort een Imperial Guard tranver sheet mee nemen die ik mag hebben :holy:
Sander
Tau kung-fu master
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 24 nov 2007 11:27
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Iron Bars » 16 feb 2008 14:19

Hallo mannen en vrouwen (al hoewel ik die nog weinig gezien heb),

Ik ben Johan, en ik ben ongeveer een maand of 2 geleden begonnen met een Chaos Mortal Undivided leger voor fantasy battle. Dit is de eerste keer dat ik iets aan wargamming ga doen en tot nu toe vind ik het schilderen in ieder geval wel leuk.
Ik heb afgelopen donderdag even staan kijken bij een battle tussen High Elves en Skaven maar heb nog geen idee hoe zoiets nou eigenlijk werkt (rule book alleen op PDF gelezen).
Is er iemand die zin/tijd/geduld genoeg heeft om een keer een intro battle met mij te doen?
Flak armor is not just a muscle shirt with the word "ARMOR" stenciled on it
Legers die ik speel: Imperial guard/Space marines
Iron Bars
Not banned yet
 
Berichten: 196
Geregistreerd op: 15 feb 2008 14:13
Woonplaats: Oss

Berichtdoor Onnozel » 18 maart 2008 16:27

Hallo Hive Novio,

Ik ben Onno en ben met 2 andere vrienden na een jaar of 6 weer met warhammer begonnen. Ik speel hordes of choas en sinds ik e-bay heb ondekt opeens ook ogre kingdoms.

Het lijkt me leuk om tegen allerlei legers en spelers te spelen en ga proberen 2 keer per maand donderdag s'avonds langs te komen om te gamen.

Onno
Legers die ik speel: WHFB: Ogre Kingdoms & Lizardmen WWX: Outlaws & Enlightened Guildball: Butcher's guild
Onnozel
Skink, addicted to chocolate
 
Berichten: 218
Geregistreerd op: 13 maart 2008 16:24
Woonplaats: Overasselt

Berichtdoor theWoodcutter » 07 mei 2008 00:13

Dan zal ik me ook maar even kort (?) voorstellen:

ik luister, tenminste als ik de noodzaak daarvoor voel ;) , naar de naam Joost. Ik ben een ruime 28 jaar geleden in Nijmegen geboren, woon een aantal jaren in Cuijk en werk daar als programmeur bij een klein internetbedrijfje.

Ik kom bij Moenen over de vloer sinds ik geloof een paar maanden (eind 1996/begin 1997 of zo) nadat Erik zijn zaak had geopend. Pas sinds vorig jaar oktober heeft Warhammer de plek ingenomen die voorheen gereserveerd was voor de vele cardgames die ik in de loop der jaren gespeeld heb (Star Wars CCG, LotR, B5, X-files, X-Men, Magic).
Daarnaast heb ik ook nog andere hobbies, waaronder nog meer miniatuurspellen. :roll: Maar dan van de voorbeschilderde aard (Axis & Allies/D&D). Daarvoor ben ik de meeste zaterdagen wel bij Moenen te vinden.
Buiten de spelletjes zijn er nog meer hobbies, zoals het luisteren naar (harde/vage/of soms normale) muziek, het kijken van (goede) films en het lezen van (comic)boeken.

Omdat ik het toch een beetje kort wil houden, bied ik mensen de gelegenheid om mij of vragen te stellen in dit topic (en nee ik zal niet alles beantwoorden.... ;) ) of via PM of in persoon. :D
Groenten,
Joost
p.s. mijn avatar is een tekening die ooit een keer door een Groningse striptekenaar van mij gemaakt is. Hij lijkt wel in ieder geval (vooral als ik mijn groene jas weer aan heb :roll: )
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 867
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten