Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Chris » 29 aug 2010 19:31

Deze topic dan ook maar even bevolken, in plaats van alleen maar op andere te reageren.
Ik ben Chris, en heb sinds een paar weken mijn 10 jaar geleden in de kast gezette hobby weer opgepakt, met dank aan mijn vriendin. Ik heb met haar wat Warhammer Online gespeeld, en toen kwam de tabletop versie ook ter sprake. Ze vroeg zich af waarom ik het niet meer speelde, en toen begon ik het mezelf ook maar af te vragen. Dus de hele rits maar weer dustbunny vrij gemaakt, en alle afgevallen armpjes en andere uitsteeksels weer op mn slisjes gepoot.
Nou had ik zelf altijd een broertje dood aan het schilderen, en speelde het puur voor het spel-element. Laat zij nou juist helemaal maf van het schilderen zijn, en een win-win situatie was geboren!
We hebben een mooie speluitleg gekregen op een zaterdag, gevolgd door een dikke massacre door Theo/Troll de week erop. Deze week gaan we voor de winst! De meeste dingen die ik doe ben ik meteen enorm fanatiek in, dus verwacht maar veel meer van me te zien op de clubavonden. Of dat een positief of negatief iets is mogen jullie zelf uitmaken :harhar:
Ook maar iets persoonlijks erin zetten dan: Ik ben ondertussen 27 jaartjes geleden uit een droppod komen vallen, en heb hier in Nijmegen Recht & Management gestudeerd. Ik lees me de bliebel aan SF en fantasy (ook veel van Black Library, maar dat is zeker niet alles).
Groeten, Chris.
Ps: Ik zag dat er vrij veel 40k werd gespeeld op de club-avond, dus een legertje Dark Angels beginnen zit ook nog in de planning. Als iemand daar mooie tips of iets van te koop heeft hou ik me aanbevolen :thumbup:
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Avatar gebruiker
Chris
Lord Lion-O
 
Berichten: 1313
Geregistreerd op: 27 aug 2010 14:22
Woonplaats: Hannover

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor bramhaze » 30 aug 2010 10:44

Aangezien ik niet echt een schrijver ben ga ik het kort houden.

Sinds korte tijd beetje aangestoken door vrienden uit Utrecht met Warhammer Fantasy. Zelf woon ik in Nijmegen dus dacht ik laat ik hier maar eens een accountje aanmaken.

Net dit weekend begonnen aan mijn High Elves legertje met een Archer unit te schilderen. Hopelijk volgende week mijn Island of Blood box binnen zodat er wat meer komt :D.
Legers die ik speel: High Elves (WHFB)
bramhaze
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 30 aug 2010 08:23

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Laggas » 20 sep 2010 13:25

hey allemaal,

ik ben maurice 20 jaar, en kom uit duiven (bij arnhem).

afgelopen winter heb ik een lizardmen leger gekocht, ondertussen zo'n 2500 a 3000 punten. nu wou ik weer gaan spelen (afgelopen zomer helemaal niks van gekomen), maar tot mijn teleurstelling is de plek waar ik in arnhem normaal battle gesloten wegens reorganisatie (onbekend tot wanneer).
ik had het hierover met een klasgenoot (woont in nijmegen), die gaf mij advies om eens bij jullie langs te gaan.

Daarom heb ik hier een account gemaakt want heb geen zin om te wachten tot ik weer in arnhem kan spellen als daar ooit nog iets van komt.

ik weet nog niet hoe ik afspraken maak maar ik zag dat vooral op donderdag avond werd gespeelt in het programma, dit komt alleen maar beter uit voor mij (gewoonlijk vrij druk op vrijdag avond).
Rustig
Legers die ik speel: Lizardmen 2500pt
Laggas
Towns Fool
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 20 sep 2010 12:04
Woonplaats: Duiven

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Zack » 05 okt 2010 14:18

Hoi! Ik ben Sjors, 23 jaar en nog een maand woonachtig in Nijmegen. Zo'n zes jaar geleden heb ik na flink sparen een Tau battleforce, Hammerhead, O'Shovah, lijm, schilderspullen, regelboek, codex gekocht. Ik heb alles in elkaar gezet (zonder dat ik wist waar ik mee bezig was) en vervolgens is de hobby een vroege dood gestorven toen ik geen zin meer had om te schilderen en ik niemand kende die het ook speelde.

Het hele Warhammer-avontuur is echter weer nieuw leven ingeblazen sinds Thomas (ook woonachtig in Nijmegen) begonnen is met een Ork leger. We hebben samen schilderspullen e.d. gekocht en nu ben ik er wel redelijk serieus mee bezig. Het schilderen is leuker dan ik dacht en ik heb zin om het te spelen. We hebben al twee keer een battle gehouden, maar dat was niet bepaald "het echte werk" met de talloze vragen over hoe de regels in elkaar zitten en het negeren van regels waar we weinig van snappen. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik me nog niet heel erg verdiept heb in de regels en pas de helft heb gelezen of zo (waarvan ik alweer veel ben vergeten).

Om eens te kijken hoe jullie als kenners oorlog voeren zouden we graag eens op een donderdagavond komen kijken. Moeten we ons daarvoor inschrijven of zo?
Oh ja joh? Boeiend!
Legers die ik speel: Tau
Zack
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 05 okt 2010 13:29
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Oddboy » 05 okt 2010 22:31

Hey! Ik ben Thomas, woon in Nijmegen en ben zon beetje 22 jaar oud. Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen, schilderen en liefkozen van een Ork leger nadat een vriend van mij (sjors) ook weer begonnen is met zijn Tau leger. Ik heb nog geen leger om bang van te worden, 1 doosje Boyz en heb 2 keer de orks uit de "assault on black reach" doos. Heb de space marines uit die doos geruild met iemand die de orks uit diezelfde doos niet nodig had.

ik heb de regels nog niet helemaal door, de eerste battles liepen ook slecht af voor mijn orks, mede dankzij het feit dat we we beiden nog geen vat op de regels hadden. Zoals sjors al had vermeld zouden we graag keertje komen kijken op de donderdag om te zien hoe het WEL moet.
Where do you want the Dakka Dakka??
Legers die ik speel: Orks
Oddboy
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 05 okt 2010 22:09

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Peter de tweede » 16 nov 2010 16:47

Hoi allemaal.

Ik ben Peter (de tweede, omdat er al een andere geregistreerde Peter was en ik niets beters kon verzinnen). Ik woon sinds een maand of tien op kamers in Nijmegen en heb laatst besloten om weer te beginnen met warhammer, nadat ik dat al een jaar of drie niet meer heb gedaan. Ik kan in principe ongeveer 3500 - 4000 punten aan dark elves op tafel zetten als ik mijn best doe, maar een deel daarvan ligt nog bij mijn ouders in Den Bosch.

Verder ben ik 20 jaar, studeer ik natuurkunde en ben ik niet het type om lange posts te maken, dus hier zal ik het maar bij laten.
Legers die ik speel: Beastmen, Dark elves, flames of war Duitsers, Kill Team tyranids
Peter de tweede
Prozac of Khorne
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: 16 nov 2010 16:23

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor pijnappel » 25 nov 2010 19:59

hoi, ik ben Tim

IK ben sins de zomervakantie weer begonnen met warhammer ( na al die jaren dat het in mijn kast lag ).
Ik speel The Empire waarvan ik zo'n kleine 3000 punten op tafel kan zetten.
Ik zit in de 2de van de middelbare school en ik sport graag.
Andere hobby's zijn Korfballen en tekenen.
Ik ben al een tijdje actief maar toen ik dit zag dacht ik, beter laad dan nooit.
Legers die ik speel: WHFB- Empire
pijnappel
Halfling disguised as Tzeentch
 
Berichten: 230
Geregistreerd op: 27 mei 2010 18:39
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Chris » 26 nov 2010 16:35

Welkom enzo, ook al hebben we je al paar keer gezien :)
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Avatar gebruiker
Chris
Lord Lion-O
 
Berichten: 1313
Geregistreerd op: 27 aug 2010 14:22
Woonplaats: Hannover

nieuw lid bij hive novio

Berichtdoor rayn » 04 jan 2011 19:54

Hallo allemaal,
Ik ben rayn hijkoop, 15 jaar oud,woon in Lent
Mijn hobby's zijn dammen tafeltennis en natuurlijk warhammer 40k.
Ik was van plan om te starten met een space marines leger.
Legers die ik speel: ik ben van plan om space marines te spelen met variatie op blood angels
rayn
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 04 jan 2011 19:45

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Dannis » 10 jan 2011 19:53

Yo
Sinds kort ben ik verhuist naar nijmegen (eindelijk een kamer :p) en wil eens een keer langs hoppen bij jullie. Ben al verschillende keren bij events van het SKA geweest maar wil nu toch wat actiever worden in het game gebeuren (40k).
Heb echter wel een vraagske, zijn er ook andere tijden mogelijk om te gamen dan donderdagavond? En hebben jullie hier ergens een 'afspraken' topic?
Legers die ik speel: 40k - Black Templars
Avatar gebruiker
Dannis
Slaanesh' favourite studded tanga
 
Berichten: 74
Geregistreerd op: 10 jan 2011 19:50

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten