Klusdag Maas-Waal Staete Symfoniestraat

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Klusdag Maas-Waal Staete Symfoniestraat

Berichtdoor Johan » 25 okt 2017 11:01

Beste clubleden,

Even een bericht van een totaal andere orde.

Al geruime tijd werk ik voor mijn eigen Stichting, Netwerk Jouw Nijmegen. Het doel is om een netwerk te zijn voor mensen die geen of weinig netwerk hebben. Dit doen we door met (jonge) mensen in gesprek te gaan over waarom het zo belangrijk is dat mensen naar elkaar omzien. Als netwerk kunnen we mensen begeleiden, ondersteunen maar ook laagdrempelig kennis laten maken met vrijwilligerswerk. Voor dit laatste organiseren we soms laagdrempelige acties (vaak simpele klusjes uitvoeren.)

A.s. zaterdag 28 oktober hebben we een klusmiddag in de Maas-Waalstaete in Neerbosch-Oost (Nijmegen West.) We gaan voorafgaande aan deze dag de deuren in deze flat langs om klusjes te inventariseren. Op de dag zelf staat er een wagen beneden bij de flat voor koffie en thee. Er staan wat stoelen etc. zodat we de mensen kunnen ontmoeten. Verder proberen wat wat van de klussen die mensen hebben opgegeven op te lossen. Erg laagdrempelig en vaak leuk om te doen voor mensen.

Nu weet ik dat er in de club echt wel een paar gasten zitten die hart hebben voor Nijmegen en voor de mensen die er in wonen. Wellicht zijn er onder die mensen een aantal die a.s. zaterdag van 13:00-16:00 1 of 2 uurtjes de tijd hebben voor klusje en/of een bak koffie. Gaat hartstikke gezellig worden.

Meer informatie of wil je je aanmelden? Tel: 06-33653956 of Email: johan@jouwnijmegen.nl

Vriendelijke groeten,

Johan

edit caladai doomblade: oktober, niet november
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Keer terug naar De kroeg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten