Op zoek naar.......

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Op zoek naar.......

Berichtdoor Gerie » 22 okt 2018 11:00

Hoi allemaal,
Had het topic zomaar een hele verkeerde naam kunnen geven zoals... op zoek naar kleine kindertjes....
en inderdaad een stukje van de waarheid zit er wel in..... :whistle:

Had dit eigenlijk misschien bij schilderen en converteren moeten zetten, maar het Café topic wordt vaak beter gelezen.

Dus hierbij de vraag; voor een aankomend project ben ik eigenlijk op zoek naar een 28mm model van een klein meisje, en dus ook de verhoudingen van een kind.
Heb zo'n beetje alles al bekeken wat ik op het net kan vinden maar wie weet is er nog wel een clublid die nog een model weet.

Ik probeer zoveel mogelijk bits / modellen te verzamelen om uiteindelijk (zoals bij m'n zombie pirates) 1 klein meisje in elkaar te zetten, door middel van snijden...... knippen.... en plakken :sick:

er zijn hier en daar wel kindersculpts te vinden, maar die zien er sowieso al uit als een gnoom..... maar goed als jullie iets tegen komen of iets weten hoor ik hetr graag.

Thanks.
Gerie
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:46


Re: Op zoek naar.......

Berichtdoor Caladai Doomblade » 30 okt 2018 12:07

Mocht je echt niet kunnen vinden wat je zoekt, zou je bij HeroForge kunnen kijken, maar dat is wel 3d print dus de kwaliteit is dan iets minder. https://www.heroforge.com/
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...


Keer terug naar De kroeg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten