Mordheim 2011?

mordheim, frostgrave, elke ander nieuw GW friemel spel met skirmishers...

Moderator: theWoodcutter

Re: Mordheim 2011?

Berichtdoor Avathar » 02 sep 2011 19:32

Na een avondje gespeeld te hebben blijf ik toch met deze warband, heb gisteren nog twee slayers besteld uit polen... dus hopelijk zijn die voor donderdag binnen anders moet ik weer proxys gebruiken :(
Avatar gebruiker
Avathar
Mastah
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 19 maart 2006 21:05

Re: Mordheim 2011?

Berichtdoor Richard » 06 okt 2011 22:27

Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje. Heb net, eind van de avond aangegeven dat ik wat items heb gekocht.
Maar heb daar nu een beetje spijt van, omdat ik hier helemaal geen modellen voor heb....
vinden jullie het goed als ik mijn lijst nog effe reviseer, en zo items koop, dat het wel past?

groetjes,
RIchard
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Avatar gebruiker
Richard
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 05 maart 2007 09:55
Woonplaats: nijmegen!

Re: Mordheim 2011?

Berichtdoor Beastherder » 09 okt 2011 13:45

waren het Rare Items waar je voor moest rollen?
(onwaarschijnlijk aangezien je daar geen modellen voor nodig hebt :dunno: )

anders heb ik er geen probleem mee
het kopen van Common Items, nieuwe warband members en andere dingen waar geen dobbelrol voor nodig is kun je gerust thuis doen zodat je er rustig over na kan denken
het uitgeven van geld is toch niet te controleren, dat gaat op goed vertrouwen -_-

(maar als je warband volgende week 20 man groot is, met 5 Hired Swords en 500gc in kas gaat het wel een beetje opvallen :wink: )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Mordheim 2011?

Berichtdoor Furios666 » 09 nov 2011 09:01

Ik ben er gewoon een keertje niet donderdag...

Dus de straten zullen een weekje vrij zijn van superpossessed en uberdwergen :harhar:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Avatar gebruiker
Furios666
Elf on a hot tin roof
 
Berichten: 719
Geregistreerd op: 17 maart 2006 12:53
Woonplaats: Arcen

Re: Mordheim 2011?

Berichtdoor Richard » 25 nov 2011 11:41

Een vraagje over de regels,
In de campaign section van het regelboek staat een item-lijst, waarvan veel common zijn. Die items kun je zo kopen na elke battle.
Maar kun je ze ook kopen voordat je een battle gespeeld hebt?
Kan ik mijn vampier bijvoorbeeld met een net laten rondlopen in mijn eerste battle?
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Avatar gebruiker
Richard
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 05 maart 2007 09:55
Woonplaats: nijmegen!

Re: Mordheim 2011?

Berichtdoor Furios666 » 25 nov 2011 12:54

Neen, zover ik weet niet. In het begin moet je starten met wat je hebt in je item lijst van je warband. Na de eerste battle zou hij een net kunnen kopen...

Duss....
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Avatar gebruiker
Furios666
Elf on a hot tin roof
 
Berichten: 719
Geregistreerd op: 17 maart 2006 12:53
Woonplaats: Arcen

Re: Mordheim 2011?

Berichtdoor Richard » 25 nov 2011 13:15

crap...
nouja... eerst maar es een potje spelen dan ;) en geld overhouden!
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Avatar gebruiker
Richard
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 05 maart 2007 09:55
Woonplaats: nijmegen!

Re: Mordheim 2011?

Berichtdoor Niobe » 06 jan 2012 12:51

Ik heb het forum zitten doorspitten op zoek naar de goblinlijst, maar de link doet het niet meer (site is under construction), dus nu vroeg ik me af of iemand nog die lijst toevallig ergens heeft zodat ik ook eens aan Mordheim kan gaan beginnen. :)
Legers die ik speel: Dark Elves (over 10.000 pts, about 80% painted), Dark Eldar (WIP), (Orcs & )Goblins (future WIP), Saga: Skraelings and Vikings
Avatar gebruiker
Niobe
Prozac of Khorne
 
Berichten: 93
Geregistreerd op: 16 jan 2009 17:48
Woonplaats: Somewhere Between Fantasy and Reality

Re: Mordheim 2011?

Berichtdoor TROLL » 08 jan 2012 11:58

eej irene,

op deze site staat de freaky night goblin lijst:

http://www.mordheimer.com/warbands/expe ... oblins.htm
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Mordheim 2011?

Berichtdoor vhati » 08 jan 2012 14:29

ik wil misschien een gunnery school of nuln warband gaan spelen, uit de nemesis crwon expansion, is deze toegestaan?

de regels maken van handguns crossbows zonder de mogelijkheid op quick shot, maar daarom krijgen ze kneiterdure doublebarred wapens die dubbele wounds kunnen doen en dan weer wel een hele beurt moeten herladen. Dus simpel gezegd zijn het reiklanders met gunpowder wapens, en ze mogen geen andere ranged wapens dan gunpowder.

http://cianty.ashtonsanders.com/nc/pdf/ ... 4-nuln.pdf
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
Avatar gebruiker
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails
 
Berichten: 164
Geregistreerd op: 29 sep 2007 16:48
Woonplaats: Out of My Mind

VorigeVolgende

Keer terug naar Skirmish en warband

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron