Wordt LOTR op de club nog gespeeld?

mordheim, frostgrave, elke ander nieuw GW friemel spel met skirmishers...

Moderator: theWoodcutter

Re: Wordt LOTR op de club nog gespeeld?

Berichtdoor bartbuitinck14 » 15 jul 2015 11:00

Beste Hive Novio,

Ik ben nieuw. mijn naam is Bart Buitinck en ik speel nog The Lord Of The Rings. Ik kom morgen kijken als het kan en misschien is er iemand die met mij The Lord Of The RIngs wil spelen? IK heb nog niet heel veel van mijn legers geverfd maar ik meer en deel van de orks geverfd maar nog lang niet alles. maar mijn vraag is dus is er iemand morgen die met mij de The Lord Of The Rings wil spelen?

Groetjes Bart.
Legers die ik speel: The lord of the rings: harad, moria, rohan een beetje en minas tirith een beetje. The Hobbit: escape from goblin town en een Gwaihir. (en ben aan het sparen voor Warhammer 40k)
Avatar gebruiker
bartbuitinck14
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 15 jul 2015 10:33

Re: Wordt LOTR op de club nog gespeeld?

Berichtdoor kaleith » 15 jul 2015 14:59

Ik ben morgen wel aanwezig maar mijn lord of the rings legers liggen atm bij mijn ouders, gaat het helaas dus niet worden, misschien volgende week. Kan je al wel melden dat er diverse mensen zijn met nog iets van LotR, maar dat het atm niet actief gespeeld wordt.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Suicidal Nurgling, playing with soap
 
Berichten: 344
Geregistreerd op: 13 okt 2013 15:28
Woonplaats: Nijmegen

Re: Wordt LOTR op de club nog gespeeld?

Berichtdoor bartbuitinck14 » 15 jul 2015 16:45

Oké snap ik. dan stel ik het volgende voor als je wilt?

Ik kan wel 2 legers maken en dan kan je tegen mij spelen als je wilt? (en ik heb ook een extra handleiding voor jou)
dan kan je kiezen uit: Rohan krijgers + Doler krijgers + Aragorn, Legolas en Gimli. of uit: Goblin krijger + paar ringgeesten + 2 steen trollen.
PS als je wilt kan je naam doorgeven en hoe laat je daar wil zijn als je dat zou willen doen?

groetjes bart
Legers die ik speel: The lord of the rings: harad, moria, rohan een beetje en minas tirith een beetje. The Hobbit: escape from goblin town en een Gwaihir. (en ben aan het sparen voor Warhammer 40k)
Avatar gebruiker
bartbuitinck14
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 15 jul 2015 10:33

Re: Wordt LOTR op de club nog gespeeld?

Berichtdoor kaleith » 16 jul 2015 16:43

Excuses voor de late reply, maar ik heb al een battle van niet-LotR staan. Denk niet dat ik ook nog tijd heb voor LotR, vooral omdat ik vrijwel het hele systeem vergeten ben.

Rik
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Suicidal Nurgling, playing with soap
 
Berichten: 344
Geregistreerd op: 13 okt 2013 15:28
Woonplaats: Nijmegen

Vorige

Keer terug naar Skirmish en warband

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten