LotR Spelen

mordheim, frostgrave, elke ander nieuw GW friemel spel met skirmishers...

Moderator: theWoodcutter

LotR Spelen

Berichtdoor Mees » 14 jan 2016 02:31

L.S.,

Aan de forum activiteit hier te zien is dit hier zo goed als dood.
Toch, in de ijdele hoop op een reactie, hier even een bericht;
Mocht er iemand behoefte hebben aan een pot LotR/The Hobbit, voel je vrij een reactie te geven (hetzij in een forum reactie, hetzij in een PB), ik ben er altijd voor in en blijf hier ook nog wel even (een x aantal jaar) voor in.
Dus ook als je dit over 6 maanden een keer leest, voel je vrij!

Even kort wie ik ben; Ik ben Mees, beter bekend op de LotR scene als 'Angrod', ik speel dit nu zo'n tien jaar, maar dat is het afgelopen jaar helaas een beetje op een laag pitje beland.
Ik speel echter nog steeds sporadisch hier en daar, maar hier en daar wil meestal aan de andere kant van het land zeggen en het lijkt me wel leuk ook wat dichter bij huis (dwz Nijmegen en omgeving) te spelen.

Well that's about it, cheerios!
Legers die ik speel: LotR (alles muv Mordor), WHFB (Lizzies, Brets, WE), FoW (LW Am, Britse AirB), 40K (Tau (WIP)), Dystopian Wars (FSA)
Mees
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 14 jan 2016 02:26
Woonplaats: Nijmegen

Re: LotR Spelen

Berichtdoor brammo1991 » 14 jan 2016 03:31

Toch niet heel erg toevallig dezelfde Mees die naast Axl woont?
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: LotR Spelen

Berichtdoor Mees » 14 jan 2016 14:01

Heel toevallig wel ja ;)

Het heeft even geduurd voordat ik hier uitkwam, maar ik ben er dan eindelijk op jouw advies :P
Legers die ik speel: LotR (alles muv Mordor), WHFB (Lizzies, Brets, WE), FoW (LW Am, Britse AirB), 40K (Tau (WIP)), Dystopian Wars (FSA)
Mees
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 14 jan 2016 02:26
Woonplaats: Nijmegen

Re: LotR Spelen

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 16 jan 2016 16:54

Ik ben zelf wel een fan van de regelset van LoTR SBG (ik heb de regels van The Hobbit nog nooit gelezen, maar ik vermoed dat ze ongeveer hetzelfde zijn). Ik heb alleen niet echt bijzonder veel punten: ongeveer 40 moria goblins en een trol VS 20 army of the dead en 8 rohirrim.

Desondanks zou ik best een keer een klein potje willen spelen, als je zin hebt om me de regels te leren.
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines
 
Berichten: 400
Geregistreerd op: 14 aug 2012 14:16
Woonplaats: Eindhoven

Re: LotR Spelen

Berichtdoor Mees » 18 jan 2016 23:37

Dat zou ik geen probleem vinden, we kunnen altijd kijken waar ik kan aanvullen vanuit de eigen collectie.
De hobbit regels verschillen weinig; Monsters zijn iets sterker, Volley regels zijn weg en er zijn een paar heroic actions toegevoegd. That's it.

Ik ben helaas de komende weken erg druk, vind je het oke als ik hier over een week of twee op terug kom?
Legers die ik speel: LotR (alles muv Mordor), WHFB (Lizzies, Brets, WE), FoW (LW Am, Britse AirB), 40K (Tau (WIP)), Dystopian Wars (FSA)
Mees
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 14 jan 2016 02:26
Woonplaats: Nijmegen

Re: LotR Spelen

Berichtdoor kaleith » 19 jan 2016 00:29

Mochten jullie nog nodig hebben, ik heb een flinke bak met LotR liggen die ik wel even op de club kan leggen nadat ik m weer op heb gehaald. Daarbij zaten iirc de meeste basis facties met een goeie hoeveelheid modellen ieder. Heb zelf geen tijd om nog LotR weer op te pakken, maar kan nog altijd jullie aanvullen.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Suicidal Nurgling, playing with soap
 
Berichten: 344
Geregistreerd op: 13 okt 2013 15:28
Woonplaats: Nijmegen

Re: LotR Spelen

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 19 jan 2016 10:40

[quote="Mees"]Dat zou ik geen probleem vinden, we kunnen altijd kijken waar ik kan aanvullen vanuit de eigen collectie.
De hobbit regels verschillen weinig; Monsters zijn iets sterker, Volley regels zijn weg en er zijn een paar heroic actions toegevoegd. That's it.

Ik ben helaas de komende weken erg druk, vind je het oke als ik hier over een week of twee op terug kom?

Ik ben bang dat ik tegen die tijd weer voor mijn opleiding in Eindhoven zit, en op de donderdag (waarschijnlijk) geen tijd meer heb. Ik zal je een berichtje sturen als mijn rooster het weer toestaat :D
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines
 
Berichten: 400
Geregistreerd op: 14 aug 2012 14:16
Woonplaats: Eindhoven

Re: LotR Spelen

Berichtdoor Mees » 19 jan 2016 20:21

@ Kaleith; Ik denk dat we een heel eind komen, maar bedankt voor het aanbod.

@ Aeran; Net zo prima!
Legers die ik speel: LotR (alles muv Mordor), WHFB (Lizzies, Brets, WE), FoW (LW Am, Britse AirB), 40K (Tau (WIP)), Dystopian Wars (FSA)
Mees
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 14 jan 2016 02:26
Woonplaats: Nijmegen


Keer terug naar Skirmish en warband

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron