Age of Sigmar: Warcry

mordheim, frostgrave, elke ander nieuw GW friemel spel met skirmishers...

Moderator: theWoodcutter

Re: Age of Sigmar: Warcry

Berichtdoor kingjayko » 15 jul 2019 20:29

Lijkt er wel op, je moet er eigenlijk van uit gaan dat als je een compleet nieuw team wil maken (i.p.v. modelletjes uit de eigen collectie gebruiken) je ongeveer 30-35 euro kwijt bent voor een doosje van een Battleline unit. Dit met de kaartjes erbij kom je weer uit rond de 40 euro van een normaal Warcry team. :tu:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: Age of Sigmar: Warcry

Berichtdoor Bobske » 15 jul 2019 21:16

Startset is goed gevuld, en een goede deal als je alles wilt hebben, maar als je alleen de regels wilt is losse aanschaf natuurlijk goedkoper.



Tijd voor een wie wil wat aanschaffen en hoeft wat niet te hebben topic?
Maar even de regels en previews afwachten
(budget is leeg :snif: )
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Age of Sigmar: Warcry

Berichtdoor kingjayko » 15 jul 2019 22:33

Tijdens de Warhammer Podcast werd gepraat over Warcry, en een van de dingen die naar voren kwam, is dat er nu ook 28mm bases bij komen (naast 25mm en 32mm).

De reden? Er zijn drie fighter classes (light, standard and heavy) en die zullen hun respectieve bases hebben.
Een ongenoemde reden is waarschijnlijk iets tegen custom bases bedrijven. :unsure:
Laatst bijgewerkt door kingjayko op 15 jul 2019 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: Age of Sigmar: Warcry

Berichtdoor Rianne327 » 15 jul 2019 22:43

Welke warbands willen jullie graag hebben? Ik twijfel nog tussen het slangenteam, het Cypher team en die met die kraaien.
#KampfSchwester
Legers die ik speel: Stormcast Eternals, Hosts of Slaanesh, Disciples of Tzeentch, Dead of Dunharrow, Rohan
Avatar gebruiker
Rianne327
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 101
Geregistreerd op: 04 jan 2019 20:54
Woonplaats: Nijmegen

Re: Age of Sigmar: Warcry

Berichtdoor Bobske » 16 jul 2019 05:53

Welke warbands willen jullie graag hebben?


Tja, ik vind ze allemaal wel wat hebben...
:dunno:

Maar twijfel nu tussen
Die undead achtige, altijd cool.
Die 2 van de basisdoos, ik wil dan misschien toch de basisdoos en die compleet houden en een tweede versie van de warband(s), die van de beasts?
op de kop tikken zodat je je warband kan uitbreiden :dunno:

Maar ik vind het ook leuk een eigen warband te hebben/dat we alle warbands hebben op de club
Slangen zijn ook cool, kraaien zeggen me het minst
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Age of Sigmar: Warcry

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2019 08:59

Van de Warcry warbands is mijn volgorde-lijst:
- Kraaien
- Slangen
- Spierbundels met duikhelmen uit de startset (een campaign lang Goliaths spelen heeft me toch een zwak gegeven voor domme spierbundels :wink: )

Maar ik heb misschien nog wel meer zin in de andere niet-Warcry-specifieke warbands
Daughters of Khaine, Goblins, Orcs, Nighthaunt.... ^_^

Zal ook nog wel kunnen veranderen als we meer info krijgen over hoe het spel werkt en wat de verschillende speelstijlen zijn van de warbands
(Hippe modellen is belangrijk, maar als ze niet spelen in een stijl die je leuk vindt wil je misschien toch wat anders)


Alvast meer info
https://www.warhammer-community.com/2019/07/15/warcry-unboxedgw-homepage-post-1/

Toch iets van wapenopties
Model te bouwen met bolas of hamer. Model te bouwen als 'Prefector' of 'Signifer'
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Sprues!
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.





en een tweede versie van de warband(s), die van de beasts? op de kop tikken zodat je je warband kan uitbreiden

Die Beasts warband vind ik zelf misschien wel de minste.
Als ik de startset koop (lijkt nu alvast vrij waarschijnlijk :whistle: ) mag je die gerust van mij overnemen voor een zacht prijsje
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Age of Sigmar: Warcry

Berichtdoor Max » 16 jul 2019 10:45

Ja ik vind die kraaien het leukst en daarna die slangen maar die iron golums hebben ook wat
Laatst bijgewerkt door Max op 18 jul 2019 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Ultramarines, ynnari, aeldari. Warhammer killteam: harlequins, drukhari
Max
Halfling disguised as Tzeentch
 
Berichten: 236
Geregistreerd op: 01 jul 2018 14:31

Re: Age of Sigmar: Warcry

Berichtdoor Rick » 16 jul 2019 11:42

Puur naar uiterlijk kijkende ga ik voor de Cypher Lords, maar ik ben het met Frank eens. Eerst meer van de regels zien en dan beslis ik wel of ik een warcry warband koop en welke.
Legers die ik speel: 2000pts Tau Empire, Wild West Exodus: The Union, Holy order of men & The Watchers
Avatar gebruiker
Rick
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 313
Geregistreerd op: 08 maart 2010 20:20
Woonplaats: Nijmegen

Re: Age of Sigmar: Warcry

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2019 14:24

Lijstje met welke kits dadelijk te gebruiken zijn voor Warcry

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Geen idee hoe officieel dit is.
Lijkt op een lijstje dat ze naar winkeliers hebben gestuurd, maar zou ook zomaar verzonnen kunnen zijn door iemand op het web

....

Wat zijn Khinerai en Melusai nou weer? :dunno:

....

Waarom staan Daughter of Khaine bij de good guys? (Forces of Order) :panic:
Ik kan ze nooit vinden op de site, kijk altijd op verkeerde plek want dat voelt zo onnatuurlijk :huh:

....

Oke, het zijn zowel de vliegers als de slangenlichamen, interessant :scratch:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Age of Sigmar: Warcry

Berichtdoor brammo1991 » 16 jul 2019 14:31

[quote="Beastherder"]
Waarom staan Daughter of Khaine bij de good guys? (Forces of Order) :panic:
Ik kan ze nooit vinden op de site, kijk altijd op verkeerde plek want dat voelt zo onnatuurlijk :huh: [/quote]

Iets over een knokpartijtje tussen Slaanesh en Moriathi.



Ben wel tevreden dat squigs en squighoppers te gebruiken zijn, dan kan ik mijn oude night gobbos eens afstoffen.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

VorigeVolgende

Keer terug naar Skirmish en warband

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten