release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 11 jun 2019 09:15

Eerste plastic Sister! :panic:

Alleen verkrijgbaar in GW winkels op 29 Juni of direct van de GW webstore :(

https://www.warhammer-community.com/2019/06/10/battle-sister-bulletin-9-coming-soon-to-a-warhammer-day-near-yougw-homepage-post-1/
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: FOW 82ndAirborne, Guards, Russen en Duitsers, Dreadball, Bolt Action en talloze kleine projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Johan » 11 jun 2019 09:46

eentje :gaap: .... we willen een army van sisters zien GW!!!
Commander of a Cadian Tank Companny "I don't command Infantry, just tanks, artillary and aircrafts, and ow... a heck of a lot a maintenance crew carrying lasguns".
Legers die ik speel: Warhammer 40 kaas: Imperial Guard, Imperial Knight, Tau, Space Wolves, Custodes. Assassins. Flames of War: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Polen (1th Armoured)
Johan
Chaos Dwarf with the hat of Nagash

Berichtdoor Beastherder » 11 jun 2019 11:08

Nog even geduld.... -_-

Eind van het jaar is de verwachting, en GW had al gezegd dat dit model verkrijgbaar zou zijn ruim voor de rest van het leger toen ze de eerste 3D-sculpt lieten zien :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: FOW 82ndAirborne, Guards, Russen en Duitsers, Dreadball, Bolt Action en talloze kleine projecten
Beastherder
BOFH

Vorige

Keer terug naar WH 40.000