release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 12 jul 2021 08:52

Oh, en ook......




Hmmmm, wat zou dat nou kunnen zijn.... :scratch:
Het is zo subtiel, ik snap m niet....








BLACK TEMPLARS! :o
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Bobske » 03 feb 2022 16:56

Even "rumor" spammen, omdat we elkaar niet live zien.

Frank P./Beast herder doet altijd mooie plaatjes, ik ben lui en doe de links van LVO, Las Vegas Open toernooi.

De Aeldari

https://www.warhammer-community.com/202 ... orcements/

Supervette release omdat het gewoon de oude modellen zijn in een nieuw jasje. Strakkere lijnen, meer opties qua hoofden e.d. Meer details maar niet zoals tegenwoordig regelmatig dat je verzand in de details.

Avatar.
Die was oud, verschillende wapens stond altijd in de fluff, die waren verwacht maar die nieuwe hoofden :wub:
Zelfs zonder helm want het is een Aeldari demon. (Hij wordt kennelijk wit-heet van die helm, zie huidskleur met en zonder helm :grijns: B)

Maugan Ra
100% on the money. Dark Reaper Phoenix Lord, duidelijk check!, Death Jester familie, check, hints naar de goed dingen van het oude model, check.
Het oude model verbeters, check die leek een dwerg ipv een elf en had een te rond, menselijk hoofd.

Shining Spears:
Hier praat ik niet over, ik had vroeger een setje in mijn Eldar leger, wilde er veel meer, maar waren te duur (plastic en metaal) :wub: B) :thumbup:
Ik wil er een leger van. Gelukkig geen Phoenix Lord er van uitgebracht :hc:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 04 feb 2022 17:20

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Yup, nieuwe Eldar zijn er goed uit.
(En hoog tijd, ze hebben echt de oudste modellen van alle facties)


Maar ook:
https://www.warhammer-community.com/2022/02/04/kiss-caress-and-embrace-your-way-to-victory-with-reinvented-harlequin-weapons/
Gefeliciteerd, in plaats van regels voor je speciale wapens zijn het nu Strategems geworden :huh:

Erm.... yeey? :dunno:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Atze » 04 feb 2022 20:33

Oeh, die Eldar modellen zien er goed uit :D
Maar goed dat ik ook al mn Aspect Warriors laatst weer es onder t stof vandaan heb getoverd, het juiste moment :grijns:
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Avatar gebruiker
Atze
Halfling disguised as Tzeentch
 
Berichten: 234
Geregistreerd op: 15 okt 2006 14:03
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 05 apr 2022 11:49

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 05 mei 2022 12:26

Laatst bijgewerkt door Beastherder op 07 mei 2022 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor kingjayko » 05 mei 2022 14:55

Zit die Trike maar met een 'wiel' vast aan dat stukje rots? Knap gedaan, maar hoe lang zoiets meegaat is de vraag natuurlijk. :huh:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 06 mei 2022 10:39

Daar lijkt het wel op idd :scratch:

Vermijdt zo'n doorzichtige staf in het midden en het contactoppervlak met de rots lijkt wel redelijk groot.
Rest van het model is ook wel 'chunky' genoeg dat het niet al te kwetsbaar wordt, denk ik.

Persoonlijk had ik liever gewoon wielen gezien. Hou dat hele anti-grav lekker bij de Eldar/Tau/Necrons.

(Geldt ook voor die Primaris Marine voertuigen, geef die gewoon rupsbanden :yes: )





Aaah, dat is beter ^_^

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

(Niet mijn Photoshop :wink: )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 11 mei 2022 10:50

De achtergrondartikelen over de nieuwe Squats (erm sorry, Leagues of Votann) zijn erg interessant

https://www.warhammer-community.com/2022/04/22/the-leagues-of-votann-are-coming-but-what-actually-is-a-votann/

https://www.warhammer-community.com/2022/05/10/the-lore-of-the-leagues-who-are-the-kin-and-where-do-they-come-from/

Cloning, Ancestor Core semi-sentient super AI's... :scratch:
Ze maken er duidelijk meer van dan "Dwarfs in Spaaace"

Zou me zomaar kunnen verleiden om de Codex te kopen alleen voor de fluff.
Toch de eerste echte grote toevoeging in de achtergrond zijn sinds de introductie van de Tau
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 20 mei 2022 15:31

https://www.warhammer-community.com/2022/05/20/lore-of-the-votann-ancient-quasi-divine-machine-intellects-make-for-decent-gunsmiths-it-turns-out/

Then there are items like the volkanite disintegrators, which use technology since lost to the Imperium, or ion technology, which is proscribed by the Adeptus Mechanicus. That’s their loss – the T’au Empire certainly seemed to appreciate being taught how to harness it…
Eerste hint dat de Leagues of Votann hebben samengewerkt met de Tau?
Interessant :scratch:
Zouden die Demiurg allies van de Tau dan toch stiekum al die tijd Squats zijn geweest...?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron