release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor kingjayko » 22 jan 2021 19:19

Zeker aardige modelletjes, alhoewel de schilden op de rug een beetje gek uitzien. Beetje overkill aan equipment, maar kan ook aan mij liggen. :huh:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 23 jan 2021 11:06

Beetje overkill aan equipment

Pistool, zwaard, schild is wel logisch (op een 40k manier natuurlijk :wink: )
Je begint met pistool/schild, schietend op de tegenstander. Als de vijand dan te dichtbij komt switch je naar je zwaard en is het hakken.
In tegenstelling tot veel andere modellen is het pistoolholster nu daadwerkelijk groot genoeg voor het handkanon dat een Marine een pistool noemt, waardoor het er wat onhandig uitziet. :dunno:



alhoewel de schilden op de rug een beetje gek uitzien

Ja, duidelijk het zwakke punt van de modellen. -_-

Je kan de discussie tussen de ontwerpers practisch horen
"Ik heb wat coole poses gemaakt zonder het schild."
"Cool, maar waar laten ze het schild dan?"
"Gewoon even op de grond?"
"Niet echt iets wat je laat rondslingeren."
"Aan de riem, of tegen het been?"
"Nah, daar hebben we ze veel te groot voor gemaakt."
"Op de rug? Dat deden in het echt ook met schilden."
"Ja, maar daar zit de backpack al."
"Óp de backpack dan?"
"Vooruit, ik weet ook niks beters, maar hoe kan hij er dan bij?"
"Ah, laat dat maar over aan de fluff-schrijvers, space magic of zo."



Gewoon altijd bouwen met een schild in de hand, probleem opgelost ;)


Met alle verschillende poses zitten er wel 7! power swords in die set (voor 3 modellen) dus al je sergeants kunnen ook aan de power swords.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6132
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor henerius » 23 jan 2021 16:28

zoals SteveB ooit schreef: 'If your fantasy is not real enough take a couple of aspririn and go paint.'
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1513
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 24 jan 2021 17:34

Errrr....

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



2021 will see even more reinforcements on the way for the Sisters of Battle. We’ve already unveiled the new Palatine model, now take a look at the Paragon Warsuit.


Nou ja, dat suggereert dat er nog meer nieuwe dingen komen voor de Sisters.
Hopelijk zijn die wél cool -_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6132
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor kingjayko » 04 maart 2021 13:40

Wellicht ook interessant om hier te delen:

Hachette brengt weer een serie Warhammer tijdschriften uit, eigenlijk net zoals met 40k 8th Edition (Death Guard vs. Marines) en Age of Sigmar (Nighthaunt vs. Stormcast). Dit keer met Imperium tegen Necrons. Dat lees je goed, Imperium; dus niet alleen Space Marines. :o Zie hieronder wat je aan het eind van de rit bij elkaar hebt gespaard:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Misschien het meest opvallende is nog wel dat het Sisters-gedeelte de inhoud van die Limited Edition doos is wat ze destijds speciaal voor de launch hebben gemaakt. Blijkbaar worden die mallen dus nog een keer ingezet. :)

Oh ja, en het exclusieve model wat ze er dit keer bij duwen:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Het slechte nieuws is helaas dat het op dit moment alleen voor Engeland beschikbaar is. Desalniettemin hebben een paar mensen de stoute schoenen aangetrokken en zijn een petitie/rondvraag gestart om zo te laten zien dat er hier voldoende interesse is:

https://forms.gle/6AJ3jAMs6KTUi1A97

Ik zou zeggen, laat je horen. :)
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: release rumors

Berichtdoor Caladai Doomblade » 05 maart 2021 07:52

Zo dan, als je dat doet heb je echt VEEL! Hoe lang loopt zo'n run? 3 jaar of zo? :unsure:

Cool dat het niet alleen maar marines zijn, maar wat nieuwe guard had wel gemogen. Ik vind het jammer dat het weer Necrons zijn, maar dat is ook persoonlijke smaak. :whistle:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 05 maart 2021 13:11

Ja, die series zijn huge :yes:

Als je de vorige (die nog loopt??) tot het eind volhoudt heb je letterlijk ieder Nighthaunt model (inclusief alle special characters) en practisch alle Sigmarines voor een fractie van de prijs
Ik en anderen hebben er iig een stapel heel goedkope spookjes aan over gehouden :grijns:
(Nr.1 had de basis-spookjes voor heel weinig en was gewoon te koop in tijdschriftenhandels, bedankt Joost ^_^ )


Daarvoor had je de serie gebaseerd op de vorige starter, dus Marines en Death Guard.

In alle gevallen is de basis de starterset, dus in dit geval zit je vast aan Necrons.

Ik weet dat mensen in Engeland ook individuele nummers kunnen bestellen, dus op die manier kun je de dingen vermijden die je liever niet wilt hebben.
Betekent wel dat je de hele tijd in de gaten moet blijven houden wat in welk nummer zit en die dan op tijd bestellen.
Waarschijnlijk makkelijker om het abbonement te nemen en weer te verkopen wat je over houdt.

Natuurlijk zou iedereen dit wel beschikbaar willen hebben in zijn land, maar dat is gewoon niet practisch haalbaar.
GW moet al die modellen nog steeds produceren en ze hebben al problemen zat om hun gewone voorraad op peil te houden.
Ik vermoed dat dat ook de belangrijkste reden is dat je het met vertraging in andere landen ziet starten.

Zo'n serie starten in bv heel Europa of Amerika zou een enórme stapel plastic nodig maken.




Waarom is die exclusive zo enorm geïnteresseerd in zijn eigen zwaard?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6132
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Bobske » 05 maart 2021 13:31

Ik zou zeggen, laat je horen.



gedaan, omdat het kan.

Waarom is die exclusive zo enorm geïnteresseerd in zijn eigen zwaard?


ultramarine, kijken of hij geen plekje gemist heeft bij het poetse, of dat zijn haar goed zit in de weerspiegeling, oh nee dat is een Blood Angel :harhar:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3926
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: release rumors

Berichtdoor kingjayko » 15 maart 2021 17:14

Volgende week nieuwe Battlebox; Sisters vs. Dark Eldar! :yeah:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Coole doos, aandeel Sisters is een beetje twijfelachtig (je kun er niet eens een Patrol Detachment mee maken :dunno: ) maar wel een leuk thema. :tu:

En de andere doos die ze hebben aangekondigd:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Ook leuk, maar een beetje overkill voor de beginnende speler lijkt mij. Vraag me af of je ze met zo een hoeveelheid niet te veel in het diepe gooit, zeker gezien het aantal (wapen)opties wat Dark Eldar hebben. :scratch:

Oh ja, en daarnaast natuurlijk nog de obligatory kaartjes, codex en dobbelstenen. :grijns:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 16 maart 2021 14:49

aandeel Sisters is een beetje twijfelachtig (je kun er niet eens een Patrol Detachment mee maken :dunno: )
Bedoeld voor de mensen die de Sister Army Box hebben gekocht?
Heavy Weapon Sisters was zo'n beetje de enige unit die daar niet bij zat.

Anders weet ik het ook niet.
Duidelijk een 'uitbreidingset' ipv 'beginset' (het Sister-deel, dan)


Zoals de meeste van die sets de afgelopen jaren vooral interessant als je niet wilt wachten tot de 2 nieuwe characters los verkrijgbaar zijn -_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6132
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron