release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 06 okt 2019 16:21

Al even bekend, maar nog niet hier neergezet.

De DE tegenhanger van de Jain Zarr release: Drazhar

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Ziet er technisch goed uit, en ze hebben m een flinke scenic base gegeven, maar in vergelijking met de spectaculaire pose van Jain Zarr misschien een beetje..... saai? :huh:





Voor mij persoonlijk veel interessanter: De 'bad guy' sprue van Blackstone Fortress worden los verkrijgbaar :thumbup:

https://www.games-workshop.com/en-NL/Blackstone-Fortress-Servants-of-The-Abyss-2019
https://www.games-workshop.com/en-NL/Blackstone-Fortress-Cultists-of-The-Abyss-2019
Prachtige modellen, en de prijzen zijn verbazingwekkend redelijk???
Waar gaat dat heen met GW? :dunno:

Ik krijg opeens zin om mn Necromunda Chaos Cult gang uit te breiden ^_^


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor kingjayko » 06 okt 2019 18:18

En hier kon je op wachten natuurlijk:

Afbeelding

Afbeelding


Het ziet er allemaal weer gelikt uit, maar ik vraag me af of het Eldar deel niet een beetje tegenvalt. :huh: Qua punten zal het wel balanced zijn, maar de DA kant heeft wel meer modellen om neer te zetten. Maar eens even de Eldar boeken induiken. :)
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 06 okt 2019 19:57

Qua punten zal het wel balanced zijn
Mwah. Dit soort sets zijn zelden gebalanceerd op punten.
Als het er een beetje redelijk uit ziet en qua sprues werkt is het al lang goed genoeg voor GW.

Craftworld Eldar lijken behoorlijk outnumbered, maar het hebben van een tank als de tegenstander geen anti-tank wapens heeft is een behoorlijk groot voordeel ^_^

Maakt niet veel uit natuurlijk, de functie van deze set is het aanbieden van de Banshees/Incubi en de nieuwe characters. De rest is gewoon vuller voor de Eldar spelers ^_^
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 08 okt 2019 10:29

Meer Sisters ^_^

https://www.warhammer-community.com/2019/10/07/battle-sister-bulletin-part-18-arco-flagellants/


Eerste duidelijke overzicht van de inhoud van de army-set:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Duidelijk wat dubbele poses, dus dit zal een monopose set worden als bv. Shadowspear

Naar ik aanneem met dan later de 'echte' multipose plastic sets

Nu nog de prijs... :whistle:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Caladai Doomblade » 08 okt 2019 11:09

Naar ik aanneem met dan later de 'echte' multipose plastic sets


GW is een beetje van de mulit-pose sets af aan het stappen, dus ik vraag me af of er uberhaubt multi-pose komen. Inceptors en eliminators zijn ook niet multi-pose geworden bijvoorbeeld. In hoeverre zijn intercessors multi-pose? Ook lang niet zoals de oude marines of guard dat zijn. Ik verwacht hetzelfde als bijvoorbeeld necromunda: een aantal poses waarbij je enkel armen en hoofden kunt customizen.

mono-pose geeft nu eenmaal net iets betere modellen. Strakkere joints, mooiere poses van armen en benen.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 08 okt 2019 12:14

Oke, multi-pose is misschien het verkeerde woord tegenwoordig.

Met die gewaden zal de poseerbaarheid van de sisters allicht veel minder zijn dan bv de originele Marines met hun balgewricht in de heupen.
Kan ik prima mee leven, want dat geeft veel natuurlijkere poses dan als er een 'ouderwetse' joint op de heupen zou zitten.

Maar de uiteindelijke 'echte' sets zullen vast meer opties zal hebben qua wapens, hoofden, etc. en een zekere poseerbaarheid met de armen in vergelijking met de modellen van deze Army Set



Vergelijk Primaris intercessors uit de startset en de losse modellen

Misschien dat multi-optie een beter woord is?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor brammo1991 » 09 okt 2019 06:09

Ik ben een beetje whelmed, de sisters zien er goed uit, maar het zijn slechts 5 poses met een ander hoofdje, ja het is mooi. Maarja je wilt natuurlijk geen clone army als je een wat groter leger speelt.
Die seraphim hebben slechts twee poses en een superior.

Maar goed, ik mis het customizen wel.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 09 okt 2019 09:23

Maarja je wilt natuurlijk geen clone army als je een wat groter leger speelt.

Mensen die het willen uitbreiden naar een 'vol' leger zullen het gaan combineren met de latere sets met andere poses en dan zal het veel minder gaan opvallen.

Het is het meest storend in de kleine units (Seraphim/Repentia/Arco-flagellants) want dan zie je de verdubbeling het makkelijkst.
In de 10-man Sister squad valt het al veel minder op, zeker als de 'clonen' niet naast elkaar staan.
Als de clonen dadelijk verdeeld zijn over een vol Sisters legers met 50+ Sisters vind je ze echt niet meer terug. -_-

Het maakt het minder interessant om meerdere van deze sets te kopen als basis van een leger, maar met een codex en dergelijke er in was dat toch al niet ideaal.
(1 voor iedere 40k speler is wel genoeg :wink: )

Wat simpel conversie werk kan natuurlijk ook wonderen doen.
Geef die dubbele arco-flagellant wat andere armen van wat willekeurige AdMech bits en het valt alweer reuze mee. :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor brammo1991 » 09 okt 2019 10:24

Nouja het is nog wel echt de vraag in hoeverre sisters nieuwe sets krijgen.
Hopelijk wel natuurlijk, maar het kan zomaar hierbij blijven.

Wat mij vooral er aan stoort bij de sisters is dat ze niet alleen precies dezelfde pose hebben, maar hun cape heeft dezelfde wapper status, net als de purity seals en de kettingen, de bolters, etc.

Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze, na zo lang gewerkt te hebben aan plastic sisters meteen een volwaardige kit zouden uitbrengen.
Met op zijn minst losse purity seals, symbooltjes, etc.


Maar goed, er zijn eindelijke plastic sisters, huza!
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: release rumors

Berichtdoor kingjayko » 09 okt 2019 11:06

So there you go – a seriously impressive box chock full of brand-new miniatures and more besides! You may have noticed that the models are all single-pose. The good news is this means you’ll be able to get them assembled and on the battlefield in short order.

You may also have noticed that over the course of the series, we’ve hinted at loads of other models that aren’t in this set. That’s because this is actually only the (mind-blowingly awesome) vanguard of an expanded Adepta Sororitas range yet to come. How cool is that?


Volgens mij komt er nog heel wat aan, als ik het bovengenoemde moet geloven. Ben eens benieuwd. :)
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron