release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 16 nov 2019 11:21

Aaaand... they're gone :dunno:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Bobske » 16 nov 2019 12:57

Goed gehypt!
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 16 nov 2019 16:52

Nee, dit is een serieuze onderschatting van de hoeveelheid die ze hadden moeten maken :dry:

Als ze zo snel uitverkopen zit er echt iets fout.
Ze zijn een jaar lang iets aan het promoten geweest wat effectief 2 minuten te koop was.

Het 'net staat al vol met boze reacties van die-hard Sisters spelers die er maanden op hebben gewacht en nu met lege handen staan omdat ze 1 minuut te laat waren. :angry:

(Oh, en er zijn natuurlijk ook eikels die de doos nu voor 350,- op e-bay hebben gezet :td: )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Leandertje » 16 nov 2019 17:43

ik heb nog wel een berg sisters te koop :P










:spam:
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Tittilating Pink
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Re: release rumors

Berichtdoor kingjayko » 16 nov 2019 17:55

Vervelende zaak inderdaad. Eerst iedereen gek maken, en dan is er maar een fractie die een doos te pakken krijgt. Hopen dat ze dit goed aanpakken en dat er nog een reprint komt. :huh:

Tante Hannie heeft er overigens één te pakken weten te krijgen. First come, first serve voor reserveren.
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: release rumors

Berichtdoor brammo1991 » 17 nov 2019 04:06

Tja goed inschatten hoeveel iets gaat verkopen is niet makkelijk, dat zag je ook met shadowwar armageddon, maar goed, je kan beter in 2 minuten uitverkocht zijn en meer produceren dan dat je met een voorraad blijft zitten die je niet weg krijgt.

Zijn mensen op internet boos? jup, maar dat is niet nieuw.

Of ze die (limited edition???) doos opnieuw gaan maken is gissen, maar ze zullen meer dan genoeg sisters uitbrengen de komende tijd.
En dan kan iedereen kopen wat ze willen.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: release rumors

Berichtdoor Rudi XXL » 18 nov 2019 08:20

[quote="Beastherder"]Nee, dit is een serieuze onderschatting van de hoeveelheid die ze hadden moeten maken :dry:

Als ze zo snel uitverkopen zit er echt iets fout.
Ze zijn een jaar lang iets aan het promoten geweest wat effectief 2 minuten te koop was.

Het 'net staat al vol met boze reacties van die-hard Sisters spelers die er maanden op hebben gewacht en nu met lege handen staan omdat ze 1 minuut te laat waren. :angry:

(Oh, en er zijn natuurlijk ook eikels die de doos nu voor 350,- op e-bay hebben gezet :td: )[/quote]

Nee hoor dit is opzettelijke marktgekte creeeren... doet Apple ook al jaren. Elk jaar opnieuw 'onderschatten' ze het aantal iPhones dat ze op de eerste dag kunnen verkopen waardoor mensen in rijen voor de deur liggen s nachts. Denk je echt dat ze niet kunnen inschatten hoeveel doosjes ze hiervan in de markt kunnen zetten op dag 1? Nee, dit is gewoon een bewuste actie om nog meer hype (FOMO) te creeeren onder de mensen die nu niks hebben en met jaloezie naar hun clubgenoten kijken die wel die nieuwe shiny plastic crack hebben weten te bemachtigen. Goed voor de verkoopcijfers als wave 2 in de winkels komt.
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Avatar gebruiker
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 354
Geregistreerd op: 15 maart 2006 21:33
Woonplaats: This is Terra ! [300 rip off]

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 19 nov 2019 10:07

https://www.warhammer-community.com/2019/11/18/sisters-of-battle-situation-report/

When you all said you wanted plastic Adepta Sororitas, you really meant it!

We’re so excited to see the love you folks have for this new range – everyone here at Games Workshop put a huge amount of creative energy into remaking this faction, and it’s been truly humbling to see your response.

This weekend, we celebrated the redesigned Sisters of Battle with pre-orders of a special launch set, and our healthy supply sold out online in record time.

Even so, we know that there are plenty of folks out there who missed out, and to you, we’d like to say that we are sorry. We produced a huge number of this box, but even our optimistic estimates didn’t anticipate the full scale of the demand.

Dat is dan tenminste nog iets.... :roll:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Rudi XXL » 19 nov 2019 13:16

Afbeelding
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Avatar gebruiker
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 354
Geregistreerd op: 15 maart 2006 21:33
Woonplaats: This is Terra ! [300 rip off]

Re: release rumors

Berichtdoor Caladai Doomblade » 19 nov 2019 13:27

Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron