eindejaars apoc in den dobbelsten den bosch

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

eindejaars apoc in den dobbelsten den bosch

Berichtdoor mathijs97 » 14 dec 2017 14:05

hallo leden,

mij is gevraagd door mijn nieuwe club in den bosch om te vragen of er mensen zijn die graag mee zouden willen doen aan een apoc battle.
mede doordat wij graag nieuwe contacten leggen met andere clubs vonden wij het leuk om een uitnodiging te doen aan hive novio leden.

gecopieërd van facebook:
Wij, de Warhammer club van de dobbelsteen, gaan knallend het jaar uit met onze eindejaars Apocalyps battle. Er is een player cap van 12 man dus als je mee wilt doen schrijf je ZSM in. De regel veranderingen en Army composition staan vermeld hier onder. Wij zullen zaterdag 30 december deze battle spelen. de inloop is om 10.00 en de battle eindigd rond 16.00.

Rule changes

* Deployment word niet volgens de basis regels gedaan. De deployment regels worden beschreven in het hoofdstuk deployment.
* Er mogen maar 2 strategems gebruikt worden. De Reroll en de auto pass moraal.
* Tijdens de fight fase word er niet om en om een unit gekozen om te vecht maar de active team mag al hun units als eerst laten aanvallen en vervolgens de nonactive team om zo de game wat te versnellen.
* Alle troop choices hebben objective secured.

Army build

De army dient 3000 punten te zijn en dient opgebouwd te zijn uit

1-2 basic detatchements (patrol, battalion, brigade)
0-1 non basic detatchments (air wing, auxiliary support, outrider, spearhead, super-heavy auxiliary, super-heavy, supreme command, vanguards)

Om allies te gebruiken dient je army te voldoen aan de basis allies regels van allies als beschreven in het 40k 8th edition regel boek.

Command points

Command points worden niet toegekend aan de soort detatchment die je hebt maar voor de hoeveelheid van je army die geschilderd is.

* 25% geschilderd 2 command points
* 50% geschilderd 5 command points
* 75% geschilderd 9 command points
* 100% geschilderd 14 command points

inschrijven kan via: https://www.facebook.com/events/1976139342703872/
wij hopen enkele van jullie te mogen ontvangen 30 december :D

mvg, mathijs
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
Avatar gebruiker
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap
 
Berichten: 328
Geregistreerd op: 02 okt 2011 16:14
Woonplaats: Den Bosch

Re: eindejaars apoc in den dobbelsten den bosch

Berichtdoor Bobske » 31 dec 2017 10:40

Command points

Command points worden niet toegekend aan de soort detatchment die je hebt maar voor de hoeveelheid van je army die geschilderd is.

* 25% geschilderd 2 command points
* 50% geschilderd 5 command points
* 75% geschilderd 9 command points
* 100% geschilderd 14 command points



HIK hoop dat het leuk was, deze jat ik voor ons toernooi
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland


Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten