Chapter Approved 2018

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: Chapter Approved 2018

Berichtdoor Rudi XXL » 26 nov 2019 15:35

Armigers goedkoper maken zodat er nu in een lijst precies genoeg ruimte is voor 1 castellan en 2 volledig uitgeruste crusaders :P
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Avatar gebruiker
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 354
Geregistreerd op: 15 maart 2006 21:33
Woonplaats: This is Terra ! [300 rip off]

Re: Chapter Approved 2018

Berichtdoor Beastherder » 26 nov 2019 15:46

Dat je punten overhoudt voor meer units vind ik altijd een gekke, want je bepaald natuurlijk zelf hoeveel punten je speelt.

Tuurlijk, maar je gaat niet snel zeggen "Wie heeft er zin in een potje van 1823 punten, want dat is wat mijn 2000pts leger nu waard is"

Veel mensen verzamelen een leger tot 1500/1750/2000pts, of wat de 'standaard' dan maar is, en die 'moeten' nu dus bijkopen.
Voor veteranen zoals wij :wink: maakt het idd meestal niet veel uit want we hebben nog wel ergens wat extra reserve units liggen die we dan kunnen meenemen, maar dat geldt niet voor iedereen.

(En ook niet altijd. Al mijn Night Lords kwamen vorig clubtoernooi toevallig bijna exact aan de punten. Die zouden dus moeten uitbreiden)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Chapter Approved 2018

Berichtdoor brammo1991 » 26 nov 2019 16:04

Maar je kunt net zo makkelijk van die 1823 1750 maken en dan hoef je niet te kopen en minder mee te sjouwen, win win.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: Chapter Approved 2018

Berichtdoor Beastherder » 26 nov 2019 16:07

Niet bij een 2000pts toernooi :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Chapter Approved 2018

Berichtdoor Caladai Doomblade » 26 nov 2019 19:42

Maar jouw vorige toernooi was 1853 punten of zo toch :wink:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Chapter Approved 2018

Berichtdoor Beastherder » 26 nov 2019 22:18

Ik weet niet meer hoe veel punten het was ( jij had dat verzonnen :P ) maar het punt is: als er weer een toernooi zou zijn met hetzelfde puntenaantal zou ik modellen te kort komen en moeten bij kopen.

GW verdient geld door punten te verlagen.
En het is veel makkelijker te hypen: "Je leger is nu nog beter geworden!"
Daarom zie je in die CA's alleen puntenverlagingen terwijl het misschien effectiever zou zijn om sommige units duurder te maken.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Chapter Approved 2018

Berichtdoor Rudi XXL » 27 nov 2019 08:10

[quote="Beastherder"] terwijl het misschien effectiever zou zijn om sommige units duurder te maken.[/quote]

Cries in Castellan Knight :x :x :snif:
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Avatar gebruiker
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 354
Geregistreerd op: 15 maart 2006 21:33
Woonplaats: This is Terra ! [300 rip off]

Vorige

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron