WH40K IX Edition SPAM topic

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: WH40K IX Edition SPAM topic

Berichtdoor Beastherder » 14 jun 2020 19:55

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: WH40K IX Edition SPAM topic

Berichtdoor kingjayko » 14 jun 2020 20:32

Het zijn toch weer leuke modelletjes hoor. :)

Ik vermoed dat zowel de intercessors als de Necron Warriors de 'officiële' versie zijn die ook straks gewoon los te krijgen zijn. Hetzelfde trucje als met de Chainrasps toen. -_- Van die andere modellen vraag ik me af hoe en of we die nog terugzien. :huh:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: WH40K IX Edition SPAM topic

Berichtdoor Beastherder » 14 jun 2020 20:49

Ik vermoed dat zowel de intercessors als de Necron Warriors de 'officiële' versie zijn die ook straks gewoon los te krijgen zijn.

Nah, die Marines komen nog wel multi-parts van (vast met meer wapen-opties)
Die Necrons, daarentegen.... zou zomaar kunnen :huh:

Die characters op aparte sprues kunnen nog wel s los uitkomen. Die jongens die een sprue delen (chaplain, executor, standard bearer etc) zal niet snel gebeuren.
Misschien ooit nog in een Start Collecting als deze doos uit productie gaat?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: WH40K IX Edition SPAM topic

Berichtdoor Caladai Doomblade » 15 jun 2020 07:14

Die snap-fit modellen zijn toch ook wel briljant hoor. Als ik die bikes bekijk (want ik ben het) dan zie ik van die rare onderdelen zoals 1 armour-plate-leg-exaust onderdeel waarvan je denkt: waarom zit dat in vredesnaam zo aan elkaar. Maar ja, zo min mogelijk onderdelen natuurlijk.

Ik maak me er een beetje zorgen om dat die bikes bijvoorbeeld de deffkopta van 9th edition worden en alleen in de basisdoos verkrijgbaar zijn. Ik wil de basisdoos best hebben, of in ieder geval het marine gedeelte, maar ik zou meer bikes willen en ik hoef die shield-guard en de characters dan weer niet zo nodig.

Oh wacht, het zijn marines dus dat komt vast ook los uit!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: WH40K IX Edition SPAM topic

Berichtdoor Beastherder » 15 jun 2020 08:07

Oh wacht, het zijn marines dus dat komt vast ook los uit!
Die bikes verwacht ik ook wel los te zien, maar het is geen garantie.

Zelfs Space Marines missen nog dingen uit sets.
Die vliegende gasten met autocannons uit de Vanguard doos zijn nog steeds alleen daar verkrijgbaar.
(Nou vind ik dat de lelijkste van alle nieuwe Marines, dus ik mis ze niet, maar het punt staat)
Ook uit de 'oude' startset zijn nog steeds dingen niet los verkrijgbaar: Captain in Gravis Armour, de Standard Bearer en de generieke lieutenant met bolter.

Kijkend naar de sprue lay-out zou ik verwachten dat je lang kan wachten op de Executor en (weer) de Standard Bearer


Edit:
Ik zie dat de Dark Imperium startset 'No Longer Available' is.
Nou gaat niemand nu nog de huidige regels kopen, dus dat is logisch. Hopelijk zien we dan wel de modellen binnenkort in 'Start Collecting' sets.
Niet alleen voor de Marines, maar ook zeker voor de Death Guard zitten daar nog modellen in die je anders niet kan krijgen.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: WH40K IX Edition SPAM topic

Berichtdoor Beastherder » 19 jun 2020 10:45

Mensen hebben wat lol met het interpreteren van de nieuwe Look Out, Sir regel :D



Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Let op dat het niet eens nodig is dat die Cultists zichtbaar zijn. :o
Die kunnen zich gewoon verstoppen in een bunker en dan mag je technisch gezien niet schieten op de Daemon Princes :dunno:


Tijd dat mijn Night Lord daemon prince een buddy krijgt.
Hand-in-hand huppelen over het slagveld zonder dat er op je geschoten kan worden :P
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: WH40K IX Edition SPAM topic

Berichtdoor shogun » 19 jun 2020 11:05

[quote="Beastherder"] Let op dat het niet eens nodig is dat die Cultists zichtbaar zijn. :o
Die kunnen zich gewoon verstoppen in een bunker en dan mag je technisch gezien niet schieten op de Daemon Princes :dunno: [/quote]

Waarom de verrassing? Dit is in de huidige editie ook al zo... :dunno:
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
Avatar gebruiker
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 525
Geregistreerd op: 12 maart 2007 12:11
Woonplaats: Nijmegen

Re: WH40K IX Edition SPAM topic

Berichtdoor Beastherder » 19 jun 2020 11:09

Maakt het niet minder onlogisch -_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: WH40K IX Edition SPAM topic

Berichtdoor Bobske » 22 jun 2020 10:27

https://www.warhammer-community.com/202 ... ng-finale/

laatste deel voor de 9e editie :grijns:

en over de LOS regels, tja, oorlog is niet logisch :nono:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: WH40K IX Edition SPAM topic

Berichtdoor Beastherder » 26 jun 2020 10:11

https://www.warhammer-community.com/2020/06/25/who-are-the-szarekhan-dynastygw-homepage-post-2/
Stukje over de nieuwe bronzen Necrons.

Wel interessant, maar het echte nieuws zit in de staart

A new set of paints will be released to help you achieve that aged brass look, alongside our first-ever Technical paint formulated to create glowing effects!
Heel benieuwd ^_^
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten