Frank's Star Wars modellen

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Frank's Star Wars modellen

Berichtdoor Beastherder » 12 maart 2017 17:02

Grote groep tegelijk geschilderd, voor een thematische uitbreiding ^_^


Allereerst de zgn. Rebel Saboteurs

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ze dragen de zelfde rugzakken als sommige Rebel troopers op Endor, die we ook al gezien hebben bij de Hoth troopers

Afbeelding

Dus de rest van de kleding heb ik hetzelfde geschilderd als mijn andere Endor figuren als Fenn Signis
En tegelijkertijd ook maar gewerkt aan de nieuwe Alliance Rangers de zelfde basis hebben
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En als ik dan toch bezig ben, met wat kleine aanpassing past het Saska Teft character ook prima in hetzelfde kleurenschema

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Samen met wat ik al had heb ik nu dus echt een thematisch Rebel Strike Team B)

Afbeelding


Samen precies 40pts, oftewel een Skirmish team :grijns:
(evt. kan ik ook de niet-elite versies van de Troopers en Rangers nemen voor wat punten aan speciale kaarten)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 13 aug 2017 17:31, in het totaal 3 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Star Wars modellen

Berichtdoor Beastherder » 19 maart 2017 16:53

Nog alle tijd, maar toch maar alvast begonnen met de voorbereiding van de volgende Campaign
(Geen gebrek aan enthousiasme van de huidige spelers, zelfs na 2 langdurige campagnes :grijns: )

Nieuwste uitbreiding is Jabba's Realm met, verrassend genoeg, Jabba the Hutt als Big Bad

Afbeelding

Heel leuk, natuurlijk, maar het model komt niet met Leia in bikini of 1 van de andere 'danseressen' die Jabba om zich heen verzameld
Dat moet anders :wink:

Gelukkig had ik nog wat dames van Hasslefree liggen waar ik nu eindelijk een doel voor had gevonden :D

Afbeelding

Zo helemaal zonder kleding is wel een beetje té voor de Star Wars wereld, dus ik wilde eens uitproberen of ik dat met wat greenstuff kon oplossen.
Ik doe meestal niet meer dan wat gaten opvullen met dat spul, dus ik was heel benieuwd of ik er iets van kon maken :dunno:

Zeker geen professioneel resultaat, maar ik denk dat het er onder een laagje verf behoorlijk acceptabel uit zal zien ^_^

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 09 jul 2017 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Star Wars modellen

Berichtdoor Beastherder » 26 maart 2017 18:06

Tussendoor 1 nieuw karakter geschilderd: Verena Talos

Afbeelding
Leek mij wel een leuk karakter voor de volgende campaign
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 09 jul 2017 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Star Wars modellen

Berichtdoor Beastherder » 02 apr 2017 17:10

Als sinds de eerste preview van de Jabba's Realm doos is Bob aan het verkondigen dat hij dit karakter wilt spelen in de volgende campaign

[rimg]https://4.bp.blogspot.com/-U9OU9ScqsBs/WHpiBp8hFFI/AAAAAAAAcCw/cE0GA33dOPInqJbXR_ZOczmHYM0d4BsVwCLcB/s1600/Onar%2BKoma%2BCharacter%2BCard.jpg[/rimg]

Hij houdt er maar niet over op, het zal wel echte liefde zijn :wink: :P


Dus kon ik niet anders dan dat model als eerste schilderen van die doos

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ik moet zeggen, een echt leuk model om te schilderen :yes:
Die groene huid is toch een beetje Orky, en met die zwart-gele strepen wordt het wel heel erg old-school GW :grijns:
Met de oranje stof en de donkere kleuren voor de rest voelt hij toch prima op zn plaats in het StarWars universum.
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 09 jul 2017 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Star Wars modellen

Berichtdoor Gotrek » 04 apr 2017 01:59

Ziet er top uit, echt een gaaf model, en ziet er zelfs beter uit dan de artwork op het kaartje.
Website: http://www.sanderschoonbeek.nl

I fight better drunk than you do sober
Legers die ik speel: WHFB: Dwarfs, Warriors of Chaos. WH40k Genestealer Cults
Avatar gebruiker
Gotrek
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 532
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:39
Woonplaats: Kamakura

Re: Frank's Star Wars modellen

Berichtdoor Beastherder » 17 apr 2017 13:52

De nieuwe Big Bad: Jabba the Hutt B)

Afbeelding


Maar zo in zn eentje voelt het toch verkeerd, Jabba heeft gezelschap nodig ^_^

Het greenstuff werk heb ik hierboven laten zien, hier het eindersultaat


Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bikini ziet er bekend uit, Leia heeft duidelijk een tweedehands afdankertje gekregen :whistle:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding



En dan samen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Star Wars modellen

Berichtdoor Beastherder » 13 aug 2017 18:08

[quote="Bobske"]Imperial Assault Skirmish (dit heb ik gevolgd)
Theo/TROLL vs Frank P./Beastherder
Imperials 2x 3 Stormtroopers, e-web en stormtrooper commander vs Rebesl: 2x rebel troopers, rebel commander, luke skywalker (farmboy) en rebel saboteurs
Swarm vs swarm op de grootste map die er is
3 terminals (als je die bezet krijg je extra command cards)
6 fuel cells, als je ze meenam kreeg je 2 punten per beurt en als je ze in de generator stopte nog meer punten
ook punten als je hele groepjes poppetjes vernietigde
40 punten per zijde dus moest e ook 40 punten scoren om te winnen

Theo begon met een kleien fout (die hem uiteindelijk de battle kostte denk ik)door een groepje stormtroppers naar voren te stormen voor een fuel cell
Frank kon een grote demolition op hun kop gooien (die saboteurs zijn best eng tegen groepjes maar wel short range) resultaat 3 bijna dode Stormtroopers
Toen werd het voorzichtig aftasten en om hoekjes schieten.

Beide bezetten 1 terminal en dat bleef zo heel de battle.
Frank shakelde de 3 gewonde stormtroopers it tegen 1 trooper van hem en ging full of confidence naar voren
Schakelde nog wat troopers uit tegen wat wounds , theo reinforcde maar omdat het zijn eerste potje was maakte hij wat kleine fouten

Blam, brilliante command card gebruik van Theo, E-web (=kanon) kon gratis moven en daarna 2 x schieten
Frank deed nog een poging met zijn leader om hem uit te schakelen maar helaas:
Resultaat met nog 1 extra beurt: dode trooper, dode saboteur en Franks leider (fenn signis) op 1 w na dood

Toen was het weer spannend maar theo had nog maar 2 troopers, commander en eweb
Theo wist met de dreiging van de eweb en het oppikken van fuel cells nog aardig gelijk op te gaan tot dit punt maar uiteindelijk 40-17 victory voor frank

Weer mooi gebalanceerd dat IA. De Rematch kan wel eens heel anders gaan.


Uitstekende samenvatting van Bob :tu:
IA Skirmish was toch weer indrukwekkend leuk
Zeker vaker proberen te doen

Leermomenten:
- Fenn Signis is een geweldige leider van Rebel Troopers. Ik begin te snappen waarom hij de Hero van de originele startset is met de hoogste skirmish puntenwaarde
- Saboteurs zijn met hun Blast erg goed tegen Stormtroopers (die voor hun eigen bonus bij elkaar blijven staan) maar met hun korte Range moet je er wel slim mee spelen. Een paar Deadeye kaarten in het deck (+2 range) waren een hele goede zet
- Luke Skywalker was niet erg indrukwekkend. Lag grotendeels aan mij zelf: ik rolde vreselijk met zijn dobbelstenen en vergat de hele tijd zijn Inspiring regel. Voor een volgende keer zou ik m toch vervangen voor iets anders
Misschien meer Troopers? ^_^


Ook weer inspiratie om weer s wat modellen te schilderen, dus gisteren maar de Jet Troopers in de primer gezet B)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Star Wars modellen

Berichtdoor Beastherder » 20 aug 2017 16:22

De pot witte verf weer tevoorschijn gehaald ^_^

Jettroopers B)


Afbeelding
Afbeelding

Erg coole modellen met een fraaie pose
leuk detail is de andere helm ten opzichte van normale troopers, meer richting de vorm van de Tie fighter piloten

geen idee hoe goed ze zijn, daar zullen we tijdens de volgende campaign wel achter komen ^_^
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Star Wars modellen

Berichtdoor henerius » 22 aug 2017 10:40

Mooie modellen en wederom prachtig schilderwerk Frank. :worship:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Frank's Star Wars modellen

Berichtdoor Beastherder » 27 aug 2017 19:21

Wat willekeurige SW modellen in de primer gezet, en deze waren het eerst klaar
(voornamelijk omdat ze best makkelijk te schilderen zijn)

Uit de nieuwe 'canon' Darth Vader comic-serie
0-0-0, een compleet psychopathisch gestoorde martel-droid

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

En zijn vaste partner BT-1, een idioot zwaar gewapende en moordlustige R2 variant

[rimg]http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_original/oa57meudcxwej14ics9x.png[/rimg]
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding


Iedere overeenkomst met een ander bekend droid duo in het SW universum berust puur op toeval, uiteraard ^_^

[rimg]https://vignette4.wikia.nocookie.net/starwars/images/f/fd/BT-1_and_0-0-0_Villain_Pack_art.png/revision/latest?cb=20170407210531[/rimg]

Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron