Necromunda Returns

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor kingjayko » 19 jun 2020 17:10

Ik denk dat alles zal moeten schuiven voor de nieuwe editie. Sowieso is alle hype nu rondom deze editie, dat merk je ook aan de relatief 'flauwe' release van de nieuwe Aelves. Alels wordt hierdoor ondergesneeuwd. :huh:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Beastherder » 12 aug 2020 09:21

Eerste Necromunda release lijkt dit nieuwe stuk terrein te zijn

https://www.warhammer-community.com/2020/08/11/necromunda-home-sweet-home/

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Ziet er cool uit, en gecombineerd met de andere terrein stukken zullen er vast mensen zijn die daar iets geweldigs van gaan maken. :grijns:
Wel een beetje bang voor het prijskaartje dat GW hier aan gaat hangen :unsure:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Beastherder » 22 nov 2020 16:35

Na de Goliaths, Eschers en Orlocks is het tijd voor de Van Saars

https://www.warhammer-community.com/2020/11/21/warhammer-preview-online-decadence-decay/

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Errr.... :dunno:

Dit voelt niet als Necromunda voor mij :huh:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Caladai Doomblade » 22 nov 2020 18:20

Ik had hetzelfde. Van daar zijn techno, maar dit is veel te geavanceerd voor de sloppenwijken van de Underhive. Leuke modellen, maar het past niet in de setting. Wordt heel vreemd als je deze jongens tegenkomt met je Cawdor gang...
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Bobske » 22 nov 2020 18:42

Dit voelt niet als Necromunda voor mij


idem dito
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Beastherder » 12 feb 2021 13:48

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Beastherder » 07 mei 2021 09:08

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Roland » 22 aug 2021 10:28

Jammer dat het deze kant op is bewogen. Geloof gelijk dat de gameplay beter is geworden, al vond ik de oude editie ook rete gaaf. Heb hem nog liggen met een huge Esher gang en 2de hands Cawdor. Recent wel mijn Spyers en Orlock verkocht.

Vind de nieuwe Esher, Cawdor, Orlock ook erg gaaf. Weet alleen niet of de nieuwe gameplay me aanstaat (hunker teveel naar het nostalgische van het verleden misschien!?). Wil wel eens een potje playtesten mochgt iemand zin hebben en nieuwe modellen wil uitlenen.

Zie het niet op de club gebeuren? Omdat er teveel nieuws is of de game niet blijft plakken?

GW blijft wel updaten in de game. Dat is positief.
Legers die ik speel: 40K Space Marines. 40K Kill Team. ASOIAF Greyjoy. Necormunda/Gang Wars Orlock & Esher. Last Days Zombie Apocalypse, Gaslands
Avatar gebruiker
Roland
Ogre with nifty pigtails
 
Berichten: 159
Geregistreerd op: 04 jun 2020 21:34
Woonplaats: Cuijk

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Beastherder » 22 aug 2021 19:17

Zie het niet op de club gebeuren? Omdat er teveel nieuws is of de game niet blijft plakken?

Zeker wel Necromunda op de club :yes:
We hebben op de club 1,5 campaigns gespeeld

Eerste werd georganiseerd door mij en is helemaal uitgespeeld (met een epische finale battle, mét Space Marines)
http://hivenovio.nl/forum/viewtopic.php?f=76&t=3910&start=0
(opbouw naar de finale battle in de laatste 3 pagina's)


Tweede werd uitstekend georganiseerd door Laurens, maar werd ruw onderbroken door het hele Corona gedoe :snif:
http://hivenovio.nl/forum/viewtopic.php?f=76&t=4067&start=0

Momenteel nog geen plannen om dit weer op te pakken, maar er zijn dus meerdere mensen met gangs én interesse.
Zeker mogelijkheid voor meer Necromunda op de club.


Gameplay van 'modern' Necromunda is uitstekend :tu:
Probleem zit m meer in de chaotische en onoverzichtelijke release van verschillende regels en campaigns.

Een keer uitproberen is vast een keer te regelen, maar moet ik alles toch ook zelf wel weer moeten opzoeken.
Die boeken zijn nu toch ook alweer bijna 1,5 jaar niet aangeraakt. :unsure:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Furios666 » 23 aug 2021 08:05

Zie het niet op de club gebeuren? Omdat er teveel nieuws is of de game niet blijft plakken?


Precies, Necromunda is immens populair op de club. Alleen is het voor losse potjes niet zo geschikt. Voor een campaign wel en die hebben we 1x helemaal uitgespeeld onder de fantastische leiding van Frank en 1 maal niet uitgespeeld vanwege corona. Ook onder goede leiding overigens van Laurens, maarja die campaign was een beetje kort :td:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Avatar gebruiker
Furios666
Elf on a hot tin roof
 
Berichten: 719
Geregistreerd op: 17 maart 2006 12:53
Woonplaats: Arcen

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten