Killteam

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Killteam

Berichtdoor Beastherder » 21 jul 2018 12:40

Killteam doos en andere KT toebehoren nu op de GW site
https://www.games-workshop.com/en-NL/Warhammer-40k-Kill-Team-2018-eng

Iemand heeft al uitgerekend dat als je het terrein uit de starter los zou willen hebben je meer geld kwijt bent dan de startset.
Regels, kaarten, modellen en grondplaat zijn gratis ^_^

(of het terrein is los gewoon wanstaltig duur, natuurlijk, kwestie van perspectief :wink: )



@ Gotrek
De meeste facties hebben nog niet zo'n starter met terrein, zal ook te maken hebben met hoeveel nieuwe artikelen ze in 1 week willen uitbrengen.
Die First Strike is dan eigenlijk best een aardige suggestie voor 2 Kill Teams voor een hele leuke prijs :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6140
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Killteam

Berichtdoor Gotrek » 21 jul 2018 13:16

Het terrein is idd niet goedkoop, maar als je die statues wilt hebben zul je ze los moeten kopen want die zitten niet in de doos :snif:
Bij wayland en andere sites kun je ze met een aardige korting kopen en ik heb mijn bestelling al gedaan. Komt dan als het goed is net aan voordat ik 2 weken naar NL kom en scheelt een hoop met Japan. Aangezien ik van de KLM 2 koffers mag inncheckenn zal ook dat wel goed komen.

Artikelen in 1 week? de laatste tijd brengen ze non stop veel te veel goede producten uit, ik heb nog nooit zo veel moeite gehad om dinngenn te laten liggen.
Met dit advies lijkt het alsof er geen aparte set komt voor de Deathguard, lijkt mij niet dat ze dit advies geven en dan volgende maand tadaa: Death Guard set.
Website: http://www.sanderschoonbeek.nl

I fight better drunk than you do sober
Legers die ik speel: WHFB: Dwarfs, Warriors of Chaos. WH40k Genestealer Cults
Avatar gebruiker
Gotrek
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 532
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:39
Woonplaats: Kamakura

Re: Killteam

Berichtdoor Beastherder » 21 jul 2018 14:23

Volgende maand zeker niet, nee

Op de KillTeam site staan al 2 starters die niet bij de eerste release staan (Nids en Guard)
https://warhammer40000.com/kill-team/#killteam-get-started
Die zullen ergens in de komende weken wel volgen

Het zou me ook verbazen als ze daadwerkelijk voor iedere factie met zo'n set komen.
Modellen bestaan toch al :dunno:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6140
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Killteam

Berichtdoor Bobske » 21 jul 2018 15:38

Rulebook besteld voor mij en skevan
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3934
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Killteam

Berichtdoor Beastherder » 22 jul 2018 16:17

Om de serie compleet te maken: de Thousand Sons

https://www.warhammer-community.com/2018/07/21/kill-team-focus-thousand-sons/

Afbeelding


Doos is besteld, en ik heb mn Scouts, Reivers, Stormtroopers, Veterans, Tau en Death Guard alvast uit de 'lange termijn' opslag tevoorschijn gehaald :whistle:

(grrr.... de bedoeling was om me te concentreren op Undead en Necromunda.... *grumblegrumble* :roll:)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6140
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Killteam

Berichtdoor Guy » 22 jul 2018 18:10

Gisteren ook t boek besteld; na 't lezen kijken welke factie (keuzes, keuzes..., waarom zijn er nog geen Sisters of Battle....)
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1058
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Killteam

Berichtdoor Beastherder » 22 jul 2018 18:43

waarom zijn er nog geen Sisters of Battle....


No models = no rules :wink:

Reken maar dat als de SoB uitkomen er ook een KT lijst van komt :yes:


Of zelfs eerder....
Pure speculatie: op een bepaald moment in de nabije toekomst zijn nog niet alle sets voor een complete SoB release af, maar wel de basic sisters. GW stopt die in een KT starter en laat de kassa maar rinkelen ^_^

Killteam is een ideale manier voor GW om kleinere facties te introduceren en te kijken hoe groot de markt is.
(de aangekondigde Rogue Trader doos is al een goede indicatie dat GW wel s wat nieuws wil proberen)



Is allemaal geen excuus voor het ontbreken van mijn Sisters of Silence :keiboos:
:wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6140
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Killteam

Berichtdoor Gotrek » 23 jul 2018 14:42

Misschien niet helemaal on topic maar om er nu een nieuw thread voor te starten. Waar bestellen jullie je Killteam goodies (toch een beetje on topic).
Als ik het goed begrepen heb is er geen GW winkel meer in Nijmegen. Gaan jullie naar Arnnhem of zijn er betere alternatieven in NL?

Ben aan het twijfelen of ik ook de Sector Mechanicus set wil aanschaffen maar heb mijn pre-order al de deur uit gedaan en kan hem niet zo toevoegen.
Website: http://www.sanderschoonbeek.nl

I fight better drunk than you do sober
Legers die ik speel: WHFB: Dwarfs, Warriors of Chaos. WH40k Genestealer Cults
Avatar gebruiker
Gotrek
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 532
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:39
Woonplaats: Kamakura

Re: Killteam

Berichtdoor shogun » 23 jul 2018 15:37

[quote="Gotrek"]Misschien niet helemaal on topic maar om er nu een nieuw thread voor te starten. Waar bestellen jullie je Killteam goodies (toch een beetje on topic).
Als ik het goed begrepen heb is er geen GW winkel meer in Nijmegen. Gaan jullie naar Arnnhem of zijn er betere alternatieven in NL?

Ben aan het twijfelen of ik ook de Sector Mechanicus set wil aanschaffen maar heb mijn pre-order al de deur uit gedaan en kan hem niet zo toevoegen.[/quote]

Met korting heb je de verzendkosten er zo uit en boven de 80 euro zijn de verzendkosten gratis: http://tabletopminiaturegames.eu
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
Avatar gebruiker
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 525
Geregistreerd op: 12 maart 2007 12:11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Killteam

Berichtdoor Beastherder » 23 jul 2018 17:00

Ik koop mijn gw spullen meestal bij de Dobbelsteen in Arnhem.
Letterlijk 10 meter van mn werk vandaan, dus altijd makkelijk even binnen lopen voor de nieuwe dingen.

Als iemand die zelf in een winkel werkt gun ik het een fysieke winkel toch net even wat liever dan een online prijsvechter -_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6140
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron