Killteam

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Killteam

Berichtdoor Beastherder » 27 nov 2019 15:25

https://www.warhammer-community.com/2019/11/26/adepta-sororitas-kill-team-sightedgw-homepage-post-2/

Op de bijbehorende foto staan naast de standaard Sisters ook de Arco-Flagellants en Repentias, dus die zitten ook bij de KT regels?
Yup

Your datasheet options vary from the reliable, well-armoured Battle Sisters (two of whom can be upgraded to more heavily armed Gunners), to the brutal melee power offered by Sisters Repentia and Arco-flagellants.


En dus regels voor Kroot, Daemons (waar heb ik die metalen Daemonettes gelaten? :wink: ) en het spul van BSF

klinkt allemaal goed.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Killteam

Berichtdoor drava » 28 nov 2019 10:35

Ah super cool, wilde altijd al een Kroot Kill Team. :D Boek vanavond maar eens kopen/bestellen bij Tante Hannie.
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
Avatar gebruiker
drava
BOFH
 
Berichten: 562
Geregistreerd op: 15 maart 2006 23:37
Woonplaats: Nijmegen

Re: Killteam

Berichtdoor Bobske » 28 nov 2019 10:46

Boek vanavond maar eens kopen/bestellen bij Tante Hannie.


zaterdag pas in de pre-order dus weet niet of dat al kan? Maar misschien heeft hij al een lijst :dunno:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Killteam

Berichtdoor drava » 28 nov 2019 11:18

[quote="Bobske"]
Boek vanavond maar eens kopen/bestellen bij Tante Hannie.


zaterdag pas in de pre-order dus weet niet of dat al kan? Maar misschien heeft hij al een lijst :dunno:[/quote]Handig om te weten, kan het Paul in elk geval even vragen.
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
Avatar gebruiker
drava
BOFH
 
Berichten: 562
Geregistreerd op: 15 maart 2006 23:37
Woonplaats: Nijmegen

Re: Killteam

Berichtdoor Beastherder » 12 dec 2019 10:56

Ik heb mn Annual binnen.

Alvast veel zin in een Chaos Marine Killteam met mn nieuwe modellen van de Shadowspear en en Blackstone Fortress ^_^
(Nu met Autocannon! :sproeiuh )

Complete puntenlijst is wel prettig, maar nog geen idee of er ook wat is veranderd :scratch:
Binnenkort maar s naast de oude punten leggen, want dat kan natuurlijk wel belangrijk zijn.

Naast de nieuwe teams en regels staan er ook alle missies en tactic cards in die in de verschillende terreinsets en teamdozen zaten (die nu niet meer verkrijgbaar zijn)
Heel prettig.
Daar zitten hele nuttige tactics tussen die iedereen hoort te kunnen gebruiken.

Ik vond het toch wat vervelend dat mijn Tau hippe dingen konden doen alleen omdat ik de set had gekocht, terwijl iemand die gewoon zn Tau zou gebruiken die hij al voor 40k heeft die niet kent. :dunno:
Nu is dat iig weer eerlijk verdeeld.
(tot er weer nieuwe sets uitkomen, natuurlijk :whistle: )

Als mensen wat info willen weten over hun eigen team moeten ze het maar even laten weten, dan mogen ze van mij best even meespieken in mijn boek.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Killteam

Berichtdoor Bobske » 12 dec 2019 11:45

Ik ga vanavond tegen Chaim, die heeft de Annual ook.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Killteam

Berichtdoor drava » 13 dec 2019 13:20

Complete puntenlijst is wel prettig, maar nog geen idee of er ook wat is veranderd :scratch:
Binnenkort maar s naast de oude punten leggen, want dat kan natuurlijk wel belangrijk zijn.


Voor mijn orks maakte het toch wel een goed verschil. Choppa's waren nul punten en zijn naar 1 punt gegaan. Ook de powerclaw van mijn leader is omhoog gegaan met 1 punt. Had ik toch 15 punten meer in mijn legerlijst zitten dan voorheen.
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
Avatar gebruiker
drava
BOFH
 
Berichten: 562
Geregistreerd op: 15 maart 2006 23:37
Woonplaats: Nijmegen

Re: Killteam

Berichtdoor Beastherder » 13 dec 2019 14:29

Hmmm, opvallend :scratch:
Het is nou niet alsof de Orks de absolute top van de meta waren....


Bij het eerste team die ik had nagekeken (mijn Tau) was niks veranderd, dus ik ging er gemakshalve van uit dat dat voor de rest ook wel zou gelden.
Maar bij de Chaos Marines is de prijs van een cultist heavy stubber verlaagd van 1 naar 0 punten ( :panic: ) en dat is dan de enige verandering. :dunno:

Niet bepaald enorme veranderingen, maar het loont dus wel de moeite om even je punten te controleren met de nieuwe lijsten.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Killteam

Berichtdoor Beastherder » 24 jan 2021 17:35

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Killteam

Berichtdoor Beastherder » 23 feb 2021 11:59

Inhoud van het boek bij de nieuwe Kill Team set

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Nieuwe (????) Datasheets voor de Marines en Necrons.
Duidelijk niet alleen de nieuwe units van de Indomitus set, maar de hele beschikbare range voor Kill Team van die legers.

Assault Intercessors en Bladeguard Veterans voor bij KT is natuurlijk heel prettig voor mijn Flesh Tearers B)

Ik neem aan dat dit betekent dat de stats zijn aangepast aan de nieuwe editie (2 Wounds voor 'oude' Marines etc.) maar ik heb niet veel behoefte om deze doos te kopen alleen om die datasheets te pakken te krijgen :dunno:

Hopelijk ook snel los verkrijgbaar
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron