Space Marine Adventures

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Space Marine Adventures

Berichtdoor Beastherder » 01 aug 2018 16:28

https://www.warhammer-community.com/2018/08/01/gencon-into-the-labyrinthgw-homepage-post-3/


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Bordspel voor de absolute Noob die nog nooit van warhammer, 40k of zelfs wargaming heeft gehoord en gaat verkocht worden in 'gewone' winkels.
Leuk idee om de Warhammer 40k naam bij een groter publiek bekend te krijgen, voor ons ervaren spelers.... :dunno:
Het zijn wel die hippe Marine modellen die tot nu toe alleen in Japan verkrijgbaar waren, dus voor de Marine liefhebber die echt alles wilt hebben.... :D


Binnenkort verkrijgbaar in de VS bij Barnes & Noble, geen idee waar dat hier in Nederland terecht gaat komen :unsure:


Met hetzelfde idee komen ze ook met een Bloodbowl-Light
https://www.warhammer-community.com/2018/07/31/gencon-carnage-on-the-pitchgw-homepage-post-3/
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Space Marine Adventures

Berichtdoor Caladai Doomblade » 01 aug 2018 17:39

Geen Dark Angels, dus een kutspel :P

Slimme zet van ze, in de lijn van de junior boeken. Alles valt of staat met hoe goed de regels voor de jonge bordspel speler is (als die nog bestaan in deze tijd van mobile games)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Space Marine Adventures

Berichtdoor Beastherder » 02 aug 2018 08:59

(als die nog bestaan in deze tijd van mobile games)

Dit gaat juist gekocht worden door gefrustreerde ouders om die kinderen eindelijk eens van die telefoon weg te krijgen :yes:





Geen Dark Angels

Daarentegen wel leuk om eindelijk weer s een Salamander te zien.
Die andere First Founding Chapters mogen best wat meer aandacht krijgen -_-
Volgende set met een White Scar en Raven Guard :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Space Marine Adventures

Berichtdoor Bobske » 02 aug 2018 10:52

Ik zou het bijna kopen uit nostalgie, StarQuest forever! :wub:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Space Marine Adventures

Berichtdoor Caladai Doomblade » 02 aug 2018 11:59

Volgende set met een White Scar en Raven Guard :wink:


Nee hoor, de volgende set heet 'Deathwing' en bevat alleen maar Dark Angel terminators. Want dit is natuurlijk gewoon een verkapt Space Hulk :P

Afbeelding


Dit gaat juist gekocht worden door gefrustreerde ouders om die kinderen eindelijk eens van die telefoon weg te krijgen

Is 3 jaar te jong voor dit spel denk je?? Nee, vast niet. :thumbup:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...


Keer terug naar Andere SciFi Wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten