KT Arena toernooi?

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

KT Arena toernooi?

Berichtdoor bosmans » 08 apr 2019 20:26

Hallo,
In Arnhem ga ik een kill team arena toernooi organiseren (in de Dobbelsteen).
Maar uiteraard kan ik als (import)Nijmeganaar het niet laten om ook bij Hive Novio een Arena toernooi te organiseren.

Dus vandaar de volgende vraag: Is er interesse in een kill team Arena toernooi? Zo ja, heb je ook de doos tot je beschikking/ben je van plan die op kort termijn te halen? (elke 2e speler moet de inhoud van de Arena doos meenemen)
Ik zou de aanbevolen kill team regels willen volgen.

Dat betekent:
- Command roster (20 man)
- 100 punten kill team
- Elke ronde 5 minuten de tijd om van je command roster een kill team te vormen en secondary objectives te kiezen
- Rondes zijn 60 minuten
- 3 rondes voor 6-12 spelers, 4 rondes voor 13-24 spelers

Laat maar horen! :thumbup:
Legers die ik speel: eldar, harlequin
bosmans
Towns Fool
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 16 jul 2018 16:56

Re: KT Arena toernooi?

Berichtdoor Bobske » 09 apr 2019 10:06

Erg cool idee Siebe.

Momenteel geen doos en geen geld voor een doos, Maar ik heb wel interesse.
Enige tijdspanne in je hoofd? We hebben in Maart KT toernooi gehad en een heel aantal spelers zijn nu druk met Necromunda.
Misschien iets voor na de zomervakantie?

Ik hoor wel wat de anderen er van denken.
(GW is zijn eigen ergste vijand tegenwoordig, te veel coole dingen uitbrengen op korte termijn. Mijn tijd en geld zijn gelimiteerd)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: KT Arena toernooi?

Berichtdoor Beastherder » 09 apr 2019 10:53

KillTeam is cool B)
KillTeam toernooi is ook leuk :yes:
Doos van 70,- voor wat grondplaten en deuren is niet leuk :nono:

Ik snap het idee van de Arena doos (streng gecontroleerd terrein zorgt voor strakke balans in een toernooi-setting) maar ik heb weinig behoeft om die aan te schaffen.
Volgens mij heeft niemand hier die gekocht....
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: KT Arena toernooi?

Berichtdoor Caladai Doomblade » 09 apr 2019 11:42

Ik ben het in zijn geheel met Beastherder eens. Best wel intresse in een toernooitje kill-team :tu: , maar ik heb geen geld over voor de Arena doos alleen voor zo'n toernooi... :td:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: KT Arena toernooi?

Berichtdoor bosmans » 09 apr 2019 17:35

Bedankt voor de reacties :tu:

@Beastherder, als je 70 euro betaald voor éénmalig gebruik is dat inderdaad niet leuk. Zelf gebruik ik het voor Kill Team bijna alleen nog maar omdat het zoveel plezieriger speelt. Gelukkig hoeft maar de helft van de deelnemers een doos mee te nemen dus dat scheelt al de helft ( :whistle: )
@Bob, als veel mensen nu druk zijn met necromunda dan lijkt na de zomervakantie me logisch. Toernooi van 6-12 deelnemers zal 4 uur duren. 13-24 deelnemers zo'n 6 uur.
@Caladai Doomblade, helemaal eens dat het voor één toernooi niet het geld waard is. Oplossing: Meer toernooien :worship:
Legers die ik speel: eldar, harlequin
bosmans
Towns Fool
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 16 jul 2018 16:56

Re: KT Arena toernooi?

Berichtdoor Caladai Doomblade » 09 apr 2019 20:05

Misschien dat je met een paar demo-potjes of zo kunt kijken of je wat mensen kunt enthousiasmeren? Ik wil het in ieder geval wel een keer proberen, dus als het echt heel leuk is kan het altijd zo zijn dat iemand een doos wil kopen. :wink:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: KT Arena toernooi?

Berichtdoor bosmans » 27 mei 2019 13:52

@caladai Doomblade, goed voorstel. Afgelopen periode is het wat druk geweest maar heb nu weer meer tijd. Dus komende paar weken ben ik van plan mijn Arena doos mee te nemen naar de donderdag spellenavond. Als iemand het wilt proberen hoor ik het graag.
Legers die ik speel: eldar, harlequin
bosmans
Towns Fool
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 16 jul 2018 16:56


Keer terug naar Andere SciFi Wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten