Star wars shatterpoint in Nijmegen?

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Star wars shatterpoint in Nijmegen?

Berichtdoor bosmans » 06 apr 2023 19:16

Mijn zusje en ik gaan star wars shatterpoint spelen. Nieuwe skirmish game door AMG, die nu ook x wing uitgeeft.

In juni/juli is de release. https://www.atomicmassgames.com/shatterpoint

Zijn er mensen die het ook willen spelen in deze community? En weet iemand of de winkel het gaat aanbieden? Laatste keer dat ik bij moenen en mariken was kon ik geen x wing meer halen helaas.
Legers die ik speel: eldar, harlequin
bosmans
Towns Fool
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 16 jul 2018 16:56

Re: Star wars shatterpoint in Nijmegen?

Berichtdoor theWoodcutter » 07 apr 2023 10:55

Geen idee of Moenen & Mariken het gaat voeren, maar omdat het van Atomic Mass Games is kan je het vast bestellen!

Ik heb zelf al voorbesteld. :yes:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 867
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

Re: Star wars shatterpoint in Nijmegen?

Berichtdoor Beastherder » 07 apr 2023 14:37

Ik heb de naam gehoord, maar er eigenlijk maar weinig aandacht voor gehad.

Als ik het goed begrijp is het een kleine skirmish game? (handjevol modellen per speler)
Dat is wel waar mijn voorkeur qua wargames tegenwoordig naar uit gaat.

Modellen zien er goed uit, mooie realistische verhoudingen :yes:

Maar ik zie alleen tijdperk Republic/Clone Wars?

Het zal de leeftijd zijn, maar mijn voorkeur zou dan toch het tijdperk van de klassieke films zijn.
Darth Vader is vele malen cooler dan Anakin :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6133
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Star wars shatterpoint in Nijmegen?

Berichtdoor Bobske » 07 apr 2023 18:48

Mijn zusje en ik gaan star wars shatterpoint spelen. Nieuwe skirmish game door AMG, die nu ook x wing uitgeeft.



Jullie zijn altijd welkom om bij ons te komen spelen. :yes:
Zwengel het aan zou ik zeggen.
Zien is geloven.

Best veel clubleden willen alles wel een keer proberen :thumbup: Geef intro's

(ik niet, ik ben fan van het eerste uur en helemaal van mijn geloof gevallen na de sequels)
MTFBWY
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3929
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Star wars shatterpoint in Nijmegen?

Berichtdoor bosmans » 09 apr 2023 23:31

Zelf ben ik groot fan geworden van de skirmish games. Kill team behoorlijk gespeeld en zelfs op tabletop simulator tijdens covid. Met wat er nu bekend is heeft Shatterpoint wat ons betreft echt de beste regels gemaakt voor een skirmish game tot nu toe. 8 modellen per speler, om en om activeren, veel variatie in de basis opzet van het spel die erop gericht is zo casual en filmisch mogelijk het spel op tafel te krijgen.

Wat de eras betreft, deze galerij met releases voor komend jaar gaan je wel overtuigen :worship: https://www.reddit.com/gallery/122ukoj

Zodra we de pre order binnen hebben komen we zo snel mogelijk langs voor een demo :thumbup:
Legers die ik speel: eldar, harlequin
bosmans
Towns Fool
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 16 jul 2018 16:56

Re: Star wars shatterpoint in Nijmegen?

Berichtdoor Beastherder » 10 apr 2023 08:19

Hihihihi :grijns:
Ewoks....


En inderdaad uiteindelijk ook mr Vader B)
Dus er is hoop

Veel van die andere sets herinneren mij er aan dat ik toch ergens een paar honderd (duizend?) uur moet zien te vinden om al die tv series te bekijken :scratch:

Ik loop hopeloos achter :wacko:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6133
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Star wars shatterpoint in Nijmegen?

Berichtdoor bosmans » 10 apr 2023 14:58

Ik zie dat de reddit gallery link verwijderd is. Hier een nieuwe met een samenvatting van de regels https://spikeybits.com/2022/11/amg-anno ... -html.html
Legers die ik speel: eldar, harlequin
bosmans
Towns Fool
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 16 jul 2018 16:56


Keer terug naar Andere SciFi Wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten