Frank's Soviets

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Re: Frank's Soviets

Berichtdoor Pyro » 11 jan 2016 09:36

Mooi gedaan! Goede bouwdoosjes ook! Gaan keurig en vlot in elkaar.
Everything is Okay in the end. If its not Okay, then its not the end.
Legers die ik speel: Warhammer fantasy Warriors Of Chaos
Avatar gebruiker
Pyro
Four Ogres, all with nifty pigtails
 
Berichten: 164
Geregistreerd op: 14 aug 2012 15:47

Re: Frank's Soviets

Berichtdoor Beastherder » 01 feb 2016 20:24

Gisteren mochten mijn Russen aantreden op het eerste Hive Novio FoW toernooi

volledig verslag hier:

http://www.hivenovio.nl/forum/viewtopic.php?f=31&t=3515&sid=b505ce2536a18366afc8e4affca15cb8


2 krappe verliezen en 1 winst leverde een 5e plaats op, en daar ben ik best tevreden mee ^_^


[quote="Beastherder"]
Bij thuiskomst vond ik dat mijn tanks ook wel wat verdiend hadden, dus T-70 #27 kreeg een kill-marking voor het uitschakelen van een Panzer IV B)

Afbeelding


En voor het uitschakelen van een Koningstiger ook een kill-marking voor de baas van de T34's :D

Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Soviets

Berichtdoor Beastherder » 06 maart 2016 18:05

Ook hier word zo af en toe nog aan gewerkt ^_^

Tijd om die Duitse Tigers en Panthers de stuipen op het lijf jagen met echte Cat-Killers: SU-100's :grijns:


Afbeelding
Afbeelding


Gebaseerd op het bekende T34 chassis, met een enorm anti-tank kanon in de romp en een flink plak extra pantser.
Anti-tank 16 en 2+ Firepower :o en met Front Armour 9 kunnen ze ook aardig incasseren

Afbeelding


Al dat extra gewicht maakt ze echter wel Slow én Overloaded.
Die grote munitie in die krappe tank manoeuvreren gaat ook niet lekker, dus Rate of Fire is ook maar 1 :(
Gecombineerd met Hen&Chicks betekent dat dat bewegen en schieten met deze jongens echt geen optie is :nono:

Echte ambush-killers dus, en een belangrijke toevoeging aan het leger


Al een tijd geleden aangeschaft (pagina 2 van dit topic :whistle: ) dus nog de metalen modellen ipv de nieuwe plastics.
Is een stuk zwaarder tillen, maar omdat het individuele sculpts zijn geeft dat wel wat unieke details zoals deze zichtbare chauffeur

Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Soviets

Berichtdoor Johan » 07 maart 2016 18:05

lol, het volgende dat je ons gaat vertellen is dat het ook nog die tank hunters ook nog eens dirt cheap zijn in punten zeker??? :P
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Soviets

Berichtdoor kaleith » 08 maart 2016 11:23

[quote="Johan"]lol, het volgende dat je ons gaat vertellen is dat het ook nog die tank hunters ook nog eens dirt cheap zijn in punten zeker??? :P
Gezien ze RoF1 Hens & Chicks zijn, ja, want als je tegenstander zn tanks gewoon beweegt ga je buiten een ambush zo goed als niks raken. gezien hun armor en hun gun toch wel goed zijn zijn ze wel iets minder dan 400 pts per 5. En nog steeds kan je nauwelijks KT's van de voorkant slopen; 1 op 6 kans per schot, als je je FP niet faalt.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Suicidal Nurgling, playing with soap
 
Berichten: 344
Geregistreerd op: 13 okt 2013 15:28
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Soviets

Berichtdoor Beastherder » 20 okt 2019 18:52

Er wordt weer FOW gespeeld op de club, dus na 3,5 jaar weer de inspriratie om wat modellen af te maken.

Al tijden terug in de primer gezet, maar nu eindelijk klaar:
Kleine Katja oftewel Katyusha's. B)

Afbeelding
Afbeelding
Dit zijn modellen van Zvezda

Nu nog zo'n 10"/25cm Salvo template zien te regelen ^_^
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Soviets

Berichtdoor Leandertje » 20 okt 2019 19:49

die zien er puik uit!
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Tittilating Pink
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Re: Frank's Soviets

Berichtdoor Caladai Doomblade » 21 okt 2019 07:37

Strak hoor! Qua punten schiet het denk ik niet op, maar dat doet niets in V4 FOW. :thumbup:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Frank's Soviets

Berichtdoor Beastherder » 21 okt 2019 13:47

4 Katyusha's = 8 punten

Zeker voor Russen is dat nog best een flinke unit.
Een max unit T-70's is maar 7 :grijns:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Soviets

Berichtdoor Caladai Doomblade » 21 okt 2019 21:14

Zal aan die grote template liggen :wink:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

VorigeVolgende

Keer terug naar Historische wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron