FOW releases en nieuws

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Re: FOW releases en nieuws

Berichtdoor kingjayko » 08 jun 2019 15:51

Het is 6 juni geweest, dus de nieuwe releases van FoW zijn beschikbaar. Het is tijd voor Late War! :tu: Hieronder de voornaamste releases:

Nieuwe starterdozen! De "Hit the Beach" doos is weliswaar hetzelfde als de "Open Fire" doos, maar goed, voor die prijs klaagt niemand. :)

Afbeelding

Afbeelding

En Army Deals!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: FOW releases en nieuws

Berichtdoor Guy » 08 jun 2019 20:05

De armydeals ogen als prima waar voor je geld :tu:
Nu zit er in de Duitse en Britse set niks waar ik niet al meer dan genoeg van heb, daarom zal ik er zelf niet vlug een aanschaffen.
Voor iemand die wilt beginnen is t een goeie instap :D
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: FOW releases en nieuws

Berichtdoor Leandertje » 08 jun 2019 22:20

ik vind de duitse set echt aantrekkelijk! beetje ligt kwa manschappen of zie ik dat verkeerd?
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Tittilating Pink
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Re: FOW releases en nieuws

Berichtdoor Beastherder » 09 jun 2019 14:21

Dat zijn echt schokkend goede deals! :o :panic:

https://www.flamesofwar.com/hobby.aspx?art_id=6490
Die startset geeft je voor 45,- (prijs van 1 squad Space Marines ) meer dan 120,- aan modellen + een basis regelboek.
Zelfs als je 1 van de twee legers die je er bij krijgt niet leuk vind en meteen in de prullenbak mikt is die set nog steeds de moeite waard :yes:

Die Army Deals zijn niet minder, dat zijn echt volwaardige legers (voor de prijs van 2 dozen Marines :wink: )




ik vind de duitse set echt aantrekkelijk! beetje ligt kwa manschappen of zie ik dat verkeerd?

Valt wel mee.
Al die Army Deals zijn duidelijk echte tank-lijsten, en die kan je spelen met weinig tot geen infanterie als je wilt.
1 zo'n unit infanterie kan prima een Objective bewaken. Dan kunnen je tanks agressief naar voren kunnen om de tegenstander aan te vallen zonder zich zorgen te maken over een sneaky aanval achter hun rug.

https://www.flamesofwar.com/hobby.aspx?art_id=6509
Oh wow, het zijn zelfs Panzer Lehr infanterie :o (Panzerschrek team in iedere transport)
Daar gaat geen enkele tank bij in de buurt komen :nono:

Combineer die Army Deal met de Duitsers in de Startset (meteen wat extra infanterie) en je bent helemaal klaar.
Misschien zelfs al te veel punten voor een standaard potje, Duitse tanks zijn dúúr, zeker Tigers.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: FOW releases en nieuws

Berichtdoor kingjayko » 09 jun 2019 17:46

Ik heb even wat rondgegoogled (is dat een woord?), en op dit moment kun je het voordeligst kopen bij Wayland Games. De "hit the beach" doos is hier bijvoorbeeld maar 35 euro i.p.v. 45, en de Army deals zijn er 70. Reguliere FoW is echter nog goedkoper, met 20% korting. Ze hebben alleen niet alles op voorraad, en het is even zoeken op de website waar alles staat. :huh:

Linkje:

https://www.waylandgames.co.uk/636-flames-of-war
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: FOW releases en nieuws

Berichtdoor Leandertje » 09 jun 2019 22:08

ik zou bij wayland 104 pond kwijt zijn voor hit the beach samen met een army deal incl. verzend kosten. kan dat beter?

En ben ik dan compleet om te kunnen spelen?

bij the outpost 95 pond iclu. verzend kosten :thumbup:
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Tittilating Pink
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Re: FOW releases en nieuws

Berichtdoor Beastherder » 09 jun 2019 23:51

... hit the beach samen met een army deal .... ben ik dan compleet om te kunnen spelen?


Ja, lijkt me wel. :yes:
Dan heb je het basis-regelboek en ze geven er meteen de unit-cards bij met alle stats en punten.

Uiteindelijk wil je waarschijnlijk wel het Army-book hebben om te zien wat er bij past om later uit te breiden, maar die is niet nodig om te spelen met wat je hebt.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: FOW releases en nieuws

Berichtdoor kingjayko » 10 jun 2019 15:00

Misschien is het dan een idee om er een topic te openen voor mensen die bij Waylandgames wat willen bestellen? Zelf heb ik de Monty's Desert Rats doos op het oog, mits ze die hebben natuurlijk. :huh:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: FOW releases en nieuws

Berichtdoor Leandertje » 10 jun 2019 16:42

monty's desert rats is 44 pond bij the outpost.

ik houd mij aanbevolen voor een group buy.
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Tittilating Pink
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Re: FOW releases en nieuws

Berichtdoor Peter de tweede » 10 jun 2019 17:46

Ik zat te kijken naar de Duitse army deal om mijn leger uit te breiden, dus ik zou ook wel mee willen bestellen.

Het ziet er ook naar uit dat we met zijn 3en genoeg zouden bestellen dat we geen verzendkosten hoeven te betalen bij The Outpost, dus dat scheelt ook weer in de kosten :thumbup:
Legers die ik speel: Beastmen, Dark elves, flames of war Duitsers, Kill Team tyranids
Peter de tweede
Prozac of Khorne
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: 16 nov 2010 16:23

VorigeVolgende

Keer terug naar Historische wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron