GRATIS vliegtuigjes!

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

GRATIS vliegtuigjes!

Berichtdoor Beastherder » 13 maart 2016 14:57

Afbeelding


Wij hebben op het werk een serie 1:144 vliegtuigjes binnen gekregen die zijn geleverd met de verkeerde decals.
Het zijn US Navy Dauntlesses, maar met de decals die horen bij de P40 uit dezelfde serie. :huh:

Niet te verkopen zo, maar eigenlijk prima bruikbaar, want het zijn nog steeds Amerikaanse sterren :yes:

Terugsturen is de moeite niet en de bouwdozen zijn nu toch uit de collectie
Geregeld met de vertegenwoordiger van Revell, ik mag ze gewoon gratis weggeven aan geïnteresseerden

Ideaal voor mensen die alvast willen beginnen met voorbereidingen voor de Pacific, of anders een verdwaalt 'counts as' model willen voor Europa
(ik zou niet weten hoe actief de US Navy daadwerkelijk is geweest op het Europese front, maar het is vast goed te praten :dunno: )

Ik heb er 4 over (nadat ik er 2 voor mezelf heb geconfisceerd :whistle: ) , ik neem ze donderdag mee en zal ze in de clubkast laten liggen
'First Come, First Serve'
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Keer terug naar Historische wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron