September Errata- Grote Soviet veranderingen!

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

September Errata- Grote Soviet veranderingen!

Berichtdoor kaleith » 04 sep 2017 13:25

http://www.flamesofwar.com/Portals/0/Do ... er2017.pdf

Veranderingen tl;dr:

Aircraft Bombs en Rockets minder shit, cannons meer shit tegen tanks (ie: sturms basically unaffected, andere nations weer betere planes vs tanks)

Rocket Launchers pakken hun V3 firepower en AT values, eigenlijk alleen maar goed want dat betekent dat rockets meer AT houden voor de heavy rockets.

Stuka Zu Fuss zijn nu One Shot muv een bepaalde Stuka Zu Fuss die Superheavy rockets wordt ( geen idee hoe dit kwa balance zat, mag een duitser even over praten)

Soviet infantry "Companies" worden nu geraakt op een 2+

Hen and Chicks is nu "Wordt geraakt op een 2+"

Infantry wordt dus nu iets minder OP als je een blob van 50 op tafel zet gezien ze makkelijker af te schieten zijn, maar die Hens change is gewoon een buff... 33% meer schoten raak voor 100% extra damage zolang een van je tanks rijdt!

Gezien deze changes niet werken op de EW conscript soviets, krijgen deze voor nu reduced punten:

Points Level Soviet Points Level
2000 1700
1750 1485
1500 1275
1250 1060
1000 850
750 635
500 425

Basically 15% minder punten.

Transports mogen nu niet verder dan 6" van hun designated unit zijn met hun leader.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Suicidal Nurgling, playing with soap
 
Berichten: 344
Geregistreerd op: 13 okt 2013 15:28
Woonplaats: Nijmegen

Re: September Errata- Grote Soviet veranderingen!

Berichtdoor Beastherder » 10 sep 2017 18:38

[quote="kaleith"]
Hen and Chicks is nu "Wordt geraakt op een 2+"



Kijk nog maar s

"Due to player feedback, we are not planning on implementing this change."

-_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: September Errata- Grote Soviet veranderingen!

Berichtdoor kaleith » 11 sep 2017 15:18

Ja blijkt dat ze heel erg actief aan het sleutelen zijn, dit is dus gister veranderd op de 7 september errata.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Suicidal Nurgling, playing with soap
 
Berichten: 344
Geregistreerd op: 13 okt 2013 15:28
Woonplaats: Nijmegen

Re: September Errata- Grote Soviet veranderingen!

Berichtdoor kaleith » 14 sep 2017 09:02

Weer changes: Jet planes worden nu geraakt op een 6 ipv een 5, dus die LW sporadic jets overleven het wat langer. er zijn ook wat changes in welke teams tellen voor de points discount, M3 halftracks refunden nu punten en Pz4 J observer tanks ook.

Ook zijn er 3 voorstellen voor soviet infantry companies/battalions:

units die met 16 of meer teams beginnen hebben een 4+ infantry save

units die met 16 of meer man beginnen tellen als in good spirits met 5 teams over ipv 3

units die met 16 of meer man beginnnen tellen als twee platoons vernietigd als de company sterft


Die laatste twee lijken mij persoonlijk fijner, casualties komen er toch wel met strelkovy.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Suicidal Nurgling, playing with soap
 
Berichten: 344
Geregistreerd op: 13 okt 2013 15:28
Woonplaats: Nijmegen


Keer terug naar Historische wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron