Flames of War V3 sale!

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Flames of War V3 sale!

Berichtdoor Caladai Doomblade » 14 jan 2019 16:40

Voor iedereen die flames of war speelt of wil gaan spelen, Battlefront heeft vanaf 18 januari sale op boeken en mini's. Helaas voor boeken alleen de V3 boeken, maar voor mini's is 33% korting ook best lekker.

https://www.flamesofwar.com/hobby.aspx?art_id=6376

En aangezien het bij mij langzaam weer wat begint te kriebelen om weer eens FOW te spelen.... B) . Oh dang, daar gaat mijn banksaldo. :snif:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Flames of War V3 sale!

Berichtdoor henerius » 16 jan 2019 13:47

ik ben net met Bolt Action begonnen... een systeem per half jaar erbij is wel voldoende. :hc:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1513
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Flames of War V3 sale!

Berichtdoor Beastherder » 16 jan 2019 14:30

Oh ja, Flames of War...... :unsure:

Alweer een tijd geleden dat ik daar iets mee gedaan heb.
Voorlopig zie ik ook nog geen ruimte in schema om daar iets aan te veranderen :nono:

Battlefront heeft al aangekondigd dat ze later dit jaar weer serieus met Late War aan de gang gaan, dus uitkijken met die boeken, want die zullen dus 'redelijk' binnenkort vervangen worden (+/- 6-18 maanden)

Modellen blijven van toepassing natuurlijk (Sherman tank blijft een Sherman tank ^_^ ) maar misschien wil je tegen die tijd dan toch die hippe nieuwe plastics die ze dan gaan uitbrengen.... :whistle:


Later dit jaar natuurlijk de 75-jaar jubileums van flink wat belangrijke veldslagen (Normandië, Market Garden, etc) dus wellicht dat het dan wel weer gaat kriebelen.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6132
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Flames of War V3 sale!

Berichtdoor Guy » 19 jan 2019 21:30

75 jaar D-day vraagt om een grote battle of campaign; laat ik nu toevallig zo'n 12 assault boats hebben liggen. Beach assault anyone :grijns: :grijns:

Mbt boeken kopen zou ik idd wachten, of iig eerst t artikel lezen waarin Battlefront z'n plannen voor de komende tijd uit de doeken doet :tu:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1058
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Flames of War V3 sale!

Berichtdoor Caladai Doomblade » 20 jan 2019 10:48

Beach assault? Sure, sounds like fun! Ik wil wel wat Allies neermaaien met HMG's... B)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Flames of War V3 sale!

Berichtdoor kaleith » 28 jan 2019 01:50

Heb zelf wat dingen besteld voor duitsers, zodat dat leger op meer dan 1 manier ingezet kan worden. Ga nog steeds regelmatig naar toernooien, als er hier genoeg animo voor is misschien ook weer tijd om weer eens een toernooi te hosten.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Suicidal Nurgling, playing with soap
 
Berichten: 344
Geregistreerd op: 13 okt 2013 15:28
Woonplaats: Nijmegen


Keer terug naar Historische wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron