Tabletop Simulator: Blücher

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Tabletop Simulator: Blücher

Berichtdoor Rensdyr » 07 apr 2020 10:55

Om toch af en toe nog wat te kunnen wargamen heb ik met Guy de mogelijkheden verkend van online spelen. Met het Steam 'spel' Tabletop Simulator kun je via modules allerlei spellen spelen, waaronder ook een aantal miniature wargames. Iemand is druk bezig geweest om de scenario's voor Blücher om te zetten naar modules, met daarin de kaart en alle units die je nodig hebt.

Over de afgelopen dagen (je kunt tussendoor opslaan) hebben we de slag bij Teugen-Hausen gespeeld, die uiteindelijk eindigde met een klein voordeel voor de Oostenrijkers. Het Franse front begon net in wanorde terug te vallen toen een onweersstorm een einde maakte aan de slag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Everything in war is very simple. But the simplest thing is difficult.
Legers die ik speel: Napoleonics, Saga, Guild Ball, Bushido, WO2
Avatar gebruiker
Rensdyr
Loaded dice
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 08 sep 2008 14:42
Woonplaats: Nijmegen

Re: Tabletop Simulator: Blücher

Berichtdoor Bobske » 07 apr 2020 13:24

ziet er vet uit!
Zag er ook al iets van voor een 40k/kill team mod.
Nu even cool voor je shotje maar ik speel het gewoon life
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Tabletop Simulator: Blücher

Berichtdoor theWoodcutter » 07 apr 2020 15:17

Ziet er cool uit. ^_^ Ik heb ook een sneak-peek gehad van de Bushido module die ook beschikbaar gaat komen. En zoals Bob zegt, liever in het echt, maar soms kan het niet anders. :wub:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 867
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum


Keer terug naar Historische wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron