Jonatan's Soviets

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Jonatan's Soviets

Berichtdoor Faberfichter » 02 aug 2020 22:57

Hallo beste mensen
Ik zit eraan te denken om ook eens de Flames of War in te duiken. Ik denk dat de Soviets me het meeste aanspreken. Ik heb de vraag wat voor legers er allemaal gespeeld worden in deze groep. Wordt er vooral early, middle of late war gespeeld? Ook zouden tips bij het beginnen van een leger welkom zijn. Voordat ik in een leger investeer zou het me ook leuk lijken om het spel eens een keer uit te proberen. Zou iemand me daarmee kunnen helpen? Alvast bedankt!
Legers die ik speel: Seraphon
Faberfichter
Itsy bitsy giant spider
 
Berichten: 15
Geregistreerd op: 02 aug 2020 22:42

Re: Jonatan's Soviets

Berichtdoor Beastherder » 03 aug 2020 18:21

Late War is altijd het meest populair geweest voor FOW :yes:

Dan heb je al je hippe spul als Königstigers, Fireflies en IS-2's en de beroemde campagnes als Normandië, Market Garden en de Ardennen.
Toch wel de meest iconische periode, die je ook altijd in de films ziet.

Er zwerven ook nog wat Early en Mid legers rond (en de meeste Late legers zijn ook wel te spelen als Mid als ze wat spullen thuis laten) maar ze zijn de uitzondering.

Ikzelf heb Amerikaanse Airborne en Britse tanks (Market Garden thema) Duitse SS, zowel tanks als infanterie, en Russische tank horde.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Jonatan's Soviets

Berichtdoor kingjayko » 04 aug 2020 14:37

Late-War is inderdaad een stuk interessant, omdat alles net effe wat meer 'punch' heeft. :grijns: Midwar speelt in dat opzicht een stuk milder. Toen V4 uitkwam, was er alleen Midwar, vandaar dat ik ook lijst hiervoor heb. :tu:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01


Keer terug naar Historische wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten