Saga Numaga

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Re: Saga Numaga

Berichtdoor Caladai Doomblade » 19 nov 2020 10:17

Geen idee hoe ik foto's deel op dit forum. Ik ben zo digibeet als dat maar kan tegenwoordig

Voor foto's, neem een IMGUR account. Upload daar je foto's (kan ook via de app direct met je mobiel). Op IMGUR kun je een link naar de foto kopieeren en in je post plakken. Uploaden met je mobiel naar IMGUR gaat prima, voor het posten in het forum kun je het beste gewoon een PC gebruiken.

Kopieer de BBC link, die ziet er zo uit: [img]https://i.imgur.com/Tc2HoCH.png[/ img] Plak die direct in je post en dan krijg je zo'n foto:

Afbeelding

LET OP: als je foto heel groot is moet je even een andere maat kiezen. Onderin de pagina met de links kun je voor sizes kiezen, bijvoorbeeld Medium Thumbnail als je een grote foto hebt (dan verkloot je niet meteen de hele forumpagina)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Saga Numaga

Berichtdoor Beastherder » 19 nov 2020 15:24

Of je gebruikt de [rimg] functie van het forum, die geeft je ook automatisch een verkleinde foto :yes:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Op die manier ^_^


Terug naar het topic: Pictures please :grijns:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Saga Numaga

Berichtdoor Johan » 19 nov 2020 16:29

Ik zal eens wat prutsen. Kan je ook delen vanaf photobucket? Niet zo'n zin om ook nog een imgur account aan te maken. (nog een password dat ik altijd ga vergeten)

Afbeelding
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Saga Numaga

Berichtdoor Guy » 07 dec 2020 17:45

Bij deze een plaatje om de Christelijke Warlords te doen sidderen in hun maliënkolders: de personal champion van mijn Vikingen :grijns: :P

Afbeelding
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Saga Numaga

Berichtdoor Amran » 07 dec 2020 19:08

"There he is!"
"Where?"
"THERE!"
"What behind the rabbit?"
"It IS the rabbit!"

:P

Looks cool, maar wat is dat voor helm :grijns:
Geen schrift onder je bericht, dat is geen gezicht.
Legers die ik speel: In ontwikkeling (vroeger Ogre Kingdoms, Empire en Daemons of Chaos)
Avatar gebruiker
Amran
A Bray-shaman with the niftiest pigtails
 
Berichten: 174
Geregistreerd op: 18 nov 2018 01:53

Re: Saga Numaga

Berichtdoor Guy » 07 dec 2020 20:57

Het model wordt verkocht als ' Skalmold the Valkyrie' , vandaar het aparte hoofddeksel :wink:
Ik was eigenlijk op Pippi Langkous grappen aan het wachten :P
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Saga Numaga

Berichtdoor henerius » 08 dec 2020 13:33

Gezien de oren aan die helm had je hen ook asterix kunnen noemen.

Zet der eens een klein wit hondje naast.

P.s. 4 punten op de schilden na af.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Saga Numaga

Berichtdoor Johan » 08 dec 2020 15:38

[quote="Guy"]Bij deze een plaatje om de Christelijke Warlords te doen sidderen in hun maliënkolders: de personal champion van mijn Vikingen :grijns: :P

Afbeelding[/quote]

Lijkt mij erg onpraktisch in een gevecht zo'n hoofd mee te zeulen. Maar ja, iedereen zijn ding. :wink:

@ henny, nice! Ga je voor decals voor de schilden? Want als je alle schilden van een freehand wil voorzien betekend dat praktisch gezien dat je halverwege bent met je schilderwerk (wat tijd betreft). :laugh:
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Saga Numaga

Berichtdoor Guy » 08 dec 2020 21:38

@ Henny: goed bezig, en Johan heeft gelijk wat de schilden betreft :grijns:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Saga Numaga

Berichtdoor henerius » 09 dec 2020 20:13

valt mee. ligt eraan wat je erop free hand. simpele patroontjes. beetje verf erop plempen.... klaar.

Washes, dipjes, en contrast zijn goed vrienden. B)
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

VorigeVolgende

Keer terug naar Historische wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten