Vergadering in September

Vergadering in September

Berichtdoor Bob » 24 aug 2008 15:57

Hoi,

Traditioneel hebben we de 3e donderdag in september (18-09-2008)onze jaarlijkse clubvergadering en het innen van het clubgeld.
Ik ben er de 3e donderdag (waarschijnlijk, heb vakantie) niet maar als iemand ander geld wil innen, een ledenlijst maken, de vergadering notuleren en leiden ga je gang. ^_^

Zo niet dan stel ik voor de 4e donderdag van september

25-09-2008

De clubvergadering te houden.
Te beginnen om 9 uur.
Hier kun je agendapunten vast posten.

1. Opening
2. Wie organiseert Golden Griffon 2008 en wanneer?
3. Wie organiseert Golden Dreadnought 2008 en wanneer?
4, Wie organiseert Daemons & Damsels 2009 en waneer?
a. 22 of 29 maart
b. Wie zorgen voor het 40k / fnatasy terrein
c Wie zijn er judges? (40k, fantasy en painting)
d. wie zorgen voor de reclame ?
Via websites van andere clubs, je inschrijven onder gebuikersnaam HiveNovio en gebruikmakend van hivenovio@hotmail.com zodat we dit volgende jaren.
e. Wie zorgen er voor regels? (de judges?)
f Waar gaat het gebeuren? (Eric)
g. Vervoer/helpen sjouwen?
h. opmerkingen /verbeterpunten vorig toernooi
laatste punt: innen clubgeld en aanleggen ledenlijst

Ik weet niet of ik Daemons & Damsels 2009 wil organiseren omdat ik geen zin heb om mensen elke keer bijeen te roepen, aan te sporen en te vragen om te helpen.
Dus het zal voor mij qua voorbereiding nóg meer een clubeffort moeten worden.

Ik hoor het wel
met groetjes
Bob
Laatst bijgewerkt door Bob op 20 sep 2008 07:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea
 
Berichten: 126
Geregistreerd op: 11 okt 2008 23:02

Berichtdoor henerius » 24 aug 2008 20:24

Ik heb Chaim gevraagd de griffon te doen.

overleg met Laurens voor de dreadnought. Ik denk dat ie dat wel leuk vind..( ik krijg em niet te pakken... moet ook bekennen t pas 2x geprobeerd te hebben)

euh... deamons en damsels is een beetje vroeg, maar idd wel een voor inde vergadering... 3 dingetjes...
-punt a is een cruciale...
-punt b terrein blijft altijd een issue.. ja toernooi of nee toernooi. dat maakt niet zoveel uit.
-punt e... opsporing verzocht...
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Caladai Doomblade » 25 aug 2008 11:20

Ik vind 4de donderdag ook best. Ik wil de golden dreadnought in principe wel organiseren, en ik ben ook bereid om dingen voor deamons en damsels te regelen (regelpack schrijven bijvoorbeeld).
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Berichtdoor drava » 25 aug 2008 19:26

Doe maar de 4e donderdag dan, ik wil wel iets doen tijdens die vergadering maar niet alles tegelijk :P.
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
Avatar gebruiker
drava
BOFH
 
Berichten: 562
Geregistreerd op: 15 maart 2006 23:37
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Bob » 20 sep 2008 07:03

Even kopie paste

Voor iedereen: denk er aan dat het aanstaande donderdag 25 september om 21.00 onze jaarlijkse clubvergadering en het jaarlijkse innen van het clubgeld is.

D.w.z. om 21.00 leggen we even alle battles etc stil.

Het clubgeld is 10 EUR per jaar voor 16 jaar en ouder.
Ik zal het innen (dus je kan dus al vanaf het begin van de avond bij mij terecht met je geld en het doorsluisen naar onze penningmeester Henny.
Gelieve dit clubgeld gepast mee te nemen.

Ik zal de vergadering wel leiden, we wil er notuleren?

Heb je nog een onderwerp/punt voor de vergadering post het dan hier of trek donderdag je mond open :)
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea
 
Berichten: 126
Geregistreerd op: 11 okt 2008 23:02

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 20 sep 2008 15:35

Ik kan er donderdag (alweer..) niet bij zijn dus ik meld me bij deze af voor de vergadering..

Clubgeld betaal ik dan wel als ik er weer ben.
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Geen
Avatar gebruiker
GrunkSkullsmasher
Slaanesh' favourite studded tanga
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 16 maart 2006 11:08
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Bob » 20 sep 2008 17:49

Jammer Grunk, maar netjes dat je je even afmeld en dat clubgeld zit komt wel.

Niet te hard werken hé :gatver
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea
 
Berichten: 126
Geregistreerd op: 11 okt 2008 23:02

Berichtdoor Benman » 26 sep 2008 12:03

Ik meld me ook af ........ :P

Maar even zonder gekheid. Ik heb vandaag voor vorig jaar en komend jaar betaalt voor hivenovio.nl @ € 18,60.
Die € 20,00 clubgeld van mij komen ook wel bij Henny terecht. Ik zal me binnenkort eens laten zien na lange afwezigheid.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Berichtdoor Atze » 26 sep 2008 14:37

Eindelijk, duurt effe maar Ben komt weer terug :D
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Avatar gebruiker
Atze
Halfling disguised as Tzeentch
 
Berichten: 234
Geregistreerd op: 15 okt 2006 14:03
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Bob » 26 sep 2008 18:11

Yeah, Ben will be back
hoop doet leven:)
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea
 
Berichten: 126
Geregistreerd op: 11 okt 2008 23:02

Volgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten