interessant posterformaat topic

Berichtdoor Richard » 09 dec 2008 17:24

waarom?
Onder aan elke poster ( neem aan een stuk of 30 )
Knip je elk een stuk of 15 a 20 strookjes... ( totaal 600 knippies dus :) valt wel mee
Meer hoeft niet ;) want als elke poster door 20 mensen word gezien, die allemaal serieus genoeg over het toernooi nadenken om een strookje af te scheuren... word het DRUK!!!

Maar dit is wel een beetje :ot:
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Avatar gebruiker
Richard
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 05 maart 2007 09:55
Woonplaats: nijmegen!

Berichtdoor Caladai Doomblade » 09 dec 2008 17:26

Ik denk 6 strookjes per poster, en dan ook mooie strookjes met het logo etc erop. Echt mini-flyers!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Berichtdoor Sander » 09 dec 2008 17:56

Oke, we zien wel verder als de poster er is en als iedereen heeft ingestemd, zorg ik wel dat de kopiën er komen.
Sander
Tau kung-fu master
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 24 nov 2007 11:27
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor henerius » 09 dec 2008 18:09

Volgens Erik was een A3 niet fatsoenlijk weg te hangen.....Het beste was een poster van A4 formaat. De kans dat die opgehangen zouden worden was veel groter dan met A3 formaat.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Sander » 09 dec 2008 18:22

ja dat is ook wel weer zo maar het is wel onopvallend ... ik bedoel, tussen al die ander posters valt het dan niet zo op ... en er zijn dan meer afscheurflyers dan de tekening die er op komt.
Sander
Tau kung-fu master
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 24 nov 2007 11:27
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor henerius » 09 dec 2008 18:29

Minder opvallend? Ik heb eerlijk gezegd geen idee. :dunno: zoveel verstand heb ik niet van posters. Jij maakt ze dat is al een indicatie dat je er meer verstand van hebt dan ik.

De argumenten die Erik gebruikte ben ik echter ook niet ongevoelig voor (de man heeft een winkel en runt die al jaren met succes... hij zou er wel eens meer verstand van kunnen hebben dan wij allen samen):scratch

Stel Erik de vraag over het A3 formaat en de flyers eens.. neem zijn mening mee zou ik zeggen.

Ik lees hier een hoop goede en frisse ideeen, uit ervaring putten is misschien een leuke aanvulling voor de club om hier de juiste keuze/afweging te maken. ;)
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor theWoodcutter » 10 dec 2008 14:28

[quote="Sander"]
en wat bedoel je met die afscheurstrookjes ? want je link doet het (bij mij iig) niet.


@Sander: Richard heeft al precies uitgelegd wat ik met de afscheurstrookjes bedoel(de). De link die ik gaf was een voorbeeld van een URL/link die er op geplaatst kan worden (dan dient deze dus nog wel gemaakt te worden...), daar zouden wij dan alle informatie kunnen plaatsen. Als zo'n webpagina nog in HTML geschreven dient te worden: da's een onderdeel van mijn werk, dus dat kan ik wel... -_- (bij deze bied ik mij daarvoor aan).

Ik denk overigens dat je er meer aan hebt dat je een kleine onopvallende A4 poster hebt die opgehangen wordt, dan een opvallende A3 die vanwege zijn formaat niet opgehangen wordt... ^_^
De kans dat de grote dan opvalt, wordt wel heel klein ;)
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 867
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

Berichtdoor Sander » 10 dec 2008 16:46

oke, ik vindt het goed hoor ;) ik heb het er vrijdag met m'n baas over en dan laat ik wel weten of hij nog iets anders weet. Laten we verder maar eerst wachten tot Nas z'n tekening klaar heeft ;)
Sander
Tau kung-fu master
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 24 nov 2007 11:27
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Sander » 12 dec 2008 16:20

Ik heb het er nog even over gehad ... en hij denkt ook dat A3 beter is ... vrijwel alle posters die hij maakt zijn op A3 formaat.

We kunnen wel een tussen maat maken (tussen A3 en A4 in) maar hier voor rekenen we wel de prijs van A3 formaat.
Prijsjes voor mij zijn beetje aangepast :P
A3: 80 cent per stuk
A4: 40 cent per stuk

Ik neem donderdag wel een A3, A4 en een tussen maatje mee. Dan kunnen we daar nog even naar kijken en naar Erik's mening vragen.
Sander
Tau kung-fu master
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 24 nov 2007 11:27
Woonplaats: Wijchen

Vorige

Keer terug naar Losse oude topics / Archief

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron