16 April leden vergadering.

16 April leden vergadering.

Berichtdoor henerius » 02 apr 2009 15:40

Omdat meerderen een keer per jaar vergaderen wat weinig vonden en omdat ik er dan toch ben.. ledenvergadering...

Nee, effe zonder flauwekul.

We gaan bespreken wat mensen het afgelopen half jaar op de ziel heeft gelegen.

- een korte evaluatie van het toernooi door de directie/judges/organisatoren en de deelnemers/vrijwilligers van de club.
- verdere ontwikkeling van het toernooi Deamons en Damsels! Concept veranderingen?

- besteding van kas/clubgeld komend half jaar.

- toernooien planning komende maanden (Golden Ratling, Golden Halfling)

-Nieuwe shirts? al dan niet gesponserd door Erik (maatje XS voor Skevan Rats Junior? :P en een XXXXXXXL voor Rudy, met campeer spullen)

-Club uitje? gezellig dronken worden of zo iets?

Punt: Wat doen we met de club op
-30 april koninginnedag
-21 mei Hemelvaart

warhammer weekend?

-Hoelang bestaan Hive nu? Leander? wanneer hebben we ons 2e lustrum? Gaan we zover van te voren al bedenken hoe dat te vieren?

Puntje:
- gaan we nog van de zomer of zo met zijn allen in een blokhut zitten zuipen en brewhouse bash spelen? en barbequen. en ouwehoeren. etc.
Laatst bijgewerkt door henerius op 17 apr 2009 01:50, in het totaal 4 keer bewerkt
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Caladai Doomblade » 02 apr 2009 15:45

Ik zal er zijn. Punten voor overleg hier verzamelen? of gewoon iedereen inbreng doen op de dag zelf?
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Berichtdoor henerius » 02 apr 2009 15:49

punten hier inbrengen graag. dan kan ik ze een beetje in beeld brengen en houden. :)

Toernooi punten ga ik nu effe in beeld brengen voor de nieuwe organisatie van volgend jaar... veel van de punten besproken op het toernooi (we hebben een lijst bij gehouden) zijn in het topic van Benman 2x of 3x herhaalt.. niet erg, dat betekent alleen maar dat we het eens zijn :P
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Bobske » 02 apr 2009 22:56

Zal er zijn.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3915
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Berichtdoor henerius » 03 apr 2009 10:06

Zo ik heb zelf effe 5 punten bedacht. Misschien dat dit inspiratie oplevert voor anderen. ;)
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Gerie » 03 apr 2009 14:03

Ik ben er ook,

En een speciaal aandachtspunt zou kunnen zijn dat een clubopa vaker in het zonnetje gezet moet worden.....
Daar issie tenslotte clubopa voor....... B)
Gerie
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:46

Berichtdoor theWoodcutter » 03 apr 2009 14:57

@Gerie: je bedoelt dat je naar de binnenplaats gedragen wilt worden of zo? ^_^

En zonder ongein:
een eventueel puntje: er waren een aantal plannen geopperd op de ledenvergadering in september, hoe staat het daarmee?
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 867
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

Berichtdoor Caladai Doomblade » 03 apr 2009 15:54

Ik steun geries voorstel, maar dan vind ik wel dat we vaker bij hem op schoot mogen. :hehehe Jij eerste Henerius?

Puntje:
- gaan we nog van de zomer of zo met zijn allen in een blokhut zitten zuipen en brewhouse bash spelen? en barbequen. en ouwehoeren. etc.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Berichtdoor henerius » 03 apr 2009 21:42

[quote="theWoodcutter"]@Gerie: je bedoelt dat je naar de binnenplaats gedragen wilt worden of zo? ^_^

En zonder ongein:
een eventueel puntje: er waren een aantal plannen geopperd op de ledenvergadering in september, hoe staat het daarmee?


Ik ben er afgelopen September niet bij geweest. Ik zou bij god niet weten wat je bedoeld. :dunno:

hebben we die notulen nog? effe surfen -_-
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor drava » 04 apr 2009 18:56

Ja ik had toen het voorstel geopperd om eens te gaan kijken naar de mogelijkheden voor een warhammerkamp. Ik ben er wel even mee bezig geweest maar ik ben bang dat ik niet echt heb doorgezet :td:
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
Avatar gebruiker
drava
BOFH
 
Berichten: 562
Geregistreerd op: 15 maart 2006 23:37
Woonplaats: Nijmegen

Volgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten